Favorieten in Nvidia Shield.

HansBaard

Actief
15 nov 2024
37
26
6
68
Om de haverklap verdwijnen mijn favorieten in Nvidia Shield pro. Krijg ze we weer terug na een re-booth van de Shield. Maar het irriteert mij mateloos. Ben ik de enige "sukkelaar"?

Je bedoelt denk ik favorieten in een bepaalde app. Gaat dan vermoedelijk weer over Smarters pro?
Een vraag is geen nieuws bericht. Als het over hetzelfde onderwerp gaat verplaatst @mrmiyagi het wel. Je had kunnen reageren in je bestaande topic:

Het is inderdaad in Smarters. Maar de vraag is wezenlijk anders. Het weigert niet maar verdwijnt soms en komt pas terug na een re-booth.

Ok, dus je hebt een probleem met de Favorieten in Smarters Pro.
Op Reddit, r/smartersiptvplayer, staan nog steeds recente meldingen zoals "Version 4.0.5 - favorites not working anymore ?" En sommigen stappen over op een andere iptv app.

Weet niet of je de Smarters app altijd volledig afsluit of open laat staan. Je kan eens proberen of dat ook verschil maakt. In plaats van je mediaspeler opnieuw opstarten kan je ook in de instellingen van de Smarters app de cache opschonen en de app dan opnieuw opstarten.

• Like
Reacties: HansBaard
De Smarters Pro 4.0.3 app stoppen/afsluiten wordt wegens onvoorspelbaar reageren afgeraden. Cache geheugen opschonen doe ik regelmatig.
Maar bedankt voor je reactie.

Je gebruikt nog een oude versie van de app. Soms worden bugs en problemen verholpen in nieuwe versies. Je kan de nieuwe Smarters Pro v4.0.5 downloaden en installeren. De link naar de download pagina staat in je eerdere topic vermeld.

Ik heb zelf ook de nieuwe versie (v4.0.5) en bij mij blijven de favorieten gewoon staan. En je kunt een uitzending stoppen door op de OK toets te drukken en de app gewoon met de terug toets afsluiten / verlaten.
Gedwongen stoppen via de instellingen van je mediaspeler, dat heb ik niet bedoeld of aangeraden.

• Like
Je gebruikt nog een oude versie van de app. Soms worden bugs en problemen verholpen in nieuwe versies. Je kan de nieuwe Smarters Pro v4.0.5 downloaden en installeren. De link naar de download pagina staat in je eerdere topic vermeld.

Ik heb zelf ook de nieuwe versie (v4.0.5) en bij mij blijven de favorieten gewoon staan. En je kunt een uitzending stoppen door op de OK toets te drukken en de app gewoon met de terug toets afsluiten / verlaten.
Gedwongen stoppen via de instellingen van je mediaspeler, dat heb ik niet bedoeld of aangeraden.
Uk heb Zelfs de allernieuwste: ( 4.0.6 ) Op mijn Shield blijven ze gewoon staan maar op de UGOOS am6 zijn ze verdwenen . Ra,ra hoe zit dat nu?

En gebruik je nu de DNS changer op de Shield of op beide mediaspelers? Zal je eerst ook een tijdje moeten proberen of dat beter werkt of het probleem oplost. Een probleem hoeft zich niet op beide mediaspelers tegelijk voor te doen. Verversen van epg en dergelijke is om de zoveel dagen, dus kan verschillen. En je hebt te maken met "cloud storage", waar ook een probleem mee kan zijn. En anders probeer je eens een andere iptv player.

• Like