Gofast IPTV

Bij UnlimitedHD NL+ ondervindt ik nauwelijks problemen alleen enkele backup kanalen en het VOD werkt nog niet. Bij mijn andere aanbieder MyTVonline wil de url niet laden maar met het m3u bestand van gisteren kan ik wel wat streams openen.
Via welke box kijk je dan? want ik kan gewoon kijken niet alle zenders draaien idd maar alle nl hoofdzenders draaien wel gewoon. En bij unlimeted kan het zijn dat hun met de oude xtream panel draaien. En dat is dan toch anders dan met een heel nieuw panel waar nog bugs inzitten.
 
Via welke box kijk je dan? want ik kan gewoon kijken niet alle zenders draaien idd maar alle nl hoofdzenders draaien wel gewoon. En bij unlimeted kan het zijn dat hun met de oude xtream panel draaien. En dat is dan toch anders dan met een heel nieuw panel waar nog bugs inzitten.

Het downloaden van een nieuw m3u bestand via de domain showiptv werkt op dit momen niet, het oude m3u bestand van gisteren geeft gelukkig we nog beeld.
Unlimited is zondag avond over gegaan op een nieuw panel, heeft toen enkele uren plat gelegen draait nu net als velen met XS versie 1.06
 
Het downloaden van een nieuw m3u bestand via de domain showiptv werkt op dit momen niet, het oude m3u bestand van gisteren geeft gelukkig we nog beeld.
Unlimited is zondag avond over gegaan op een nieuw panel, heeft toen enkele uren plat gelegen draait nu net als velen met XS versie 1.06
A oké je heb daar zelf geen last van mijn box is gekoppeld aan mac adres. A oké maar dat is de gehackte versie van xs dat is eigenlijk de oude panel versie. Want de meeste gebruikte xs versie 2. En bij mytvonline gaat dat niet omdat hun op poort 80 draaien en die werkt niet met de oude xs panel dus hun zijn overstapt naar een andere panel leverancier dus er zitten nog wat bugs in de software.
 
Zal mijn buurman in kennis stellen hij kon gisteren niet connecten met gofast. Heb zelf een dubbele aansluiting bij Unlimited waar ik hem maar even van heb mee laten profiteren.
 
Is ene Gofast wel de andere Gofast? Gofast is volgens mij gewoon een reseller, een kennis van mij kreeg deze week bij verlenging een compleet nieuwe link, groeps en zender indeling is compleet anders.
 
Is ene Gofast wel de andere Gofast? Gofast is volgens mij gewoon een reseller, een kennis van mij kreeg deze week bij verlenging een compleet nieuwe link, groeps en zender indeling is compleet anders.
Geen idee @borsjea ...ik ken maar 1 gofast en die is not going fast ...maar ze werken er aan en dat is altijd goed nieuws.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Ik heb in het verleden ruim een jaar Gofast gehad, was er toen erg tevreden over, diverse mensen hun aangeradenen bij één help ik om zijn lijst met de editor op smaakt te houden.
Daar voor mij het Nederlandse pakket alleen van belang is en kwaliteit voor kwantiteit gaat ben ik ooit overgestapt naar het NL pakket UnlimitedHD, omdat bij extreme weersomstandigheden hier in Brazilië de internetsnelheden flink kunnen dalen heb ik MyTVOnline als backup.
 
  • Like
Reacties: elbichillo
Geen idee @borsjea ...ik ken maar 1 gofast en die is not going fast ...maar ze werken er aan en dat is altijd goed nieuws.
Ze doen het weer !!! Maar zal t hier niet meer posten of ze wel of niet doen...aankomende weken zal wel vaker gebeuren denk ik ...die mensen zijn constant mee bezig dus gewoon gedoeld hebben ?
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ze allemaal op de zelfde problemen stuiten, zouden gezamenlijk de kennis even moeten delen. Geen plug & play meer als bij XC. Voor velen een bijzaak die in de vrije uurtjes na het werk moet worden gedaan, net ook een moment dat je bij andere problemen geen support van 3e kan krijgen.
 
Is ene Gofast wel de andere Gofast? Gofast is volgens mij gewoon een reseller, een kennis van mij kreeg deze week bij verlenging een compleet nieuwe link, groeps en zender indeling is compleet anders.
Iig hebben ze 2 verschillende pakketten. Had een trial paar dagen terug was totaal anders als mn abo bij hun vorig jaar
 
Vanmorgen toen ik terug kwam uit de nachtdienst was gofast en exodus 100% up , maar helaas vanmiddag is er weer raak en niets doet t meer ... wordt vervolgd
Hier is gofaat nog steeds up zenders npo3 niks rtl4 is grote haper zender en ziggo hangen in eenloop maar verder oke basis abbo
 
  • Like
Reacties: elbichillo