IPTV M3U Editor

Top dankjewel, heb er vandaag ook Zweden en Denemarken aan epg bij gezet, ik ga nog kijken voor spanje, turkije - mensen die bepaalde landen zoeken - of veel gebruiken die nog niet in deze lijst staan, laat gerust weten dan kan ik kijken voor een source.
 
  • Like
Reacties: The Brook
Ik krijg een hoop vragen over waar ik nu mee bezig ben, gezien ik druk ben met de update van de m3u editor - maar ondertussen ben ik ook heel druk met het web gedeelte, wat nauw zal gaan samenwerken. Hier alvast een teaser voor de geinteresseerden - dit is mijn panel, gedeeltelijk gaat ook de online gebruikersomgeving er zo uit zien.

You must be registered for see images attach


Zo ga je dus gewoon je m3u kunnen inladen, en worden automatish de zenders goed gezet voor epg. Dit komt ook in de offline editor, maar dit is om te laten zien dat ik niet stil zit..
Zo komen er (zoals op dit beeld te zien) templates voor verschillende providers. Zo kan je us voor jouw provider gewoon een template inladen, wat aanpassingen doen, zonder dat je elke keer - en iedereen - opnieuw de epg zenders moeten koppelen.

Gemak dient de mens toch :)
 
Ik krijg een hoop vragen over waar ik nu mee bezig ben, gezien ik druk ben met de update van de m3u editor - maar ondertussen ben ik ook heel druk met het web gedeelte, wat nauw zal gaan samenwerken. Hier alvast een teaser voor de geinteresseerden - dit is mijn panel, gedeeltelijk gaat ook de online gebruikersomgeving er zo uit zien.

You must be registered for see images attach


Zo ga je dus gewoon je m3u kunnen inladen, en worden automatish de zenders goed gezet voor epg. Dit komt ook in de offline editor, maar dit is om te laten zien dat ik niet stil zit..
Zo komen er (zoals op dit beeld te zien) templates voor verschillende providers. Zo kan je us voor jouw provider gewoon een template inladen, wat aanpassingen doen, zonder dat je elke keer - en iedereen - opnieuw de epg zenders moeten koppelen.

Gemak dient de mens toch :)
het is niet waar, zo hoor en zie je toch nog is wat van hem
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Is misschien een domme vraag maar ben nogal redelijk nieuw in die IPTV wereld en heb ondertussen al gemerkt dat die m3u linkjes soms nogal wat prutsen bvatten waar ik niets me kan doen en zo kom ik hier op deze app terecht om het aan te passen maar bestaat er een handleiding for dummies in het NL van hoe en wat voor dit proggie zou mij wel interesseren :)
 
Er bestond een handleiding voor - ik ga even zoeken of ik die nog ergens heb. Normaal is het niet zo moeilijk hoor ;)
Zou heel tof zijn, wil wel met de app aan de slag maar ga hem niet kopen alvorens ik er deftige info en weet hoe er mee moet werken natuurlijk.
 
Ben op het moment even bezig met het EPG gedeelte, ik wil namelijk de epg verder integreren in de editor, waarbij er een mogelijkheid zal komen voor invoeren van zender icons, en eventueel opmaken van epg vanuit mijn epg service.

Ik heb nu volgende landen al epg data:
- Nederland
- Belgie
- Duitsland
- Frankrijk
- United-Kingdom
- USA
- Italie
- Polen

Als er landen zijn waarvan jullie graag zender logo's of epg data zouden van zien, graag even vermelden hieronder zodat ik voor deze landen ook scrapers kan maken, en deze kan integreren.

______________

Ook mensen die interesse hebben in de epg data, via een api - of zelfs als database dump (kan je ineens alles importeren in je eigen db) laat gerust weten. Er komt een api voor de editor, er komt ook een losse api voor mensen die een eigen server/linux boxje hebben met php/python voor zelf opmaken van xmltv of varianten.
KUNT U MIJ uitleggen hoe het toevoegen van epg werkt !
 
Op de website staat wel iets vermeld, tenminste als je dat bedoelt ;-)
ja dat bedoel ik .... vind alleen geen beschrijving van hoe en waar
maar toch bedank voor de reactie !
 
Ik ben momenteel druk bezig met een grote update, en zal hierna een nieuwe “guide” schrijven. Ik had al eens een gemaakt, maar ben deze in de loop kwijt geraakt vanwege een gecrashte server en een nieuwe laptop. Een how-to komt er dus aan - zodra de update klaar is, omdat ik dan ook de nieuwe functies erbij kan zetten - waar ik anders dubbel werk heb ?
 
Ik ben momenteel druk bezig met een grote update, en zal hierna een nieuwe “guide” schrijven. Ik had al eens een gemaakt, maar ben deze in de loop kwijt geraakt vanwege een gecrashte server en een nieuwe laptop. Een how-to komt er dus aan - zodra de update klaar is, omdat ik dan ook de nieuwe functies erbij kan zetten - waar ik anders dubbel werk heb ?

Fijn om te horen dat er weer wat aanpassingen in zicht zijn. Mocht je testers nodig hebben dan weet je me te bereiken
 
Ik ben momenteel druk bezig met een grote update, en zal hierna een nieuwe “guide” schrijven. Ik had al eens een gemaakt, maar ben deze in de loop kwijt geraakt vanwege een gecrashte server en een nieuwe laptop. Een how-to komt er dus aan - zodra de update klaar is, omdat ik dan ook de nieuwe functies erbij kan zetten - waar ik anders dubbel werk heb ?
BEDANK voor de info ..... kijk al uit naar de update
 
Ik ben een van de gelukkige winnaars van de Kerst Giveaway en heb toen een door jou beschikbaar gestelde licentie tool IPTV M3U Editor gewonnen, nu ben ik daar mee bezig geweest maar ik kom er niet uit en wacht nu dus ook op de update.

Ik woon in Thailand, dus mijn vraag is is die tool daar wel te gebruiken, of kan ik het zoeken beter opgeven?
 
Ik ben momenteel druk bezig met een grote update, en zal hierna een nieuwe “guide” schrijven. Ik had al eens een gemaakt, maar ben deze in de loop kwijt geraakt vanwege een gecrashte server en een nieuwe laptop. Een how-to komt er dus aan - zodra de update klaar is, omdat ik dan ook de nieuwe functies erbij kan zetten - waar ik anders dubbel werk heb ?
Ik ben benieuwd naar de "guide" en de update..