Gofast IPTV

Hallo mensen gisteren viel de EPG bij mij weg vanaf 24:00 uur . vandaag geen tv meer mogelijk. groeten
 
Mijn ervaring: identiek als Wesopro , behalve de prijs
En support? De mensen van GoFast reageren behoorlijk snel als er iets moet gebeuren of je een vraag hebt.
Hoe zit dat bij Wesopro vanuit China? Denk dan alleen nog maar even aan het tijdverschil, of geven ze 24/7 support vanuit het Chinese?
Moet er niet aan denken als ik een of andere race zit te kijken en ik moet meer dan 12 uur wachten op een reactie, das nie fijn :)
 
En support? De mensen van GoFast reageren behoorlijk snel als er iets moet gebeuren of je een vraag hebt.
Hoe zit dat bij Wesopro vanuit China? Denk dan alleen nog maar even aan het tijdverschil, of geven ze 24/7 support vanuit het Chinese?
Moet er niet aan denken als ik een of andere race zit te kijken en ik moet meer dan 12 uur wachten op een reactie, das nie fijn :)

Reageren vlot. Alles verloopt via Whatsapp in het Engels
 
Reageren vlot. Alles verloopt via Whatsapp in het Engels
Dat is in ieder geval goed om te horen.
GoFast reageert ook altijd zeer vlot en passen zender aan als je dat wilt.
Als wesopro dit ook allemaal doet ga ik na deze periode ook is een een maandje wesopro proberen.
 
Gisteren een proefabonnement aangevraagd bij gofast voor 24h en dat beviel prima.?

Wil nu verlengen maar blijkt gofastiptv down.
Doe ik wat verkeerd of is hij echt uit de lucht.?
 
Heb gisteravond een abonnement van een maand bij Gofast aangevraagd, alles verliep zeer vlotjes had na ongeveer een uurtje de m3u url binnen en alles lijkt prima te werken.
 
Heb gisteravond een abonnement van een maand bij Gofast aangevraagd, alles verliep zeer vlotjes had na ongeveer een uurtje de m3u url binnen en alles lijkt prima te werken.
Nu weer alles zwart krijg je , your account is blocked . Contact your service povider
Code:7
 
Eigenlijk ben ik erg tevreden met Gofast en het aanbod. De framerate vind ik echter erg matig. Er zijn maar een paar kanalen die vloeiend lopen. Hebben anderen dat ook? Een tijdje geleden waren er tests met 50fps kanalen maar dat is niet meer. De servicedesk zegt dat 50fps zal worden uitgerold maar onbekend wanneer en welke kanalen.
Hoe ervaren jullie dit?
 
Sinds 1 maand in gebruik. Zeer stabiel. EPG werkt goed en replay meestal ook. Zeer snelle reactie van servicedesk bij vragen. Gebruik met Z8. Momenteel:


Ontvangen :
Momenteel vind er groot onderhoud plaats aan de VoD en Opname (catchup) servers, hierdoor werken niet alle films en series en terugkijkprogramma's

Dit zal op 10-10-2020 afgerond zijn.

excuus voor het ongemak,

mvg,

GoFast Team
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk ben ik erg tevreden met Gofast en het aanbod. De framerate vind ik echter erg matig. Er zijn maar een paar kanalen die vloeiend lopen. Hebben anderen dat ook? Een tijdje geleden waren er tests met 50fps kanalen maar dat is niet meer. De servicedesk zegt dat 50fps zal worden uitgerold maar onbekend wanneer en welke kanalen.
Hoe ervaren jullie dit?
Ik herken dit wel. Vooral met sport valt dit op. Hoewel ik blij ben met het aanbod van Gofast (catchup met name), mis ik 50fps en (in mindere mate) ook 4k zenders.
 
De laaste paar dagen bij de buitenlandse zenders zeer veel haperingen .
 
Laatst bewerkt:
Ik herken dit wel. Vooral met sport valt dit op. Hoewel ik blij ben met het aanbod van Gofast (catchup met name), mis ik 50fps en (in mindere mate) ook 4k zenders.
4k zenders staat nog in de kinderschoenen en je moet ik weten wat dat aan data verbruikt daar kan je 3 andere zenders voor laten draaien. En die 50 fps wil niet zeggeb dat je daar door mooier beeld heb het meeste hangt af van welke progammas ze het mee doorzetten en hoeveel bitrate ze per zender geven.