Gofast IPTV

Website gofast down ???
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200424-174550_Lightning.jpg
    Screenshot_20200424-174550_Lightning.jpg
    334,3 KB · Weergaven: 54
hier momenteel alles zwart geworden en melding account blocked contact your provider..
Bij mij ook you account is blocked . Contact your service provider code 7
Post automatically merged:

Bij mij ook you account is blocked . Contact your service provider code 7
Had nog een reserve line in de box gezet en gelukkig die werkt
 
Laatst bewerkt:
Hallo nog iemand problemen? hier momenteel geen verbinding mogelijk terwijl er wifi is. portaal 7 melding check internet verbinding.
 
Alles er uit hier, had abbo vernieuwd dit weekend en alles draaide goed tot eind van de middag, alles er uit.
Inmiddels 2 mailtjes gestuurd maar nog steeds geen reactie.
 
Toch niet te hopen dat deze ook door Brein is plat gelegd
Krijg net een mail retour of ik het nog een keer wilde proberen, en voila alles weer in orde.
Blijkbaar zat ik gelocked aan een UK ip en ze adviseerde om bij gebruik VPN altijd hetzelfde land te gebruiken.
Nu zat ik vanmiddag ook gewoon met een NL ip dus hoe ik nu UK gelocked zat is mij een raadsel.
Maar het werkt gelukkig weer :)
 
  • Like
Reacties: Ploppertje
Krijg een berichtje van een kennis, geen beeld meer op Gofast en geen enkele reactie op email.
Meer mensen hier last van?
 
Krijg een berichtje van een kennis, geen beeld meer op Gofast en geen enkele reactie op email.
Meer mensen hier last van?
Denk dat ze probleem hebben had ik gisteren ook , kreeg om 02.00uur een ander lijntje de oude werkt ook zeer slecht. Ze reageren vaak pas als het opgelost is
 
Krijg een berichtje van een kennis, geen beeld meer op Gofast en geen enkele reactie op email.
Meer mensen hier last van?
Nee nergens last van vanavond. Tip die ik kreeg was om de vpn op uk te zetten om een locked ip te voorkomen. Is alleen bij de nieuwe servers van toepassing.