Ja, maar die optie is er niet...
Meesten zijn blij dat alle bekabelingn er aan zitten, vooral als alles in een kast zit
Yamaha htr 4063, indien shield hierop aangesloten werkt wel alles maar dan heb ik weer geen 4k wel 1080. Tja...zeg het maar...
Ik heb net even de achterkant van je receiver bekeken, maar er zit helemaal geen Earc aansluiting op, oftewel je receiver heeft geen Earc in of out. Dan werkt Earc ook niet.
Om Earc goed te laten werken moeten beide apparaten een Earc aansluiting hebben.
Liep hier zelf ook tegenaan toen ik mijn receiver aansloot op mijn nieuwe Sony K-65 XR90.
Mijn receiver heeft wel ARC, maar dat werkte dus weer niet samen met de Earc van de TV.
Dus heb ik mijn shield destijds rechtstreeks aangesloten op een niet Earc HDMI aansluiting op de tv, en met een HDMI van de EARC terug gegaan naar een HDMI in van de receiver. Overigens allemaal HDMI 2.1 kabels.
Omdat mijn TV vrijwel alle geluidsformaten kan uitsturen vanaf de TV krijg ik dus wel verschillende formaten, echter laat ie het op de receiver slechts alleen zien als HDMI ARC, maar het verschil is duidelijk hoorbaar, en ook zichtbaar als je bij je speler op de audio knop drukt.
Weet niet welke formaten jouw tv allemaal kan uitsturen, maar anders zou je het op die manier kunnen proberen, mits je receiver ARC ondersteund, want ook dit zie ik niet staan aan de achterkant van de receiver.
Dit heeft me letterlijk een hele dag gekost om achter dit probleem te komen, zelfs bij Sony wisten ze het niet, en gingen het nakijken.
Uiteindelijk werd er gezegd dat het helemaal niet zou werken, dus heb ik hun maar uitgelegd hoe je het wel werkend kan krijgen.
Voor jou nu concreet: even kijken welke formaten je TV uit kan sturen qua geluid, als dit alleen dolby digital / dd+ is, dan heb je je antwoord, dan is dat de max.
En even kijken in de gebruiksaanwijzing van je receiver of ie ARC ondersteund, mocht je naar de oplossing willen (en kunnen) die ik heb toegepast.