Formuler Z11 pro max

Gebruik ook Tivimate prima tevreden.

Maar ik wil op mijn Fromuler 10 en 11 een vpn plaatsen en misschien iemand mij raad kan geven.
Ik wil nord vpn nemen kan op meerdere apparaten met 1 account als ik het goed gelezen heb.
Maar je hebt 4 versies namelijk Ultra, Complete, Plus en Basis.
Maakt het uit welke ik neem om verborgen te blijven met mijn ip adres en iptv ?
Aanbieder iptv heeft mij nord vpn aangeraden.
 
Laatst bewerkt:
heeft je aanbieder dan zelf geen vpn op iptv want dan als je zelf nog er een vpn tussenzet dan blokkeert hij je aanbieder
 
heeft je aanbieder dan zelf geen vpn op iptv want dan als je zelf nog er een vpn tussenzet dan blokkeert hij je aanbieder
Totaal onbekend en nieuw voor mij maar ik dacht dat je altijd zelf een VPN moest pakken ?
Als de leverancier van IPTV een VPN gebruikt heb ik daar toch niets aan denk dan ?
Maar hoor het graag hoe het zit.
 
Totaal onbekend en nieuw voor mij maar ik dacht dat je altijd zelf een VPN moest pakken ?
Als de leverancier van IPTV een VPN gebruikt heb ik daar toch niets aan denk dan ?
Maar hoor het graag hoe het zit.
vraag het even na ik gebruik al jaren iptv heb nog nooit een vpn gebruikt eerst met de formuler z10 en nu met de formuler z11
 
Gebruik ook Tivimate prima tevreden.

Maar ik wil op mijn Fromuler 10 en 11 een vpn plaatsen en misschien iemand mij raad kan geven.
Ik wil nord vpn nemen kan op meerdere apparaten met 1 account als ik het goed gelezen heb.
Maar je hebt 4 versies namelijk Ultra, Complete, Plus en Basis.
Maakt het uit welke ik neem om verborgen te blijven met mijn ip adres en iptv ?
Aanbieder iptv heeft mij nord vpn aangeraden.
Je provider adviseert specifiek Nord vast wel met een reden en niet voor niets, iets met reclame maken en commissie er voor krijgen.
Waar heb je een vpn voor nodig om gebruik te maken van iptv ,wat deel je met je iptv provider?
Het is een eenrichtingsverkeer, vpn gebruiken is een schijnveiligheid.
Onder de radar willen blijven maar wel vpn,iptv provider een box betalen via eigen rekening.
Ik gebruik al jaren iptv zonder een vpn en nog nooit is een opsporingsambtenaar bij mij aan de deur geweest.
 
  • Like
Reacties: T-Bob
Je provider adviseert specifiek Nord vast wel met een reden en niet voor niets, iets met reclame maken en commissie er voor krijgen.
Waar heb je een vpn voor nodig om gebruik te maken van iptv ,wat deel je met je iptv provider?
Het is een eenrichtingsverkeer, vpn gebruiken is een schijnveiligheid.
Onder de radar willen blijven maar wel vpn,iptv provider een box betalen via eigen rekening.
Ik gebruik al jaren iptv zonder een vpn en nog nooit is een opsporingsambtenaar bij mij aan de deur geweest.
Bedankt voor de reactie en voor het besparen van onnodige kosten dan laat ik het maar zo.