IPTV Stack

Mijn laatste info is dat ik nog steeds wacht op 9 maanden IPTV waar ik voor betaald heb bij Stack, dus ik hoop dat er alsnog een oplossing komt voor de langere termijn en niet voor een maandje.
 
Mijn laatste info is dat ik nog steeds wacht op 9 maanden IPTV waar ik voor betaald heb bij Stack, dus ik hoop dat er alsnog een oplossing komt voor de langere termijn en niet voor een maandje.
Neem je verlies zou ik zeggen, dat is het risico wat je loopt en kan je weinig mee doen verder.
 
Volledig mee eens als Stack offline zou zijn maar het draait om een probleem met de reseller dat is net even wat anders.
Ik heb gewoon beeld bij een andere reseller van deze IPTV source.
Dus vreemd is het dan toch niet als ik aangeef dat ik nog steeds hoop op een oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Mijn laatste info is dat er op dit moment geen stabiele en betaalbare sources zijn.
aah, nu komt de waarheid boven. En op geniptv zeggen ze dan dat de problemen zijn opgelost en dat ze de kanalen online zouden zetten. Daarom gebeurt dat nooit, ze hebben gewoon geen play sports kanalen....
 
Heel raar , hoe kan dat ? Het gaat mij net om die de rest boeie ,-)
 
Mijn laatste info is dat ik nog steeds wacht op 9 maanden IPTV waar ik voor betaald heb bij Stack, dus ik hoop dat er alsnog een oplossing komt voor de langere termijn en niet voor een maandje.

Ik ben net zo zwaar, sterker nog, zwaarder gedupeerd dan jij. Heb je zelfs een alternatief aangeboden welke je zelf af hebt gewezen.
Rapid heeft je afgesloten, niet ik. Vanuit goede wil vervang ik op eigen kosten lijnen van mensen... ik heb nergens gezegd dat het alleen maar voor een maand is. Dat heb je er zelf van gemaakt. Alleen is de kans nihil dat Rapid en ik eruit komen. En nee, dat ligt niet bij nee...
Voor nu vervang ik de lijnen voor 30 dagen variant van GENiptv in de hoop dat ik eruit kom met Rapid maar vooralsnog is de witte rook niets meer dan een klein pufje.
Gelukkig zijn veel mensen die de maand GEN in ontvangst hebben genomen erg tevreden.

Inmiddels wordt er een andere vraag gesteld welke we proberen te beantwoorden maar begin je weer over het oude. Laten we dit topic niet vervuilen daarmee.
De Mods hier hebben nie voor niets de berichten opgeschoond.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je gelijk in dude-nl ik beloof dan ook er niet meer over te beginnen jammer vind ik het wel was super tevreden met Stack.

Ik ga je hier dan een mail over sturen aangezien dat ik meerdere Shields heb zou Gen IPTV ook goed zijn hopelijk geldt dat aanbod nog steeds?
 
  • Like
Reacties: Lex
ja geniptv is zeker goed, alleen heb ze vandaag betrapt op een leugen over play sports. Er waren problemen met die zender en ze hebben ze dan verwijderd. Dan kwamen ze af, dat de problemen opgelost waren en dat ze die zenders terug gingen toevoegen, maar blijkbaar hebben ze die zenders niet meer....
 
ja geniptv is zeker goed, alleen heb ze vandaag betrapt op een leugen over play sports. Er waren problemen met die zender en ze hebben ze dan verwijderd. Dan kwamen ze af, dat de problemen opgelost waren en dat ze die zenders terug gingen toevoegen, maar blijkbaar hebben ze die zenders niet meer....

Een leugen zal ik niet zomaar zeggen. Ik weet ook niet alles...
Wellicht staan ze klaar voor de volgende update.
We wachten rustig af.
Anyway, Rapid/IPTV stack heeft ook geen playsports en dit is een IPTV stack topic en geen GENiptv topic :)
 
Rapid/IPTVStack heeft het ondanks dat ik al een aantal jaren regelmatig en te vreden gebruik van ze maak het door hun kunderachtige gedrag even afgedaan als met de kwestie niet snel op een fatsoenlijke manier oplost zal ik bij een verlenging niet voor Rapid/IPTVStack gaan. Een geschil met een reseler los je niet op zo´n manier op, schuif de klanten dan door naar een andere reseller. Rapid/IPTVStack zet zich zelf zo voor schut en niet zijn reseller die het nog netje op probeert te lossen met een vervangend product voor mij bij een andere bekende tv aanbieder waar ik ook wel eens kort lopende abonnementen afsloot.
 
Ik heb een account aangevraagd, nog tips welke reseller te kiezen?
Krijg zoveel berichten met verschillende prijzen..
 
Een reseller waar je een goed gevoel bij hebt...
Ze bieden hetzelfde product, verschil zit evt in service/wijze van betalen etc
 
  • Like
Reacties: Robin St
Kies voor de Swiss variant die is tenminste betrouwbaar!
En betaal per maand anders kan je van een koude kermis terugkomen zoals mij overkomen is!
 
  • Like
Reacties: Robin St
Kies voor de Swiss variant die is tenminste betrouwbaar!
En betaal per maand anders kan je van een koude kermis terugkomen zoals mij overkomen is!
Ik ben nu al vanaf dag 1 bij Rapid / StackIPTV en heb nog nooit 1 probleem gehad dat wat er is gebeurt met dude-nl is een uniek geval op zich..
 
Ik ben ook super tevreden over Stack IPTV maar een stuk minder tevreden met wat er is voorgevallen, uniek of niet dat boeit me helemaal niks...feit is dat Stack nog gewoon bestaat en ik dubbele kosten heb moeten maken.
Was Stack verdwenen had ik er geen enkel probleem mee gehad maar aangezien het nog gewoon bestaat en er een probleem is tussen de reseller en Stack heb ik daar wel een probleem mee.

Maar goed ik heb mijn verlies genomen en inmiddels bij de Swiss variant actief maar voor mij geen ..... meer!

..... had gewoon de Swiss variant aan kunnen bieden voor mijn 9 resterende maanden.