Forumsoftware update (XenForo 2.2.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag hebben wij de update doorgevoerd wat dus weer een hoop nieuwe features mee brengt.
Meer informatie volgt. Mochten jullie fouten ontdekt hebben dan mogen deze hier gemeld worden ?.
 
Zojuist 19:42 uur :
An unexpected database error occurred. Please try again later.
 
Zojuist had ik het weer, een 5tal minuten was de hele site/forum onbereikbaar en krijg je alleen dezelfde melding.
 
  • Like
Reacties: Spinix
De lijntjes staan inmiddels uit voor een andere webhoster. Ik heb tevens nog wat wijzigingen doorgevoerd in de hoop de performance te verbeteren.
 
Het houd niet op begint eigenlijk best wel weer irritant te worden 🤔
 
Lijkt het nu weer vaker op te treden? Ik zit nog met wat problemen. De nieuwe webhoster die ik heb uitgezocht voldoet niet voldoende dus zit weer in een nieuwe selectie...
 
Zekers dat het vaker voorkomt het was een tijd weg nadat je iets had veranderd met die andere website van je.
Nu is het er weer geregeld.
Wat zegt jouw log dan @Spinix ?
 
Lijkt me op willekeur de laatste paar weken, hiervoor nooit last van gehad
 
Tis weer flink raak vanavond... Is het zoveel werk om over te stappen? Dit doet het forum iig flink te niet...

Heel heel erg jammer dit..

Ik als "die hard" lid blijf echt wel terug komen maar begrijp de "ik kom af en toe eens kijken leden" ook wel...

Krijg je dan deze error dan denk je bij je eigen bekijk het ff lekker....

En het is niet van de een op de andere dag maar speelt al maanden... Wordt nu wel verschrikkelijk irritant inmiddels...

@Lex heeft al aangeboden de kosten te willen betalen mocht het hier op steken.. Nou ik wil eventueel ook wel mee betalen als dit het probleem is 🤷‍♂️

Ik draai ook mee op bepaalde discord groepen (ze denken daar trouwens dat ze me geband hebben maar dat hebben ze fout 😬)

Maar daar steken ze dit forum al finaal de gek aan met de wel bekende error fout..

Doe nu gewoon eens iets wat helpt/werkt AUB...

Overstappen??
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Ik onderstreep je woorden volledig @ateam278 ,maar helaas ziet de baas nog steeds niet de noodzaak voor verbeteringen na al die maanden

We moeten maar eens een avondje afspreken om de 🍻 voorraad in de kantine op te maken, en vervolgens met de laatste leden afspreken wie het licht uit doet!
 
  • Like
  • Grappig
Reacties: Spinix en ateam278
Door drukte in mijn privé leven kan ik het forum helaas niet zoveel aandacht meer geven als het verdiend, dit is al langer bekend maar op dit soort momenten wordt het pijnlijk duidelijk.

Ik ben opzoek naar een goede webhoster, hebben jullie tips? Ik wil de boel dan z.s.m. gaan verplaatsen!

Iemand ervaring met cloud86.nl? Ik heb ze een mailtje gestuurd of ik hun webhosting vrijblijvend een maand kan uitproberen. Ik ga bij reactie meteen actie ondernemen! Excuses allemaal.

Ja maar weggooien is ook zonde .....
Dat is het laatste wat ik wil ondanks dat ik er zo weinig tijd aan kan besteden. Ben dankbaar dat jij altijd nog een oogje in het zijl houdt. Ik moet er dan alleen wel voor zorgen dat jij dit zonder problemen kunt blijven doen....
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: ateam278
Status
Niet open voor verdere reacties.