Forumsoftware update (XenForo 2.2.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag hebben wij de XenForo 2.2.0 update doorgevoerd wat dus weer een hoop nieuwe features mee brengt.
Meer informatie volgt. Mochten jullie fouten ontdekt hebben dan mogen deze hier gemeld worden ?.

En hier het bewijs😉

Bijlagen

• D3E13974-7049-4D38-AD7C-60003F82844F.jpeg
    D3E13974-7049-4D38-AD7C-60003F82844F.jpeg
    150 KB · Weergaven: 6
Goed dat ik als nieuwkomer dit topic even als eerste aan klik. Ik dacht dat ik iets verkeerd deed tijdens mijn registratie omdat ik elke keer deze melding kreeg. Ergens blij dat het niet aan mij ligt, maar vervelend is het wel.

Vanmiddag en vanavond wilde het weer een tijd niet lukken om op de website van het forum te komen. Nu lukt het dan weer wel.
Is maar om de beheerders te laten weten dat de problemen nog niet over zijn en wens ze succes bij het oplossen ervan.

Vanmiddag en vanavond wilde het weer een tijd niet lukken om op de website van het forum te komen. Nu lukt het dan weer wel.
Is maar om de beheerders te laten weten dat de problemen nog niet over zijn en wens ze succes bij het oplossen ervan.
Klopt was vandaag weer flink raak... Meerdere keren "geweigerd" op het forum... Net wat je zegt hopen dat het opgelost wordt... Begint echt verschrikkelijk vervelend te worden nu.

Maar de beheerder is er vollop mee bezig weet ik uit betrouwbare bron...

• Like
Reacties: BenBem
En wederom is het raak @Spinix , het begint nu wel de spuigaten uit te lopen 😒

Bijlagen

• 8AF85270-C90D-4125-942D-7A8C4D3AB3A5.png
    8AF85270-C90D-4125-942D-7A8C4D3AB3A5.png
    123,4 KB · Weergaven: 5
Merk het zelf nu ook, de support bij Vimexx is ook waardeloos en wil maar niet meedenken met een oplossing.
Wanneer je het woord terugbetaling gooit (voor de resterende maanden....) schrikken ze al helemaal. Wat een waardeloos bedrijf. Ik hoop dat ze coulant zijn en me de resterende maanden terugbetalen. Houd jullie op de hoogte...

• Like
Reacties: Arjan E.
Hier ook steeds hoor.. Wel 2 a 3x per dag... Ging een poosje goed maar de laatste paar weken weer drama... Ik heb mn koffers en verhuis dozen iig al klaar staan... Kom maar op... 😬
ook schering en inslag hier, mocht Vimex je niet tegemoet komen, dan kan je dat hier ook mooi neer plempen @Spinix , dan zetten ze zichzelf natuurlijk compleet voor gek😉

ik heb een hekel aan verhuizen, maar in dit geval kan ik ook niet wachten😂

Goed / betrouwbaar / voordelig / snelle respons op problemen

Goed / betrouwbaar / voordelig / snelle respons op problemen
Bedankt voor de tip. Ik heb al een mogelijke kandidaat gevonden ik ben nog aan het onderhandelen voor een leuke prijs :).
Vimexx wil helaas niet overgaan tot een oplossing of restitutie. Ze willen me een (nog duurdere) VPS aansmeren maar ik acht dit niet nodig omdat ik altijd prima kon hosten een shared hosting omgeving (zelfs toen het forum nog meer actieve bezoekers had en ik een nog goedkoper hosting pakket had bij een andere webhoster).

Dat ze niet tot restitutie willen overgaan zegt al genoeg over het bedrijf, waardeloos! Als ik ben overgestapt zal ik er een topic over wijden met mijn ervaringen over Vimexx.

De 5 maanden die Vimexx niet wil vergoeden moeten we dan maar als verlies nemen, we krijgen er wat beters voor terug! Ik wil nogmaals iedereen excuses aan bieden dat het zo lang heeft geduurd, ik had eerder moeten overstappen.

1628844207419.png
Wordt veroorzaakt door het forum... (': Ligt toch echt aan jullie!

Beunhazen!

Als ze zo stellig beweren dat het wordt veroorzaakt door je forum, dan hadden ze je dat toch ook eerder kunnen vertellen?🤷🏼‍♂️

maar eerst ”zogenaamd” hulpvaardig zijn, en allerlei dingen verhogen, terwijl ze al weten dat het aan je forum ligt😒

dat ze geen restitutie doen komt alleen omdat ze de bui al voelen hangen, en weten dat je hun gaat verlaten.

nou goed, nu weten we allemaal dat wanneer je een website wil hosten, je vooral NIET bij Vimexx moet zijn😉

• Like
Reacties: Spinix
Bedankt voor de tip. Ik heb al een mogelijke kandidaat gevonden ik ben nog aan het onderhandelen voor een leuke prijs :).
Vimexx wil helaas niet overgaan tot een oplossing of restitutie. Ze willen me een (nog duurdere) VPS aansmeren maar ik acht dit niet nodig omdat ik altijd prima kon hosten een shared hosting omgeving (zelfs toen het forum nog meer actieve bezoekers had en ik een nog goedkoper hosting pakket had bij een andere webhoster).

Dat ze niet tot restitutie willen overgaan zegt al genoeg over het bedrijf, waardeloos! Als ik ben overgestapt zal ik er een topic over wijden met mijn ervaringen over Vimexx.

De 5 maanden die Vimexx niet wil vergoeden moeten we dan maar als verlies nemen, we krijgen er wat beters voor terug! Ik wil nogmaals iedereen excuses aan bieden dat het zo lang heeft geduurd, ik had eerder moeten overstappen.

Bekijk bijlage 7997
Wordt veroorzaakt door het forum... (': Ligt toch echt aan jullie!

Beunhazen!
Is er in Nederland geen ombudsman ofzo om te bemiddelen.

Enkele jaren geleden had ik problemen met een internet aanbieder (mobistar). Wat ik melde als probleem zou aan mij liggen en onoplosbaar van hun kant zijn, enzovoort.
Na tussenkomst van de ombudsdienst, een verontschuldiging, geld terug gekregen, en problemen opgelost.

Ik ben al opgehouden met melden, @Spinix heeft toch al besloten over te stappen, Vimexx weigert toch te compenseren, en het gebeurt zo vaak, dat het onderhand een wagonlading aan extra bandbreedte kost met al die meldingen😂

Status
Niet open voor verdere reacties.