Bij mij ook niks.Gelukkig loopt mijn abbo binnenkort af.Tijd voor een andere leverancier denk ik.Sinds gisteren niks meer
Bij mij ook niks.Gelukkig loopt mijn abbo binnenkort af.Tijd voor een andere leverancier denk ik.Sinds gisteren niks meer
Kan er iemand mij eens een hint geven over hoe op de website van hun te geraken ?
Want als ik hier in Belgie exodus of exodus tv google krijg ik allemaal religieuze rommel ?
Vandaar dat ik om een hint vroeg en geen link......Als je goed de forumregels hebt gelezen, dan weet je dat dat niet mag.
haal even die spatie weg voor tv, en denk niet aan een land, maar aan een continent (vaag genoeg om de regels niet te schenden?)Vandaar dat ik om een hint vroeg en geen link......
Geloof mij ik ga geen nieuwe aansluiting afsluiten na alles wat ik gelezen heb hier.Gezien de ervaringen hier op het forum met Exodus is het misschien maar beter dat je hem niet kunt vinden. Zou kunnen dat het religieuze gebeuren een teken van boven is om het toch maar niet te doen.
Mocht je dit toch anders zien, dan is Google je beste vriend. ? Forum regels hè.
Bedankt!haal even die spatie weg voor tv, en denk niet aan een land, maar aan een continent (vaag genoeg om de regels niet te schenden?)
Ik heb gisteren nog wel een berichtje gestuurd, en antwoord gekregen dat ze aan de storing werken. ben benieuwd. Sinds de overname geen andere negatieve ervaringen gehad dan de storing, wel goede service gekregen toen ik om een kleinere playlist vroeg.
Deze vraag kan je ban op leveren uitgedeeld door waakhond Lex.Kan er iemand mij eens een hint geven over hoe op de website van hun te geraken ?
Want als ik hier in Belgie exodus of exodus tv google krijg ik allemaal religieuze rommel ?
Dus voor de duidelijkheid/zekerheid. Een hint mag ook niet ? Dan zal ik ze verwijderen (als dat mogelijk is)Deze vraag kan je je ban op leveren uitgedeeld door waakhond Lex.
Dus trek je conclusies zou ik zo zeggen.
Ik heb geen mail gehad en wist tot gisteren totaal niets van de overname.Beetje eigen creativiteit je wist hoe je bij hip op de site kwam ?
Men heeft de naam alleen veranderd verder is men op dezelfde voer verder gegaan!
Ik heb geen mail gehad en wist tot gisteren totaal niets van de overname.
Ben gisteren beginnen te lezen omdat niets nog werkte.
Alleen maar NL HD werkt hier