Holland IPTV

Ik ga er hier niet te veel woorden over vuil maken. Niets was in eigen beheer in ieder geval.
 
Denk dat jullie onderstaande post niet hebben gelezen:

En wat moeten wij zien aan onderstaande post? En hoe betrouwbaar is die info die hij zelf geeft? En heel vaak geven ze zulke info om te zorgen dat ze onder een andere naam verder zouden kunnen.
 
En wat moeten wij zien aan onderstaande post? En hoe betrouwbaar is die info die hij zelf geeft? En heel vaak geven ze zulke info om te zorgen dat ze onder een andere naam verder zouden kunnen.

Daar klopt dus geen zak van.
Reactie #26 van mij, tells you all.
 
Ik krijg nog steeds vrij vlot antwoord op mail. Heb een maand genomen en dat ga ik verlengen. Twijfel tussen 3 of 6 maanden. Vooralsnog ben ik tevreden.
 
Zeer tevreden met deze. Iets minder vlot met reageren maar kwaliteit is super. Voorlopig weer halfjaar verlengd
 
Zeer tevreden met deze. Iets minder vlot met reageren maar kwaliteit is super. Voorlopig weer halfjaar verlengd
De support van unlimited via telegram werkte voortreffelijk. Las vrijwel altijd wel iemand mee die actie ondernam.
 
Waar kan ik epg vinden voor Holland iptv. Zou die willen invoegen in Tivimate.

Many thnx
 
Meestal krijg je dit van je provider. In jouw geval Holland IPTV. Maar mocht je alleen een URL voor IPTV hebben gekregen, dan kun je proberen deze link aan te passen.

Voorbeeld

http://*************/xmltv.php?username=USERNAME&password=PASSWORD

Maarehhh...... garantie tot de deur. Niet goed, geld weg. ?