Easynews icm kodi,er gaat letterlijk een wereld voor je open.

Goedemiddag,

Ben nu een paar dagen aan het kijken naar bv. The blacklist. Ik maak gebruik van een Mi box S, Easynews en de add ons venon of the oath.

Toch heb ik bij bijna elke stream last van mini ā€˜schokjes’ in het beeld. Lijkt net niet helemaal soepel te lopen.
Iemand tips om dit te verhelpen / optimaliseren?

Gr Robin

Heb mijn Paypal oa gekoppeld aan bankrekeningā˜ļø Cc is niet perse nodig.
Bankrekening koppelen is dus verplicht om easynews te kunnen kopen via paypal.
Want paypal kun je ook geld op zetten via ideal maar dan werkt het dus niet ?
[automerge]1641397571[/automerge]
Goedemiddag,

Ben nu een paar dagen aan het kijken naar bv. The blacklist. Ik maak gebruik van een Mi box S, Easynews en de add ons venon of the oath.

Toch heb ik bij bijna elke stream last van mini ā€˜schokjes’ in het beeld. Lijkt net niet helemaal soepel te lopen.

Gr Robin
Heb je goede wifi verbinding ?

• Like
Reacties: Robin St
Goedemiddag,

Gr Robin
Verkeerde topic gepost

Na mijn idee loopt easynews niet zo lekker met the Oath, iemand een ander mening? Kijk net naar b.v de laatste matrix allemaal loze links!

Ok
[automerge]1641495167[/automerge]
Iemand een tip welke video app het beste werkt I.c.m Easynews?, ik zie zelf al behoorlijk wat verschil met o.a 4K en the Oath, maar welke is beter!

Heb na enige installatie problemen Venom er op staan en moet zeggen voor Easynews op dit moment een goede keus, want het vind meer dan de geregelde addons, ook v.w de zoeker die er bij zit

• Like
Reacties: Robin St en Slikt