IPTV M3U Editor

Hoi, misschien is deze vraag al eens gesteld. Maar ik stel ze evengoed. Ik gebruik dit geweldige programma om mijn veel te grote kanalen pakket kleiner te maken en deze vervolgens via een usb stick in te laden op mijn formulerZ7+ box met mytvonline. Nu is mijn vraag is het zo dat de lijst zichzelf update via mytvonline of moet ik hiervoor steeds een nieuwe lijst inladen vanuit hier in mytvonline? Zou iemand aub deze vraag willen beantwoorden? verneem graag iets van jullie. Ga vooral door met die klasse programma, helemaal top!!
In de nieuwe editor is een functie waarmee je je m3u kan uploaden naar mijn server, die wordt versleuteld opgeslagen - en je kan dan die url invoeren op je app. je kan dan de upload bijwerken zonder gedoe met usb sticks :)
 
  • Geweldig
Reacties: Spinix
(Er is een nieuwe M3U editor - met nieuwe functies) koop deze ! goed programma !!!!
..... voor 2 pakjes sigareten bent u er bij ! groot verschil
Hoi,bedankt voor je reactie. Maar ik rook niet ?. Nee wat ik nu niet begrijp is. Als ik een M3u maak met het nieuwe programma of oude en ik laad hem in mijn box met een USB stick. Doet mijn box hem dan zelf updaten of moet ik hem met de editor weer uploaden en dan weer in mijn box inladen?
 
Nee je box update hem niet zelf - zoals gezegd, bij de nieuwe kan je wel makkelijker je m3u updaten - door de m3u te uploaden, en je box haalt dan zelf de geupdate m3u binnen - maar je zal dus altijd de aanpassingen zelf moeten doen, je kan dus niet herindelen - en dat bij nieuwe films etc deze automatisch er in komen.. wel wordt het met de nieuwe een stuk makkelijker allemaal
 
Hier even geherupload - - ben al bezig met nieuwe versie, zodra die klaar is zal ik t topic updaten
Zie dat de file weer offline is. :(

Deze tool maakt veel leden blij en ik bied dan ook graag weer wat webruimte aan voor deze geweldige tool (installatie bestand), stuur maar een PM als je hier interesse in hebt.
 
De oude editor heb ik zelf geen zipfile meer van helaas - maar de meeste functies in de "oude" editor kan je gebruiken in de nieuwe editor - ook zonder licentie, die licentie is enkel voor de premium functies :) en is ook maar een "once in a lifetime fee"..
 
Zie hier nog steeds een knop staan met de gratis versie.
Je goed verdiepen in deze tool geeft je leuke mogelijkheden zeker als je je verdiept in de favorite.xml, heb zelf 3 aanbieders ( 1x BR en 2x NL) en bouw vrijwel dagelijks een nieuwe M3U op waarbij ik het gehele proces met de favorite.xml regel. Zelf heb ik met het aanbrengen van ideeën en testten van betaversies een registratiecode gekregen maar het programma is zeker de eenmalige investering van 10 euro waard!
 
Flink aantal ongepaste posts verwijderd hier in deze topic van Ernst.
 
Ik kan met dit tooltje mijn bestand verkleinen en opslaan . Dan heb ik een vlc file die ik kan spelen op mijn laptop;
Maar kan ik de kleine file opslaan met xtream code om te gebruiken in een IPTV smarters app.
Op een oled LG55E9 kan je wel in de LG store de app Smarters vinden maar blijkbaar is het bestand van Mytvonline te groot en volgt telkens "failed" bij opslaan na invoer van de gewone extreem codes .
De codes werken foutloos in smarters op een ipad en een minix mediaplayer.
 
Ik kan met dit tooltje mijn bestand verkleinen en opslaan . Dan heb ik een vlc file die ik kan spelen op mijn laptop;
Maar kan ik de kleine file opslaan met xtream code om te gebruiken in een IPTV smarters app.
Op een oled LG55E9 kan je wel in de LG store de app Smarters vinden maar blijkbaar is het bestand van Mytvonline te groot en volgt telkens "failed" bij opslaan na invoer van de gewone extreem codes .
De codes werken foutloos in smarters op een ipad en een minix mediaplayer.
Ongetwijfeld zal je bij Mytvonline voor een belangrijk deel aan landen geen interesseren hebben, Mytvonline kan die landen voor je uitschakelen.
 
Dat kan maar dan blijf ik zoeken naar een bestand dat niet te groot is voor smarters in lg.
Ik dacht ook even aan pastebin met enkel de NL zenders maar dat gaat ook niet alhoewel ik dan een mini bestandje heb.
Ik vind het wel vreemd dat ik bij opstart van smarters geen keuze heb tussen de volledige URL of de Extreem code methode.
 
Laatst bewerkt:
Zie hier nog steeds een knop staan met de gratis versie.
Je goed verdiepen in deze tool geeft je leuke mogelijkheden zeker als je je verdiept in de favorite.xml, heb zelf 3 aanbieders ( 1x BR en 2x NL) en bouw vrijwel dagelijks een nieuwe M3U op waarbij ik het gehele proces met de favorite.xml regel. Zelf heb ik met het aanbrengen van ideeën en testten van betaversies een registratiecode gekregen maar het programma is zeker de eenmalige investering van 10 euro waard!

Dag @borsjea ,
Zou je kunnen uitleggen hoe je de favorite.xml zou moeten instellen? Ik kan daar helemaal geen instructies van vinden.
 
bedank voor het lezen en de oplossing maak er werk van
Post automatically merged:

Dag @borsjea ,
Zou je kunnen uitleggen hoe je de favorite.xml zou moeten instellen? Ik kan daar helemaal geen instructies van vinden.
HEB de gekocht versie al lange tijd en werkt zeer goed !
alleen EPG bijvoegen begrijp ik niet ! of nog niet ! wordt aan gewerkt
 
Laatst bewerkt:
Update: Ik ben druk bezig met nieuwe update van de M3U Editor, door ziekte lange tijd afwezig geweest - ben aan de betere hand nu gelukkig, maar nog wel thuis - ik heb dus wat extra tijd nu die ik zal gebruiken om de bestaande tools te updaten, en nieuwe functies te implementeren.
mensen die vragen hebben, problemen of bugs - stuur even een pm, ik zal reageren zodra ik kan :)
 
Update: Ik ben druk bezig met nieuwe update van de M3U Editor, door ziekte lange tijd afwezig geweest - ben aan de betere hand nu gelukkig, maar nog wel thuis - ik heb dus wat extra tijd nu die ik zal gebruiken om de bestaande tools te updaten, en nieuwe functies te implementeren.
mensen die vragen hebben, problemen of bugs - stuur even een pm, ik zal reageren zodra ik kan :)
BEDANK VOOR DE INFO !
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ben op het moment even bezig met het EPG gedeelte, ik wil namelijk de epg verder integreren in de editor, waarbij er een mogelijkheid zal komen voor invoeren van zender icons, en eventueel opmaken van epg vanuit mijn epg service.

Ik heb nu volgende landen al epg data:
- Nederland
- Belgie
- Duitsland
- Frankrijk
- United-Kingdom
- USA
- Italie
- Polen

Als er landen zijn waarvan jullie graag zender logo's of epg data zouden van zien, graag even vermelden hieronder zodat ik voor deze landen ook scrapers kan maken, en deze kan integreren.

______________

Ook mensen die interesse hebben in de epg data, via een api - of zelfs als database dump (kan je ineens alles importeren in je eigen db) laat gerust weten. Er komt een api voor de editor, er komt ook een losse api voor mensen die een eigen server/linux boxje hebben met php/python voor zelf opmaken van xmltv of varianten.