Formuler Z11 pro max

De nvidia shield is inderdaad het beste maar aangezien ik niet zal gamen op een shield of plex server gebruik heeft de shield geen meerwaarde voor mij persoonlijk.

De z10 gebruik ik alleen voor:
Tvimate, kodi, YouTube en Spotify.

De enige nadelen van de z10 wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat ik niet SoundCloud kan casten en dat er geen echte Netflix app is.
Mijn vriendin wilt nu ook een z10 thuis icm 4kott :)
 
De shield was mijn keuze geweest. Maar de Nokia8000 is een goedkoper alternatief wat net zo goed werkt. Je hebt alleen niet de MOL2 of Mol3 op deze apparaten. Ik gebruik zelf tivimate.
Dank je wel, dan ga ik ook nog even googlen over de Nokia 8000. Mijn eerste gevoel, na aanleiding van de vele reacties op dit forum, is toch wel de Shield, hoewel deze wel prijzig is. Dank!
 
@syllie Anders zou je ook een kijkje in het review gedeelte kunnen nemen voor een goede box(een aanrader vindt ik)
De review wordt nog verder bijgewerkt en binnenkort neem ik ook andere boxen mee bij voldoende belangstelling

 
  • Like
Reacties: syllie
Heb sinds een maand de Formuler Z11 max. Het lukt mij niet om Open subtitles in te stellen, Heb al diverse account bij Open Subtitles aangemaakt. Krijg de melding wachtwoord onjuist. Als ik op de Formuler via de website met de browser inlog werkt Open Subtitles wel. Op internet gezocht alleen gevonden dat veel meer mensen dit probleem hebben. Wie o wie heeft een oplossing?
 
Heb sinds een maand de Formuler Z11 max. Het lukt mij niet om Open subtitles in te stellen, Heb al diverse account bij Open Subtitles aangemaakt. Krijg de melding wachtwoord onjuist. Als ik op de Formuler via de website met de browser inlog werkt Open Subtitles wel. Op internet gezocht alleen gevonden dat veel meer mensen dit probleem hebben. Wie o wie heeft een oplossing?
Dit probleem heb ik ook in de app Mytvonline3, en mij lukt het ook niet.
In de app tivimate op de formuler kan je wel gewoon inloggen via VLC en OpenSubtiles.
 
Dit probleem heb ik ook in de app Mytvonline3, en mij lukt het ook niet.
In de app tivimate op de formuler kan je wel gewoon inloggen via VLC en OpenSubtiles.
Is dit probleem misschien ergens te melden voor een oplossing? De site van Formuler geeft geen enkele oplossing.
 
Ik heb het op het engels talig forum ook al eens gevraagd geen antwoord opgehad.
 
Hallo,
Ik ben nieuw hier op dit forum en heb een vraag over de formuler z11 pro max.
Ik wil hier een hardeschijf aan koppelen wat is dan de beste optie en hoeveel opslag zou ik moeten hebben.
Bedankt alvast.

Groet,
Spintsje
 
Hallo,
Ik ben nieuw hier op dit forum en heb een vraag over de formuler z11 pro max.
Ik wil hier een hardeschijf aan koppelen wat is dan de beste optie en hoeveel opslag zou ik moeten hebben.
Bedankt alvast.

Groet,
Spintsje
ik heb er een usb stick aan hangen van 64gb.
 
  • Like
Reacties: Spintsje
Deze Z11 is de nieuwste van Formuler en binnenkort leverbaar. Met Mytvonline 3.
Al mensen die hem besteld hebben?

Ben zeer benieuwd naar dit apparaat.
Ben al een tijdje op zoek naar een vervanger en deze Z11 pro max is denk ik en prima opvolger.
Ik heb de Formuler Z11 Pro Max nu bijna 1 maand en vind het een geweldig apparaat. Instellen gaat gemakkelijk en werkt snel. Ook opstarten gaat snel.