Opgelost Graag hulp om mijn box te updaten

dick-dordrecht

Forumlid
4 sep 2016
18
3
6
70
sorry voor de vraag maar enige maanden geleden heb ik een box gekocht en heeft iemand mij via de telefoon geholpen met instaleren en alles werkte daarna prima
door een hoop gedoe in de prive sfeer heb ik er een tijd geen gebruik meer van gemaakt en wou dat vandaag weer doen, maar helaas..wat ik ook doet eenmaal bij gene en dan bv actions of drama gebeurd er niets meer als ik op ok drukt,..nu heb ik verleden week vrijdag enkele dagen in het ziekenhuis gelegen ivm een acute hart infarct dus mischien dat ik het even kwijt ben, wat moet ik nu doen om bij bv gene-en dan action de aanwezige films daar te zien te krijgen,.dank voor het eventuele antwoord.........dick
 
Begin dan eerst maar met de 32 bits, zoals Dave adviseert. Die zal er wel ervaring mee hebben met zo'n type box.
En box een keer helemaal resetten is inderdaad ook een optie, want eigenlijk zou zo'n vrij nieuwe box een goed werkende google play store moeten hebben.
Bij de 8 krijgt hij weer een foutmelding als hij dat doet. Dus naar mijn mening eerst resetten en je Google account invullen en tijd. Daarna kodi 17.3 arm7 erop knallen.
En wat b.web ook zegt, je zou verwachten met zo'n nieuwe box dat alles goed werkt maar dat is helaas zeker niet altijd het geval, jammer genoeg. Maar daar heb je dit soort forums weer voor
 
  • Like
Reacties: B. web
helpt ook niet het dowloaden van de 32 bitt...............ik stop er maar mee want 8 dagen geleden een acute hart infarct gehad gedotterd en en stent geplaatst plus enkele dagen ziekenhuis en ik merk dat ik flink de P in gaat krijgen omdat het niet lukken wil en heb geen zin om weer die ellende te krijgen,....probeer het morgen mischien nog wel een keer anders gaat het de kliko in want vind mijn gezondheid toch wel belangrijker,......iedereen bedankt voor de hulp en een fijne avond
 
omdat er totaal geen verbetering in zat en het eigenlijk alleen maar slechter werd de boel maar terug geplaatst naar de fabrieksinstellingen en daarna de nieuwe kodi er op gezet en nu even bekijken wat de beste handelingen zijn om de box weer goed werkend te krijgen
 
een prettig idee en fijn om te weten leX ,..enne als je mischien een url heb waar het duidelijk staat beschreven( liefst in het nederlands)
Ik weet niet exact aan welke informatie je behoefte hebt Dick,dus ik hou het maar algemeen hier genoeg leesvoer om je de komende tijd te vermaken ;)
 
  • Like
Reacties: akko
goede avond beste helpers,al een paar dagen geprobeerd maar mischien door het hart infarct of de medicijnen was de consetratie minimaal en het lukte mij gewoon niet om het geinstaleerd te krijgen,eindelijk heb ik nu het goede scherm wat eerst steeds niet te zien was maar krijg nu deze melding,... ben bang dat ik het verpest dus mijn vraag wat moet ik hier mee doen? (Covenant moet ik nog instaleren)
 

Bijlagen

  • 20170818_190445.jpg
    20170818_190445.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
goede avond beste helpers,al een paar dagen geprobeerd maar mischien door het hart infarct of de medicijnen was de consetratie minimaal en het lukte mij gewoon niet om het geinstaleerd te krijgen,eindelijk heb ik nu het goede scherm wat eerst steeds niet te zien was maar krijg nu deze melding,... ben bang dat ik het verpest dus mijn vraag wat moet ik hier mee doen? (Covenant moet ik nog instaleren)
dat is het scherm van je bibliotheek daar komen eventueel films te staan als je die toe zou voegen aan je je bibliotheek. de meeste doen hier niks mee
 
okidoooo, dank je voor de reactie
convenant er eindelijk goed op gekregen en dank iedereen voor de reacties/hulp,...nu of straks even uit vissen wat het beste is om er in te zetten voor films...fijne avond allen
 
  • Like
Reacties: Lex
Dank je Dick, ik zag dat je elders al een topic hebt geopend voor je film vraag.Dan gaan we hier statussen naar opgelost .