Himedia Q10 Pro met streamnu

Bij Kaosbox zit er gewoon een duidelijk powerbutton onderin.
ga eerst deze eens goed uitproberen morgen.
andere installeren kan altijd nog .
Had vandaag toch de 2.0.4 firmware geïnstalleerd ben hier al 1 groot minpunt tegen gekomen.
Bij de 2.0.3 firmware haalde ik via LAN de volle internet snelheid dat bij mijn abonnement hoort , maar onder 2.0.4 moet ik het met zo'n 25 mbps minder doen.
hier baal ik eigenlijk wel van!

ga eerst deze eens goed uitproberen morgen.
andere installeren kan altijd nog .
Had vandaag toch de 2.0.4 firmware geïnstalleerd ben hier al 1 groot minpunt tegen gekomen.
Bij de 2.0.3 firmware haalde ik via LAN de volle internet snelheid dat bij mijn abonnement hoort , maar onder 2.0.4 moet ik het met zo'n 25 mbps minder doen.
hier baal ik eigenlijk wel van!
Moet normaal toch nog genoeg zijn

Draai op dit moment nog met streamnu special ( 1.6 jarvis )
Daarvan werkt een groot deel van de geïnstalleerde addons niet meer of gebrekkig.
Gebruik er dus nog maar weinig van.
Eerlijk gezegd ook alleen maar films en series gekeken de laatste tijd.
Vanaf de pc foto's bekijken op de tv is ook wel leuk.
Ben er de laatste maanden niet zo mee bezig geweest dus.
Streamnu heeft naar mijn mening geen enkele toegevoegde waarde meer.
Ga er binnenkort eens goed voor zitten wat betreft de te gebruiken versies van verschillende programma's.
Net zoals een iptv abbonement, dat heb ik al een paar maanden niet meer.
Zag dit ook als een extra op mijn bestaande aanbod.
Een vervanger zal het voorlopig niet worden, meer voor de fun dus.
De Himedia is wat betreft ondersteuning tegengevallen.
Heb er tot nu toe wel veel plezier mee gehad en daar gaat het uiteindelijk om.

Zo zie je maar, iedereen gaat er anders mee om.
De makkelijke weg was om hem een aantal maanden geleden via marktplaats te dumpen.
Maar aangezien ik het volledige potentieel van deze box absoluut nog niet gebruikt heb laat ik het voorlopig hierbij.
Een andere box is zo besteld, toch ?
Uiteindelijk kan de himedia altijd nog naar de slaapkamer verhuizen ( whitecream ) :feest:

• Like
Reacties: davevanduffelen
Zat ook al met een scheef oog naar die shitty versie te kijken.
En die Kaos build is niet zo volgepropt met add-ons toch ?
Binnenkort eens een avondje knutselen.

Oja, dat updaten naar versie 2.0.4 moet in stappen toch ?

Ben mijn box aan het updaten ik zit nu op android7 2.4 nu kodi nog en de build van hier .
En nu maar hopen op 5.1 geluid

Ben mijn box aan het updaten ik zit nu op android7 2.4 nu kodi nog en de build van hier .
En nu maar hopen op 5.1 geluid
Ik heb de Rise up build verwijderd omdat deze steeds vast liep op mijn q10pro.
draai nu met de kaosbox build , hele simpele maar praktische build.
en loopt ook niet vast.
Valt me wel iets op bij al die verschillende builds , bij ieder krijg je een foutmelding bij het updaten/openen van INDIGO als je de build opent

Dan moet je wel die link van Kodi gebruiken die ik hierboven heb aangegeven, dan krijg je 5.1 geluid.

Deze dus; http://mirrors.kodi.tv/test-builds/android/arm/kodi-20170616-5d84003-shitty-armeabi-v7a.apk

En deze Kaosbox build; https://www.kaosbox.tv
Deze heb ik geprobeerd maar die gaf
Oh die melding heb ik nog niet gezien, maar als je hier even meld welke foutmelding je krijg bij welke addon, dan kunnen ze er naar kijken en updaten; https://www.kaosbox.tv/contact/
sorry mijn fout was in streamnu en in Rise up build het geval , in Kaos dus niet

Wat heb je geprobeerd en wat gaf die? :eek:
ik ben er niet helemaal bij merk ik aan mijn typen, afgelopen nacht niet geslapen dus heb de nodige uren er zonder slaap opzitten.
ik had vergeten deze regel weg te halen , dus die zin kun je negeren.

Haha... niet te veel prutsen aan je box als je niet genoeg geslapen hebt, dan gaat het fout :confused: