Nou ik moest daarvoor ook 1 euro betalen vond ik ook zo vreemdVoor een trial ga je toch niet betalen?
Nou ik moest daarvoor ook 1 euro betalen vond ik ook zo vreemdVoor een trial ga je toch niet betalen?
Hij heeft toch ook niet betaald voor een trail? Hij had een abbonement afgesloten en die werkte niet dus heeft hij een trail aangevraagd die ook niet werkte en toen heeft hij via PayPal zijn geld terug gevraagd van zijn abbonement.Voor een trial ga je toch niet betalen?
Wow wat een afzetters zou ik zelf nooit aan beginnen bij de meeste leveranciers is dat gewoon gratis voor 24 uur.Nou ik moest daarvoor ook 1 euro betalen vond ik ook zo vreemd
Nou ik heb nooit problemen gehad met hiptv dus ik ben er snel ingetrapt nadat ik een mail heb ontvangen van exodus tv dat ze hiptv hebben overgenomen dus ik was helemaal blij dacht van mijn vertrouwde iptv met epg en snelle service dus mooi nietHij heeft toch ook niet betaald voor een trail? Hij had een abbonement afgesloten en die werkte niet dus heeft hij een trail aangevraagd die ook niet werkte en toen heeft hij via PayPal zijn geld terug gevraagd van zijn abbonement.
[automerge]1569767663[/automerge]
Wow wat een afzetters zou ik zelf nooit aan beginnen bij de meeste leveranciers is dat gewoon gratis voor 24 uur.
En wat had je in gedachte? Wat voor aktie zou dat moeten worden?wie gelooft wordt heilig.
als 50 klanten een maanabbo nemen dan is het kassa.
dus wordt nu tijd voor actie jegens hun.
En wat had je in gedachte? Wat voor aktie zou dat moeten worden?
Zinloos naar mijn mening maar goed succes zou ik zeggen, en nee ik heb geen banden met zedat komt wel goed
Dat is hem juist samen ben je sterk als je maar doorgeeft dat het niet klopt bij exodus tv zo en zo op dit moment ?Zinloos naar mijn mening maar goed succes zou ik zeggen, en nee ik heb geen banden met ze![]()
![]()
![]()
Dat wisten we al een paar maanden hoor. Lees maar eens alles vanaf begin terug dan zul je het hele verloop zien hoe alles is gegaan.Dat is hem juist samen ben je sterk als je maar doorgeeft dat het niet klopt bij exodus tv zo en zo op dit moment ?
Daar ben ik het mee eens, maar gezien de recente gebeurtenissen zou ik ze toch wel wat meer tijd gunnen in deze.samen ben je inderdaad sterker.
op deze manier ga je niet met klanten om.
klanten ga je netjes mee om.
samen ben je inderdaad sterker.
op deze manier ga je niet met klanten om.
klanten ga je netjes mee om.
Nee inderdaad gewoon reageren en niet dingen beloven wat je niet waar kan maken
Ik begrijp dit ook absoluut niet.... Mensen sluiten dus werkelijk waar nog een abbo af en maken blindelings hun centjes over... Heul erg naïef dit hoor...En men trapt er gewoon opnieuw in, echt ongelooflijk terwijl er hier al zoveel over geschreven is
Ik heb geen tijd om alleen te gaan zoeken naar nieuwe iptv aanbieder ik blijf het liefste bij een betrouwbare service, dat het een keer fout gaat vind ik niet zo erg ik heb zo en zo via paypal betaald dus me geld krijg ik hoe dan ook terug maar ik moet wel mensen waarschuwen dat exodus tv waardeloos is dus niet doenIk begrijp dit ook absoluut niet.... Mensen sluiten dus werkelijk waar nog een abbo af en maken blindelings hun centjes over... Heul erg naïef dit hoor...
Zijn tig alternatieven en nog kiest men voor hiptv/exodus... Dan wil je dus ook echt belazerd worden... Maar goed ieder zn eigen he ik oordeel niet...
Ja dat klopt ze gaan ook niet reageren omdat ze weten dat ze de boel besodemieterenben benieuwd wat ze vinden van de reacties,ik weet zeker dat ze meelezen.
het is wel zo fijn om andere te waarschuwen,zodat niemand meer centjes gaat overmaken.
als ze nou eens netjes zouden reageren,dan zou het een hee ander verhaal zijn.
maar blijkbaar hebben ze er geen zin in.