IPTV Stack

Meer bedoeld de technische kant, wordt er gebruik gemaakt van een codering die het delen moeilijker maakt?
Worden er truken uitgehaald waardoor de eigenaar vd kaart makkelijk te achterhalen is?
Geen idee. Denk het niet. Te weinig vraag waarschijnlijk. Hiptv kan het wel aanbieden, toch enkele kanalen.
Post automatically merged:

Geen idee. Denk het niet. Te weinig vraag waarschijnlijk. Hiptv kan het wel aanbieden, toch enkele kanalen.
Daarom test ik nu zoveel andere aanbieders. Ben tevreden over Hiptv, maar in NL is blijkbaar een heksenjacht bezig en ik wil een alternatief achter de hand hebben.
 
in sky sports, en ziggo sport zijn ook betalend, maar toch kun je die zien op iptv. En naar play sports is er degelijk veel vraag hoor, als je kijkt op verschillende fora
 
in sky sports, en ziggo sport zijn ook betalend, maar toch kun je die zien op iptv. En naar play sports is er degelijk veel vraag hoor, als je kijkt op verschillende fora
Tja. Ik weet ook niet waarom zo weinig aanbieders PlaySports op hun lijst staan hebben.
 
Hebben er hier meer mensen last van dat hun zenders op zwart blijven. Heb al geprobeerd via verschillende programma's te kijken maar het resultaat blijft het zelfde. Terwijl hij de zenders en Epg wel weer geeft.
En in mijn dashboard kan ik verder niks raars vinden.
 
Hebben er hier meer mensen last van dat hun zenders op zwart blijven. Heb al geprobeerd via verschillende programma's te kijken maar het resultaat blijft het zelfde. Terwijl hij de zenders en Epg wel weer geeft.
En in mijn dashboard kan ik verder niks raars vinden.
Goedemorgen,

Hier ook (bij verschillende/alle providers). Help!
 
Zelfde problemen hier. Geen enkele provider geeft beeld. Er zijn nog wat zenders online van bepaalde landen, maar dat houdt niet over.. Ik ben heel benieuwd wat er is gebeurd?!..
 
Had ook last, maar ik had nog een line van Alie expres deze linen komt uit Montreal Canada, en deze deed het wel...
 
Laatste storing buiten die hierboven gemeld is is volgens mij op de eerste champions league avond geweest waar verschillende labelen buffer issues hadden.
Ik gebruik het dagelijks met plezier. Kwaliteit prima en aanbod idem.

Vorige week een dagje test gehad van unlimeted. Nld kanalen perfect beeld, echter qua aanbod voor mij niet interessant. PT kanalen lage kwaliteit en latam (BR) kanalen niet beschikbaar.
Daarnaast geen EPG op de h265 kanalen en vond ik de groepsindeling minder fijn als bij stack.

Wel zou ik graag bij stack zien dat de ziggo kanalen, buiten ziggo select wat top is, FHD zouden worden.
 
  • Like
Reacties: raymie
Laatste storing buiten die hierboven gemeld is is volgens mij op de eerste champions league avond geweest waar verschillende labelen buffer issues hadden.
Ik gebruik het dagelijks met plezier. Kwaliteit prima en aanbod idem.

Vorige week een dagje test gehad van unlimeted. Nld kanalen perfect beeld, echter qua aanbod voor mij niet interessant. PT kanalen lage kwaliteit en latam (BR) kanalen niet beschikbaar.
Daarnaast geen EPG op de h265 kanalen en vond ik de groepsindeling minder fijn als bij stack.

Wel zou ik graag bij stack zien dat de ziggo kanalen, buiten ziggo select wat top is, FHD zouden worden.
Je zou stack een bericht kunnen sturen hierover. Dan is der kans groter dat ze er iets mee doen door een bericht hier.

Overigens ben ik het met je eens. Stack werkt top.
 
Je zou stack een bericht kunnen sturen hierover. Dan is der kans groter dat ze er iets mee doen dan een bericht hier.
Beide opties kunnen een bevredigend resultaat opleveren want onderschat de invloed van dit forum niet ;)
 
  • Like
Reacties: raymie