Het is inderdaad in Smarters. Maar de vraag is wezenlijk anders. Het weigert niet maar verdwijnt soms en komt pas terug na een re-booth.Je bedoelt denk ik favorieten in een bepaalde app. Gaat dan vermoedelijk weer over Smarters pro?
Een vraag is geen nieuws bericht. Als het over hetzelfde onderwerp gaat verplaatst @mrmiyagi het wel. Je had kunnen reageren in je bestaande topic:
Ik kan geen enkel kanaal of zender toevoegen aan favorieten.
Wat nu?
Uk heb Zelfs de allernieuwste: ( 4.0.6 ) Op mijn Shield blijven ze gewoon staan maar op de UGOOS am6 zijn ze verdwenen . Ra,ra hoe zit dat nu?Je gebruikt nog een oude versie van de app. Soms worden bugs en problemen verholpen in nieuwe versies. Je kan de nieuwe Smarters Pro v4.0.5 downloaden en installeren. De link naar de download pagina staat in je eerdere topic vermeld.
Ik heb zelf ook de nieuwe versie (v4.0.5) en bij mij blijven de favorieten gewoon staan. En je kunt een uitzending stoppen door op de OK toets te drukken en de app gewoon met de terug toets afsluiten / verlaten.
Gedwongen stoppen via de instellingen van je mediaspeler, dat heb ik niet bedoeld of aangeraden.