[GEEN ONDERSTEUNING MEER] Dit is TV Seven APK voor Android (Voor Telefoons, Android Boxen etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik de APK downloaden? Heb problemen met de huidige Kodi versie. Wanneer ik deze op Passtrough zet en DTS en Dolby selecteer, hoor ik alleen een keiharde ruis over mijn boxen. Dit heb ik zowel met Kodi op mijn Android box als Kodi op mijn Sony TV. De Android box is direct aangesloten op de Onkyo reciever.

Hey hallo,

Ik heb in een aparte topic (41199) gevraagd naar de mogelijkheid om vanuit de Seven (kodi) Box te verbinden met Mobiel / Tablet om ook op deze devies de content te kunnen bekijken.

Zou enige feedback zeer op prijs stellen.

Mvg
Ray

super eens kijken of het gaat lukken.
heb nog een rasp. pi kastje liggen , kijken of ik het er op krijg.

seriesposters_1_3.png

Nu nog gemakkelijker, sneller & stijlvoller.

Uiterlijk
Een geheel nieuw, fris uiterlijk. Vanaf NU kijk je binnen 3 stappen de film, series, sportwedstrijd of livestream die jij wilt zien!

Films & Series

• Automatisch afspelen; kies, klik, kijk!
    In één oogopslag jouw film of serie
    Met één druk op de knop trailers bekijken van een film of serie
    Optimale 3D ondersteuning

Live TV

Een nieuw overzichtelijker menu, handige "one-touch" zapfunctie, overzicht per land, een vernieuwde favorieten functie en meer

Sport
Volledige live sport ondersteuning, real-time overzicht per sport, wedstrijd en nog veel meer

XXX
Vanavond geen DIT is TV & chill? Bekijk dan nu full-lengt natuurfilms, met volledige weergave van alle genres en zoekopdrachten. Iedereen komt aan zijn/haar trekken! Natuurlijk voorzien van een kinderslot.

Extra
Uitzending gemist bekijken van alle Nederlandse commeciele en publieke omroepen, Youtube, Vevo, TED talks, Dumpert, Alle denkbare muzieknummers streamen en nog veel meer.

Download: (Als je de download link niet kunt zien: stel je zelf eerst voor en plaats daarna een bedankje dan pas kun je de download link zien. Wanneer je gaat spammen om een post count van 2 te krijgen wordt je IP permanent verbannen en wordt de Dit is TV installatie ongedaan gemaakt.)
***Verborgen content kun je niet quoten.***

Installatie handleiding:
https://ditistv-mediasoftware.s3.amazonaws.com/SEVEN installeren.pdf

Als je Kodi al geïnstalleerd hebt, verwijder deze dan eerst. Open daarna deze app, als de app vraagt om Kodi te installeren klik dan op Ja.
Installeer Kodi daarna, open de Dit is TV app weer, volg de stappen en als de dan weer vraagt om Kodi te installeren klik je op nee en gaat de app verder met de Dit is TV gegevens te downloaden.

Veel kijk plezier!

En thanks @Beschier voor de download!

seriesposters_1_3.png

Nu nog gemakkelijker, sneller & stijlvoller.

Uiterlijk
Een geheel nieuw, fris uiterlijk. Vanaf NU kijk je binnen 3 stappen de film, series, sportwedstrijd of livestream die jij wilt zien!

Films & Series

• Automatisch afspelen; kies, klik, kijk!
    In één oogopslag jouw film of serie
    Met één druk op de knop trailers bekijken van een film of serie
    Optimale 3D ondersteuning

Live TV

Een nieuw overzichtelijker menu, handige "one-touch" zapfunctie, overzicht per land, een vernieuwde favorieten functie en meer

Sport
Volledige live sport ondersteuning, real-time overzicht per sport, wedstrijd en nog veel meer

XXX
Vanavond geen DIT is TV & chill? Bekijk dan nu full-lengt natuurfilms, met volledige weergave van alle genres en zoekopdrachten. Iedereen komt aan zijn/haar trekken! Natuurlijk voorzien van een kinderslot.

Extra
Uitzending gemist bekijken van alle Nederlandse commeciele en publieke omroepen, Youtube, Vevo, TED talks, Dumpert, Alle denkbare muzieknummers streamen en nog veel meer.

Download: (Als je de download link niet kunt zien: stel je zelf eerst voor en plaats daarna een bedankje dan pas kun je de download link zien. Wanneer je gaat spammen om een post count van 2 te krijgen wordt je IP permanent verbannen en wordt de Dit is TV installatie ongedaan gemaakt.)
***Verborgen content kun je niet quoten.***

Installatie handleiding:
https://ditistv-mediasoftware.s3.amazonaws.com/SEVEN installeren.pdf

Als je Kodi al geïnstalleerd hebt, verwijder deze dan eerst. Open daarna deze app, als de app vraagt om Kodi te installeren klik dan op Ja.
Installeer Kodi daarna, open de Dit is TV app weer, volg de stappen en als de dan weer vraagt om Kodi te installeren klik je op nee en gaat de app verder met de Dit is TV gegevens te downloaden.

Veel kijk plezier!

En thanks @Beschier voor de download!
Dankjewel echt super ga zo door

Moet dat persé vanaf een USB stick?
Ik heb de APK gedownload en ik heb hem geïnstalleerd vanuit het interne geheugen ( downloads map), maar dan doet hij het niet goed en loopt mijn kastje zelfs vast ( zie topic Vragen: Verse installatie op mijn Android box).
nee hoeft niet persee op usb stick je kan m ook direct downloaden en vanauit je download map installeren, maar vreemd dat m vast loopt om welke android box gaat het?

Dank je wel.
Alles is vast gelopen met mijn oude link. Kan deze nu goed gebruiken om alles weer opnieuw te installeren.

Erg bedankt:-)

Hallo

Mark hier. Sinds kort in bezit van een tvbox en toevallig zie ik op dit forum een (voor zover ik kan zien) een top programma!

THX voor alle moeite en dit forum hou ik in de gaten

Nogmaals THX

Dit lijkt me wel een interessante toevoeging voor Kodi....
Nu eens kijken of ik het aan het werk krijg.....

Bij voorbaat bedankt....
Helaas komt de download link niet zichtbaar?
Doe ik iets verkeerd???

Status
Niet open voor verdere reacties.