Exodus TV

Ik heb diverse aanbieders getest. En ze hebben allemaal communicatie problemen. Erg laat reageren. Korte antwoorden. Antwoorden waar je nog niets aan hebt. Ik heb het vermoeden dat het een pre is voor een sollicitatie.
Een sollicitatie waarnaar?
 
Er zijn best providers die wel normaal reageren maar van deze is het nu al meer als een half jaar geweten dat het daar een probleem is. Ze zijn dan wel veranderd van naam maar nog gewoon dezelfde groep. En wat is snel reageren voor sommige? Binnen een uur of binnen een dag?
 
Omdat mijn huidige HIPTV/Exodus abbo volgende week verloopt heb ik als test een kortlopend accountje via Ali Express aangevraagd (Wesopro IPTV6), en dit account blijkt gewoon exact dezelfde streams aan te bieden als mijn huidige Exodus abbo, welke weer gelijk is aan hetgeen wat Gofast aanbied.

Ik weet dus al wel waar ik ga verlengen, voor veel minder geld ;)
 
Omdat mijn huidige HIPTV/Exodus abbo volgende week verloopt heb ik als test een kortlopend accountje via Ali Express aangevraagd (Wesopro IPTV6), en dit account blijkt gewoon exact dezelfde streams aan te bieden als mijn huidige Exodus abbo, welke weer gelijk is aan hetgeen wat Gofast aanbied.

Ik weet dus al wel waar ik ga verlengen, voor veel minder geld ;)
Wel verschillende hoeveelheid zenders toch?
 
Volgens IPTV Smarters 9901 bij Wesopro van Ali, tegen 9705 bij Exodus. Wat betreft het NL, BE, UK en USA aanbod (het voornaamste wat ik kijk) is het aanbod 1 op 1 gelijk, met exact dezelfde links naar de individuele streams in de m3u (met uiteraard wel verschil in username/password).
 
Volgens IPTV Smarters 9901 bij Wesopro van Ali, tegen 9705 bij Exodus. Wat betreft het NL, BE, UK en USA aanbod (het voornaamste wat ik kijk) is het aanbod 1 op 1 gelijk, met exact dezelfde links naar de individuele streams in de m3u (met uiteraard wel verschil in username/password).
Volgens mij zijn dat allemaal trex lijntjes of ze kopen hun streams bij hun in.
 
Volgens IPTV Smarters 9901 bij Wesopro van Ali, tegen 9705 bij Exodus. Wat betreft het NL, BE, UK en USA aanbod (het voornaamste wat ik kijk) is het aanbod 1 op 1 gelijk, met exact dezelfde links naar de individuele streams in de m3u (met uiteraard wel verschil in username/password).
Met Nederlandse vod zijn ze wel verschillend?
 
Maakt elkaar heel weinig, de Exodus m3u lijkt zo'n 10 films meer te hebben in het mapje Nederlandse Bioscoop films, overige NL film mappen hebben gelijke aantallen met de Wesopro m3u. Wat betreft NL series geeft de Exodus m3u 292 series, en Wesopro 290.
 
Ligt het aan mij of is exodus down? Sinds vanochtend kan ik geen tv meer kijken.
ga ik naar de website ga om mijn account te checken krijg ik als ik op Login of register click:
Not Found
The requested URL was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
 
Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of is exodustv down? Sinds vanochtend kan ik geen tv meer kijken.
ga ik naar *************** om mijn account te checken krijg ik als ik op Login of register click:
Not Found
The requested URL was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Ik zou die link maar snel weg halen dat word niet gewaardeerd hier op het forum zoals je in de regels hebt kunnen lezen @LeX is altijd dichtbij ;)
 
  • Like
Reacties: Lex
Hier ook down, overal error! Wanneer wordt dit opgelost.
Bekijk hier op het forum het alie iptv topic even... Heb een alie lijntje voor heeeel weinig.. En nagenoeg nooit geen last... Met geen beeld bufferen etcetera...
 
Ik was trouw abonnee van HIPTV. Toen ze werden overgenomen door Exodus had ik weinig klachten...totdat. Sinds een week hebben ze eenzijdig mijn m3u link afgesloten (terwijl ik nog 6 maanden te gaan heb). Het contact met de helpdesk verliep uiterst moeizaam en ik ben gewoon niet geholpen. Ondanks nog 6 maanden te gaan. Absoluut onbetrouwbaar deze aanbieder.
 
mijn huidige Exodus abbo, welke weer gelijk is aan hetgeen wat Gofast aanbied.
Ik weet dus al wel waar ik ga verlengen, voor veel minder geld ;)
Ik heb bij GoFast toch meer zenders dan Exodus aanbied, al zijn er ook een heel hoop zenders die ik uit het pakket heb gehaald.
Kijk ze niet en scheelt in laadtijd. Blijft wel interessant om te volgen want via Ali is het een stuk goedkoper, al vraag ik me af hoe het zit met service indien nodig.
 
Zijn er nog mensen die keken via exodus (oude HIPTV) ?
Zo ja, ook sinds gisteren dat het niet meer werkt ?

edit:
Na contact te hebben met ze bleek er iets met mijn user mis te zijn. Werkt dus gewoon weer !
 
Laatst bewerkt:
Beste leden, ik ben pas nieuw op dit forum, mijn vraag is het volgende. Heeft iemand ervaring met exodustv Wij hebben op aanraden van iemand een abonnement aangevraagd, betaald en dit sedert 3 dagen, tot nu toe hebben we nog geen activatie gekregen, nog url of andere gegevens om ons abonnement te activeren. Kan mij iemand helpen, AUB?

Grt. Luc Vyncke
 
Laatst bewerkt door een moderator: