Gratis legale IPTV?

nossie01

Gevorderd
27 mrt 2017
100
30
16
51
Hallo allemaal,

Ik maak al een tijdje gebruik van Kodi maar dan meer om mijn (home) video's te streamen vanaf mijn NAS.

Maar als ik het goed begrijp kan Kodi ook IPTV weergeven.
Wat ik me nu af vraag is zijn er voor Kodi (net als met de schotel) heleboel gratis zenders te kijken. En daarmee bedoel ik echt gratis, legale zenders die je, zoals ik al eerder schreef, via de satelliet ook gratis kan kijken.

Ik weet dat er een hoop gerommel is met illegale abonnementen waardoor je zo goed als alles kunt kijken waaronder ook bijvoorbeeld de gratis Nederlandse sportzender... Daar ben ik niet naar op zoek.

Ik wil een addon/addons waarmee ik gewoon zonder problemen gratis en legaal veel zenders kan kijken.

Ik hoor graag van jullie wat daarmee mogelijk is.

Mvrgr

Nossie
 
Dit kan je proberen met pluto.tv. Het lijkt alleen te werken met een vpn naar amerika, dus hier moet je even op letten.

Anders is legaal niet gratis, daar moet je echt voor gaan betalen.
 
Ik wil een addon/addons waarmee ik gewoon zonder problemen gratis en legaal veel zenders kan kijken.
Voor niets gaat de :zon: op.
Veel tv aanbieders moeten een doorgiftevergoeding betalen voor de door hun aangeboden zenders. Gratis verspreiding zou de doodsteek zijn voor hun bedrijfsvoering.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
Oké dus dan kan ik beter een satelliet ontvanger neerzetten en een schotel op de muur schroeven.
Marktplaats staat vol met van die setjes.
 
Hallo allemaal,

Ik maak al een tijdje gebruik van Kodi maar dan meer om mijn (home) video's te streamen vanaf mijn NAS.

Maar als ik het goed begrijp kan Kodi ook IPTV weergeven.
Wat ik me nu af vraag is zijn er voor Kodi (net als met de schotel) heleboel gratis zenders te kijken. En daarmee bedoel ik echt gratis, legale zenders die je, zoals ik al eerder schreef, via de satelliet ook gratis kan kijken.

Ik weet dat er een hoop gerommel is met illegale abonnementen waardoor je zo goed als alles kunt kijken waaronder ook bijvoorbeeld de gratis Nederlandse sportzender... Daar ben ik niet naar op zoek.

Ik wil een addon/addons waarmee ik gewoon zonder problemen gratis en legaal veel zenders kan kijken.

Ik hoor graag van jullie wat daarmee mogelijk is.

Mvrgr

Nossie
Zoek eens op Ultimate IPTV addon
 
Ze wou een legale, die is niet legaal. Maar zoals we al zeiden gratis een legaal is niet mogelijk. Je zou ook kunnen zoeken naar ccloud tv. Deze werkt ook goed
 
Met Retrospect kun je gratis en legaal naar alle NPO kanalen kijken. Je zou een schotel met een dreambox kunnen gebruiken voor alle FTA zenders, je kunt deze zenders dan doorstreamen naar Kodi met de Enigma2 add-on binnen Live TV.
 
Oké dus dan kan ik beter een satelliet ontvanger neerzetten en een schotel op de muur schroeven.
Marktplaats staat vol met van die setjes.

Dan ga je alleen FTA zenders legaal gratis ontvangen,want anders kom je op cccam achtige setjes/aanbieders uit!
 
Onder Kodi op een Raspberry heb ik tig add-ons die m.i. legaal Nederlandse tv aanbieden. Ned24 en Uitzending gemist bijvoorbeeld gebruik ik regelmatig.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Oké dus dan kan ik beter een satelliet ontvanger neerzetten en een schotel op de muur schroeven.
Als je vrij zicht op het zuiden hebt is dat een uitstekend idee .
En het is een geweldige hobby en het geeft veel voldoening om die (zwakke) signalen uit de lucht te plukken.
 
  • Like
Reacties: Spinix en mrmiyagi