IPTV M3U Editor

Reidinga

VIP
28 mei 2017
919
960
Hoi, misschien is deze vraag al eens gesteld. Maar ik stel ze evengoed. Ik gebruik dit geweldige programma om mijn veel te grote kanalen pakket kleiner te maken en deze vervolgens via een usb stick in te laden op mijn formulerZ7+ box met mytvonline. Nu is mijn vraag is het zo dat de lijst zichzelf update via mytvonline of moet ik hiervoor steeds een nieuwe lijst inladen vanuit hier in mytvonline? Zou iemand aub deze vraag willen beantwoorden? verneem graag iets van jullie. Ga vooral door met die klasse programma, helemaal top!!
In de nieuwe editor is een functie waarmee je je m3u kan uploaden naar mijn server, die wordt versleuteld opgeslagen - en je kan dan die url invoeren op je app. je kan dan de upload bijwerken zonder gedoe met usb sticks :)

• Geweldig
Reacties: Spinix

rmh

Nieuwkomer
28 dec 2016
2
0
(Er is een nieuwe M3U editor - met nieuwe functies) koop deze ! goed programma !!!!
..... voor 2 pakjes sigareten bent u er bij ! groot verschil
Hoi,bedankt voor je reactie. Maar ik rook niet 😉. Nee wat ik nu niet begrijp is. Als ik een M3u maak met het nieuwe programma of oude en ik laad hem in mijn box met een USB stick. Doet mijn box hem dan zelf updaten of moet ik hem met de editor weer uploaden en dan weer in mijn box inladen?

Reidinga

VIP
28 mei 2017
919
960
Nee je box update hem niet zelf - zoals gezegd, bij de nieuwe kan je wel makkelijker je m3u updaten - door de m3u te uploaden, en je box haalt dan zelf de geupdate m3u binnen - maar je zal dus altijd de aanpassingen zelf moeten doen, je kan dus niet herindelen - en dat bij nieuwe films etc deze automatisch er in komen.. wel wordt het met de nieuwe een stuk makkelijker allemaal

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.655
2.021
/dev/null
Hier even geherupload - - ben al bezig met nieuwe versie, zodra die klaar is zal ik t topic updaten
Zie dat de file weer offline is. :(

Deze tool maakt veel leden blij en ik bied dan ook graag weer wat webruimte aan voor deze geweldige tool (installatie bestand), stuur maar een PM als je hier interesse in hebt.

Reidinga

VIP
28 mei 2017
919
960
De oude editor heb ik zelf geen zipfile meer van helaas - maar de meeste functies in de "oude" editor kan je gebruiken in de nieuwe editor - ook zonder licentie, die licentie is enkel voor de premium functies :) en is ook maar een "once in a lifetime fee"..