Exodus TV

Ik ben helemaal klaar met dat Hiptv/Exodus tv. Communicatie verliep even goed, maar daarna hoor je niks meer van ze.
Had nog een abbo tot december, maar daar ga ik geen gebruik meer van maken zodra ze weer in de lucht zijn.
Afgelopen weekend een abonnement afgesloten bij UnlimitedHD. En tot op heden zeer tevreden! Ik raad ook iedereen aan om weg te blijven bij dat Exodus TV. Genoeg andere goede aanbieders dan deze prutsers!

Begin het ook langzaam op te geven. Hier nog een account t/m februari, maar neem mijn verlies en stap ook over. Probeer nu een test bij UnlimitedHD en mocht dit goed bevallen dan is een abonnement zo afgesloten.
Heb naast HIPTV nog een ‘goedkoop’ abonnement op 4K IPTV en wat mij verbaasd is dat deze eigenlijk vlekkeloos blijft draaien, terwijl een HIPTV eerst al een week offline was en nu vanaf maandag weer onbereikbaar is.

De website doet het wel gewoon van exodus.
Maar de problemen zijn verder niks nieuws onder de zon,er is een gezegde :begint eer ........ ;)

snap die mensen echt niet.
het is toch maar een kleine moeite om mensen te woord te staan.
geld inpikken en dan niets laten horen,dit kan toch echt niet.
ze denken vast en zeker:het is IPTV en dat de mensen er niet tegen in kunnen gaan.
denk zo dat dit de denkwijze is.
want niemand zal ooit meer een pakket afnemen op deze manier.
ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo een onbeschofte manier meegemaakt.

Vermoed dat vele IPTV aanbieders te weinig ict achtergrond hebben, Waar het er op lijkt dat XC een plug and play instalatie was stuiten velen die vaak via een downgrade XS cracked versie 1.06 op problemen.

Kan er iemand mij eens een hint geven over hoe op de website van hun te geraken ?
Want als ik hier in Belgie exodus of exodus tv google krijg ik allemaal religieuze rommel ?

Gezien de ervaringen hier op het forum met Exodus is het misschien maar beter dat je hem niet kunt vinden. Zou kunnen dat het religieuze gebeuren een teken van boven is om het toch maar niet te doen.

Mocht je dit toch anders zien, dan is Google je beste vriend. ? Forum regels hè.

Vandaar dat ik om een hint vroeg en geen link......
haal even die spatie weg voor tv, en denk niet aan een land, maar aan een continent (vaag genoeg om de regels niet te schenden?)

Ik heb gisteren nog wel een berichtje gestuurd, en antwoord gekregen dat ze aan de storing werken. ben benieuwd. Sinds de overname geen andere negatieve ervaringen gehad dan de storing, wel goede service gekregen toen ik om een kleinere playlist vroeg.

Gezien de ervaringen hier op het forum met Exodus is het misschien maar beter dat je hem niet kunt vinden. Zou kunnen dat het religieuze gebeuren een teken van boven is om het toch maar niet te doen.

Mocht je dit toch anders zien, dan is Google je beste vriend. ? Forum regels hè.
Geloof mij ik ga geen nieuwe aansluiting afsluiten na alles wat ik gelezen heb hier.
Maar ik zou wel willen weten hoe het zit mijn hiptv abonnement dat nog loopt tot februari vermits ik geeb mail heb gehad :)
[automerge]1570001566[/automerge]
haal even die spatie weg voor tv, en denk niet aan een land, maar aan een continent (vaag genoeg om de regels niet te schenden?)

Ik heb gisteren nog wel een berichtje gestuurd, en antwoord gekregen dat ze aan de storing werken. ben benieuwd. Sinds de overname geen andere negatieve ervaringen gehad dan de storing, wel goede service gekregen toen ik om een kleinere playlist vroeg.
Bedankt! :)

Kan er iemand mij eens een hint geven over hoe op de website van hun te geraken ?
Want als ik hier in Belgie exodus of exodus tv google krijg ik allemaal religieuze rommel ?
Deze vraag kan je ban op leveren uitgedeeld door waakhond Lex.
Dus trek je conclusies zou ik zo zeggen.

Beetje eigen creativiteit je wist hoe je bij hip op de site kwam ?
Men heeft de naam alleen veranderd verder is men op dezelfde voet verder gegaan!

Laatst bewerkt:
Beetje eigen creativiteit je wist hoe je bij hip op de site kwam ?
Men heeft de naam alleen veranderd verder is men op dezelfde voer verder gegaan!
Ik heb geen mail gehad en wist tot gisteren totaal niets van de overname.
Ben gisteren beginnen te lezen omdat niets nog werkte.