Bedankt voor de tip. Ik heb al een mogelijke kandidaat gevonden ik ben nog aan het onderhandelen voor een leuke prijs

.
Vimexx wil helaas niet overgaan tot een oplossing of restitutie. Ze willen me een (nog duurdere) VPS aansmeren maar ik acht dit niet nodig omdat ik altijd prima kon hosten een shared hosting omgeving (zelfs toen het forum nog meer actieve bezoekers had en ik een nog goedkoper hosting pakket had bij een andere webhoster).
Dat ze niet tot restitutie willen overgaan zegt al genoeg over het bedrijf, waardeloos! Als ik ben overgestapt zal ik er een topic over wijden met mijn ervaringen over Vimexx.
De 5 maanden die Vimexx niet wil vergoeden moeten we dan maar als verlies nemen, we krijgen er wat beters voor terug! Ik wil nogmaals iedereen excuses aan bieden dat het zo lang heeft geduurd, ik had eerder moeten overstappen.
Bekijk bijlage 7997
Wordt veroorzaakt door het forum... (': Ligt toch echt aan jullie!
I got this error in my server log twice after upgrading from 1.5 to XF2. I cleared them and kept working, everything seems to be fine on the forum. Now I am seeing the same error again. Not sure how to read it or what it means. Server error log XF\Db\Exception: MySQL query error [1615]...
xenforo.com
Beunhazen!