[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK heb bij mijn 'abootje" van WesoPro maaar weer verlengt voor een jaar. Ik gebruik hem hoofdzakelijk met TiViMate en werkt als een speer.
Op de Tablet met de Wesopro app en/of PerfectPlayer. ( Alle met een M3U lijn.)
Vraag je een m3u lijn, dan krijg je ook de EPG lijn erbij.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
IK heb bij mijn 'abootje" van WesoPro maaar weer verlengt voor een jaar. Ik gebruik hem hoofdzakelijk met TiViMate en werkt als een speer.
Op de Tablet met de Wesopro app en/of PerfectPlayer. ( Alle met een M3U lijn.)
Vraag je een m3u lijn, dan krijg je ook de EPG lijn erbij.
Ben benieuwd, heb Patrick een appje gestuurd om dit aan te passen. Vind het ook heel vreemd dat je het niet over de grens kunt gebruiken, dat is een van de leuke dingen van iptv.
 
Die chinezen zeggen dat wel vaker bepaalde app gebruiken maar @ateam278 gebruikt bijvoorbeeld tvimate en ik heb als ik test ook meerdere apps gebruikt.
Overigens lijken de chinezen sinds gisteren op zwart (van horen zeggen) @Shaman iptv-tech van jouw wel beeld.

Vandaag ook op zwart NEO TV
Post automatically merged:

Vandaag ook op zwart NEO TV

Neopro Iptv Abonnement om exact te zijn!
 
Had mn alie aanbieder bericht gestuurd.. Kreeg net antwoord.. Waren ermee bezig.. Dus zullen zien..
 
IK heb bij mijn 'abootje" van WesoPro maaar weer verlengt voor een jaar. Ik gebruik hem hoofdzakelijk met TiViMate en werkt als een speer.
Op de Tablet met de Wesopro app en/of PerfectPlayer. ( Alle met een M3U lijn.)
Vraag je een m3u lijn, dan krijg je ook de EPG lijn erbij.
Ik heb ook een WesoPro account maar de EPG werkt bij mij voor geen meter voor de NL kanalen in de WesoPro app.
Heb nog gevraagd om een EPG link om binnen TiViMate te gebruiken maar daar komt geen of een vaag antwoord op.
Mag ik vragen welke EPG link je gebruikt hiervoor ?
 
Kontakt gehad met Patrick (WesoPro) , of dat het mogelijk is als je met vakantie naar buitenland of iets gaat.
Als je tijdig door geeft waar, welk land je naar toe gaat met b.v. vakantie. Dan zal hij een andere Code sturen,
zodat je daar IPTV kan kijken.
( Ik neem aan dat als je terug gaat dit ook even door moet geven , zodat hij de code weer hersteld.)
Post automatically merged:

Ik heb ook een WesoPro account maar de EPG werkt bij mij voor geen meter voor de NL kanalen in de WesoPro app.
Heb nog gevraagd om een EPG link om binnen TiViMate te gebruiken maar daar komt geen of een vaag antwoord op.
Mag ik vragen welke EPG link je gebruikt hiervoor ?

De M3u Link ziet er zo uit: de kruisjes zijn de gegevens, welke in je M3U link staan


Je EPG link moet er zo uit zien. de kruisjes zijn de gegevens, welke in je M3U link staan.


b.v.


Let op, dat voor .PHP xmltv moet staan, dus get varanderen in xmltv
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook een lijn via Patrick lopen. via de wesopro app maak ik gebruik van de FHD HEVC kanalen. deze zijn 1920 x 1080 met een frame rate van 25. Kan ik zelf nog iets doen om de kwaliteit te verbeteren? is een andere app gebruiken ook betere kwaliteit of heeft dat er niets mee te maken?
 
De M3u Link ziet er zo uit: de kruisjes zijn de gegevens, welke in je M3U link staan


Je EPG link moet er zo uit zien. de kruisjes zijn de gegevens, welke in je M3U link staan.


b.v.


Let op, dat voor .PHP xmltv moet staan, dus get varanderen in xmltv
Mijn M3u link ziet er als volgt uit:

Hebben we het hier over hetzelfde ?
 
Heb net een lijn bij WesoPro gekocht. Werkt heel goed, dit is wel de beste Chinese lijn ooit. Ook EPG gevraagd en direct er bij gekregen.
 
en qua beeldkwaliteit, is het HD of SD, want ik heb al verschillende meningen gehoord. Niet alleen op dit forum hier
 
Heeft je kameraad daar wel stabiele internet verbinding op die camping want dat is wel belangrijk anders veel buffer en irritatie en dat ligt dan niet aan de iptvserver ;)
Beet je klooien is altijd leuk :)
Nu lees ik vanalles hier (over wesopro ) maar werkt Iptv (ik heb een smarter pro app en gewoon een goedkoop ali Tech store account).als ik mijn tvbox mee naar het buitenland neem en daar naar programma’s kijk.
 
Voor zover bekend doet alleen "patrick" van wesopro het op die manier van andere aanbieders hebben we daar nog niks over gehoord.
Je zou evt je situatie uit kunnen leggen aan de verkoper en kijken wat die antwoord.
Dan ben je iig voor bereid.?
 
Voor de zekerheid, er moet geen : in. site: in het voorbeeld, dat is fout, moet een . zijn.
 
Daarstraks ook wesopro gekocht voor een jaartje. Dit lijkt mij op het eerste zicht 1 van de beste lijnen dat je via ali kan kopen.
Ik heb ook suna iptv van ali (23€ p/j) en die is toch wel veel minder in kwaliteit.
 
Kan iemand me vertellen of je bij 1 van deze chinese aanbieders ook programmas vanaf het begin kunt starten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.