Gofast IPTV

Diverse zenders er weer uit o.a RTL4 en de Whatsapp is "Tijdelijk niet bereikbaar" ? Dit gaat niet de goede kant op ?
 
Laatste 2 dagen geen beeld meer... Geen reactie op whatsapp ook niet meer.

Iptv is voor mij iets nieuws en ik had een abonnement van 3 maanden voor Go Fast. Deze loopt nu nog een maand en ik ben nu aan het uitkijken naar iets anders. Ik betaal graag wat meer voor goede kwaliteit waarbij sportzenders primeren. Unlimited heb ik deze week getest en het beeld was er scherper dan bij Go fast en deze hebben amper problemen gekend met de shut down blijkbaar, alleen heeft Unlimited jammer genoeg geen Play Sports in hun aanbod (of is dit tijdelijk omwille van de problemen?) Na hier wat rond te neuzen interesseert Mytvonline me ook wel dus daar ook een test voor aangevraagd. Iemand nog tips of suggesties?
 
wil u niet ontmoedigen é maar playsport heeft er bijna geen enkele aanbieder. Bij mytvonline zal je playsports ook niet vinden hoor
 
Laatste 2 dagen geen beeld meer... Geen reactie op whatsapp ook niet meer.

Iptv is voor mij iets nieuws en ik had een abonnement van 3 maanden voor Go Fast. Deze loopt nu nog een maand en ik ben nu aan het uitkijken naar iets anders. Ik betaal graag wat meer voor goede kwaliteit waarbij sportzenders primeren. Unlimited heb ik deze week getest en het beeld was er scherper dan bij Go fast en deze hebben amper problemen gekend met de shut down blijkbaar, alleen heeft Unlimited jammer genoeg geen Play Sports in hun aanbod (of is dit tijdelijk omwille van de problemen?) Na hier wat rond te neuzen interesseert Mytvonline me ook wel dus daar ook een test voor aangevraagd. Iemand nog tips of suggesties?
Volgens mij hebben wel meer aanbieders geen Play Sports in hun pakket. Weet wel dat veel van de Pro League wedstrijden ook worden uitgezonden door Arena Sport (Servië/Kroatië) en Sport1+/Sportdigital (Duitsland).
LiveSoccerTV heeft een mooi overzicht.
 
ja dat snap ik. Maar om iptv te nemen voor play sports is ook niet echt verstandig, want de kans dat play sports voor een grotere periode verdwijnt is redelijk groot. Hebben dit al meegemaakt
 
Ik herhaal....bij xtreme ( vorige panelen leverancier) hadden meer dan 40 ingenieurs 6 jaar lang aan gewerkt . Na 25 dagen kunnen we niet t zelfde verwachten... lijk me
 
  • Like
Reacties: robbert1987
De vraag naar Play Sports is eerder uit gebruiksgemak, dit was wel een grote plus bij Go Fast (was nog eens van goede kwaliteit). Is dus zeker geen 'must'. Ik veronderstel dat qua aanbod (Vlaamse TV-zenders, VOD) Mytvonline en Unlimited dicht bij elkaar leunt. Dan zal de kwaliteit van de streams doorslaggevend zijn.
Post automatically merged:

Maar komt nog wel terug ?
Alleen op dit moment niet want het risico op take downs is te groot.

Wordt dus wel normaal opgenomen in het aanbod van Mytvonline? En bij Unlimited?

Verder iemand een vergelijk van de Engelse voetbalzenders?
 
Laatst bewerkt:
Ik herhaal....bij xtreme ( vorige panelen leverancier) hadden meer dan 40 ingenieurs 6 jaar lang aan gewerkt . Na 25 dagen kunnen we niet t zelfde verwachten... lijk me
Kijk jij begrijpt het....zelfde als het content wat werd aangeboden sommige hebben maanden / jaren nodig gehad om hun Videotheek op orde te brengen.
Mensen verwachten dat dit nu hetzelfde binnen dagen gebeurt ze hebben echt geen flauw idee wat zich achter de schermen afspeelt.
 
Kijk jij begrijpt het....zelfde als het content wat werd aangeboden sommige hebben maanden / jaren nodig gehad om hun Videotheek op orde te brengen.
Mensen verwachten dat dit nu hetzelfde binnen dagen gebeurt ze hebben echt geen flauw idee wat zich achter de schermen afspeelt.
Klopt!! Soms meer dan 150 TB aan VOD
 
Kijk jij begrijpt het....zelfde als het content wat werd aangeboden sommige hebben maanden / jaren nodig gehad om hun Videotheek op orde te brengen.
Mensen verwachten dat dit nu hetzelfde binnen dagen gebeurt ze hebben echt geen flauw idee wat zich achter de schermen afspeelt.

Ik heb hier ook zeker begrip voor... anderzijds mijn abonnement loopt binnen enkele weken af. Lijkt me logisch dat ik kijk naar alternatieven, zeker als ik hier lees dat er andere aanbieders minder problemen hebben... verder ben ik nog nieuw in IPTV-land dus ben ik nog zoekende wat mij het beste ligt. Graag hier dan ook een beetje begrip voor. Het zou best kunnen dat ik na een periode terug voor Go Fast kies want ik was aavankelijk tevreden. Dat is nu eenmaal het voordeel van geen al te lange termijn van abonnement te nemen...daar betaal ik dan ook een extra kost voor.
 
Ik heb hier ook zeker begrip voor... anderzijds mijn abonnement loopt binnen enkele weken af. Lijkt me logisch dat ik kijk naar alternatieven, zeker als ik hier lees dat er andere aanbieders minder problemen hebben... verder ben ik nog nieuw in IPTV-land dus ben ik nog zoekende wat mij het beste ligt. Graag hier dan ook een beetje begrip voor. Het zou best kunnen dat ik na een periode terug voor Go Fast kies want ik was aavankelijk tevreden. Dat is nu eenmaal het voordeel van geen al te lange termijn van abonnement te nemen...daar betaal ik dan ook een extra kost voor.
@Basso22 ...zeker is t begrip voor , maar het is op moment niet realistisch om aanbieders te gaan vergelijken, ik zit ook met t zelfde probleem hier , heb gofast en Exodus tot december plus een buitenlandse aanbieder ( Alie )
 
@Basso22 ...zeker is t begrip voor , maar het is op moment niet realistisch om aanbieders te gaan vergelijken, ik zit ook met t zelfde probleem hier , heb gofast en Exodus tot december plus een buitenlandse aanbieder ( Alie )

Ja een jaaabonnement ga ik nu niet meteen afsluiten. Maar op korte termijn ben ik nu toch aan het uitzoeken wat voor mij het beste werkt. Hopelijk zijn de grootste problemen binnenkort van de baan en kan ik weloverwogen een keuze maken voor een langere termijn.
 
Ik vraag me af of er niet meer aan de hand is. Gisteren gaven ze aan dat er een update gaande is en die in de loop van de middag klaar zou zijn. Toen had ik een mail gestuurd, omdat ze zeiden daar beter op bereikbaar te zijn. Maar ik krijg net pas een reactie dat de update nog gaande is.
 
Kijk jij begrijpt het....zelfde als het content wat werd aangeboden sommige hebben maanden / jaren nodig gehad om hun Videotheek op orde te brengen.
Mensen verwachten dat dit nu hetzelfde binnen dagen gebeurt ze hebben echt geen flauw idee wat zich achter de schermen afspeelt.
ja idd, het kost zeker veel tijd en werk om alles terug in orde te brengen. En chapeau aan de aanbieders die daar nog (naast hun vaste job) nog willen werk in steken. Veel andere aanbieders zouden alles al opgeven en hun klanten in de steek laten.
 
  • Like
Reacties: Ploppertje