Gofast IPTV

Vraagje: ik heb al enkele dagen problemen met het terug kijken van programma's met catchup. Programma's springen na 15-20sec in een loop. Dit geldt voor nagenoeg alle zenders die catchup hebben. Enkele andere zenders (voornamelijk NL HEVC) geven een 404 error in Tivimate. Heeft iemand anders (die gofast of wesopro gebruikt) een vergelijkbare ervaring?
 
Vraagje: ik heb al enkele dagen problemen met het terug kijken van programma's met catchup. Programma's springen na 15-20sec in een loop. Dit geldt voor nagenoeg alle zenders die catchup hebben. Enkele andere zenders (voornamelijk NL HEVC) geven een 404 error in Tivimate. Heeft iemand anders (die gofast of wesopro gebruikt) een vergelijkbare ervaring?
Nee, wel de catch-up problemen die bij GoFast iedere keer weer terugkomen. Beeld blijf ik fantastisch vinden bij GoFast maar inmiddels ook de testlijn van Wesopro lopen die net zo goed is. Ik ga dus overstappen naar Wesopro die dan nog wel zijn catchup weer op gang moet krijgen. Neem eerst maar eens 6 maandjes,
 
Nee, wel de catch-up problemen die bij GoFast iedere keer weer terugkomen. Beeld blijf ik fantastisch vinden bij GoFast maar inmiddels ook de testlijn van Wesopro lopen die net zo goed is. Ik ga dus overstappen naar Wesopro die dan nog wel zijn catchup weer op gang moet krijgen. Neem eerst maar eens 6 maandjes,
heb jij nog contact van wesopro? kun je dm sturen?
 
Natuurlijk mag dit niet, en @zenzation sollicitatie voor een ban nemen we in behandeling.
Rustighhh...was een simpele niet wetende domme vraag zonder enige bedoeling om de regels te breken. Excuses, maar wel bedankt aan de overige leden voor de hulp die is geboden! het enige wat ik wilde weten was of het nog bestond en of er nog contact gelegd kon worden aangezien mijn contact met hen momenteel niet beantwoord wordt.
 
Drie van de tien door u geplaatste berichten waren in strijd met onze huisregels.
En daar worden we inderdaad onrustig van,maar excuses aanvaard met de hoop op verbetering van deze negatieve
Score 🙂
 
zijn er nog mensen met gofast? dusver heb ik hier goede ervaringen mee. vod aanbod lijkt beter dan tnci of niet? vind de zender indeling fijner dan bij tnci en kwaliteits verschil zie ik nog weinig.
 
Veels te duur voor de kwaliteit wat ze leveren, heb het 2 jaar gehad en blij dat ik bij een suggestie zit in deze topic wink wink
 
Veels te duur voor de kwaliteit wat ze leveren, heb het 2 jaar gehad en blij dat ik bij een suggestie zit in deze topic wink wink
Nou ik heb al 4 jaar gofast en alles is perfect ook de kwaliteit vd zenders , en als je 80 euro per jaar te duur vindt , nou betere kwaliteit en prijs verhouding vindt ik nog nergens . En is er eens iets stuur ik een mail en het is snel opgelost.
 
Dat dacht ik dus ook, maar betaal nu de helft met beter kwaliteit en weinig voorspelbare storingen. Lag er sowieso 1x per half jaar uit en dan krijg je de uitgevallen dagen er gewoon weer bij. Nu nergens last van bij mijn huidige provider.
Qua reactiesnelheid klopt het idd. Ze reageren snel.
 
Dat dacht ik dus ook, maar betaal nu de helft met beter kwaliteit en weinig voorspelbare storingen. Lag er sowieso 1x per half jaar uit en dan krijg je de uitgevallen dagen er gewoon weer bij. Nu nergens last van bij mijn huidige provider.
Qua reactiesnelheid klopt het idd. Ze reageren snel.
Welke heb jij?