IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft een heerlijke provider. Snel en adequate wijze van service verlening. Uitgebreid social media kanaal(en) voor zowel storing als info mbt nieuwe series die zijn toegevoegd. Via klantenpanel berichten aan beheerders. Snelheid beantwoorden van vragen is zeer snel.
 
Ff maandje IPTVTOTAAL genomen. Wat mij betreft, en dat is persoonlijk, de beste mbt kwaliteit. Goede service portaal en de reacties zijn vlot genoeg voor mij. Nieuw aanbod en eventuele storingen worden gecommuniceerd via een Telegram kanaal.

Qua aanbod mbt de zenders zijn er die completer zijn maar de kwaliteit van de zenders is top. Ik geef buiten UK en DE om niets om 7000 overige zenders.

Zeer hoge bitrate, H264 met DD51, H265 dus voor ieder wat wils. Commerciële zenders in NL zitten tussen de 10 en 15mbit in H264.
Ook de EPG is prima met een dag of 7 vooruit. Zoals zoveel aanbieders is de EPG complete op NL aanbod. De rest varieert.

VOD en catch-up werkt ook perfect. Ik kijk via Tvheadend (Kodi) en Tivimate (met name voor VOD) Dit alles op een Nvidia Shield.

Qua stabiliteit kan ik nog niet objectief zijn, daar moet ik het eerst langer voor gebruiken. Het is een eerste oordeel. Ik heb al ontzettend veel aanbieders gehad de afgelopen jaren dus ik kan het verschil wel zien.
Over een tijdje meer.
 
  • Geweldig
Reacties: raymie
Ik
Ff maandje IPTVTOTAAL genomen. Wat mij betreft, en dat is persoonlijk, de beste mbt kwaliteit. Goede service portaal en de reacties zijn vlot genoeg voor mij. Nieuw aanbod en eventuele storingen worden gecommuniceerd via een Telegram kanaal.

Qua aanbod mbt de zenders zijn er die completer zijn maar de kwaliteit van de zenders is top. Ik geef buiten UK en DE om niets om 7000 overige zenders.

Zeer hoge bitrate, H264 met DD51, H265 dus voor ieder wat wils. Commerciële zenders in NL zitten tussen de 10 en 15mbit in H264.
Ook de EPG is prima met een dag of 7 vooruit. Zoals zoveel aanbieders is de EPG complete op NL aanbod. De rest varieert.

VOD en catch-up werkt ook perfect. Ik kijk via Tvheadend (Kodi) en Tivimate (met name voor VOD) Dit alles op een Nvidia Shield.

Qua stabiliteit kan ik nog niet objectief zijn, daar moet ik het eerst langer voor gebruiken. Het is een eerste oordeel. Ik heb al ontzettend veel aanbieders gehad de afgelopen jaren dus ik kan het verschil wel zien.
Over een tijdje meer.
Ik heb na de maand test inmiddels een jaartje afgenomen. Zeer stabiel en prima service. Dit topic mag een andere naam krijgen ;-)
 
Suggesties hiervoor .....Of zit je te denken aan prijsvraag ?
Dat lijkt me wel wat.. bijvoorbeeld een jaarabonnement als prijs. Maar ik vrees dat IPTV-totaal hier niet mag adverteren 😉
 
Laatst bewerkt:
Ff maandje IPTVTOTAAL genomen. Wat mij betreft, en dat is persoonlijk, de beste mbt kwaliteit. Goede service portaal en de reacties zijn vlot genoeg voor mij. Nieuw aanbod en eventuele storingen worden gecommuniceerd via een Telegram kanaal.

Qua aanbod mbt de zenders zijn er die completer zijn maar de kwaliteit van de zenders is top. Ik geef buiten UK en DE om niets om 7000 overige zenders.

Zeer hoge bitrate, H264 met DD51, H265 dus voor ieder wat wils. Commerciële zenders in NL zitten tussen de 10 en 15mbit in H264.
Ook de EPG is prima met een dag of 7 vooruit. Zoals zoveel aanbieders is de EPG complete op NL aanbod. De rest varieert.

VOD en catch-up werkt ook perfect. Ik kijk via Tvheadend (Kodi) en Tivimate (met name voor VOD) Dit alles op een Nvidia Shield.

Qua stabiliteit kan ik nog niet objectief zijn, daar moet ik het eerst langer voor gebruiken. Het is een eerste oordeel. Ik heb al ontzettend veel aanbieders gehad de afgelopen jaren dus ik kan het verschil wel zien.
Over een tijdje meer.
Hoi Lamjanus,
was benieuwd naar jouw ervaring met epg’s .
Hoe compleet is compleet 😀?
Volgens mij is er geen enkel partij die alle zenders van epg’s kan voorzien!
Kan je de ondertiteling voor de series, Vod’s en buitenlandse zenders gebruiken ?
Ben benieuwd 😏
 
Even drie maanden geprobeerd. Los van het feit dat de service en beeldkwaliteit prima is bij hun ook een paar min puntjes. Min puntjes vind ik is dat er vaak zenders zijn die in een loop zitten of lange tijd niet doen. EPG werkt overigens wel prima. 👍
 
Even drie maanden geprobeerd. Los van het feit dat de service en beeldkwaliteit prima is bij hun ook een paar min puntjes. Min puntjes vind ik is dat er vaak zenders zijn die in een loop zitten of lange tijd niet doen. EPG werkt overigens wel prima. 👍
Je kan het als bezigheidstherapie gebruiken 😂 voor de komende 3 maanden.
Afhankelijk welke pakket heb je genomen .
Ik neem aan dat de ondertitelingen zijn ook prima.
 
  • Like
Reacties: Lusa
Dat lijkt me wel wat.. bijvoorbeeld een jaarabonnement als prijs. Maar ik vrees dat IPTV-totaal hier niet mag adverteren 😉
Begrijp ik goed?
Zijn er providers die hier kunnen adverteren 🤪... of is een uitnodiging tot omkoping?
 
Begrijp ik goed?
Zijn er providers die hier kunnen adverteren 🤪... of is een uitnodiging tot omkoping?

als je even bij de reglem had gekeken en het had doorgelezen, dan had je kunnen weten dat dit ten strengste verboden is:


omkoping daar zal @Lex dan ook absoluut niet gevoelig voor zijn.😉
 
als je even bij de reglem had gekeken en het had doorgelezen, dan had je kunnen weten dat dit ten strengste verboden is:


omkoping daar zal @Lex dan ook absoluut niet gevoelig voor zijn.😉
Hi Arjan,
net gelezen en ik begin sommige delen hiervan te begrijpen 😙... specifiek, citaat: “ Ze mogen dit forum wel betreden als gebruiker” 😁
Dus, zoals Lex in het verleden zei - “ dat een al te enthousiaste review met een korreltje strooizout moet worden genomen” 😂 klopt als een 🚚
 
Shaman,
probeer een mooie film te kijken: After Truth
Gaat over de misinformatie en de kosten van fake news.
De conclusies laat ik aan de nieuwkomers 😙
Denk dat @Shaman meer verwijst naar het feit dat jij de 🚚 gebruikt, en dat hij de 🚌 gebruikt😉
 
Ik heb vorige week eens een maand genomen op deze dienst en ik moet zeggen dat ik zeer verrast ben. Nog geen buffering gezien en het NL pakket is haarscherp. Lijkt erop dat ik deze tot nu toe wel het beste vind.

Het enige nadeel vind ik wel dat de zenders wel wat door elkaar staan. Maar tot nu toe zeer tevreden.
 
  • Like
Reacties: raymie
Tijdje geleden ook hier 1 maand gestest .
Maar vond het matig veel buffer bij grote evenementen zoals F1.
En zenderlijsten niet zo als het hoort te zijn.
Dat is bij tnci veel overzichtelijker en moet zeggen ook bij cobra.
 
  • Verbluft
Reacties: raymie
......En zenderlijsten niet zo als het hoort te zijn.
Dat is bij tnci veel overzichtelijker en moet zeggen ook bij cobra.
Kan mogelijk opgelost worden door op een andere manier in te loggen. Niet de complete URL invoeren, maar inloggen via Xstream codes.
 
  • Geweldig
Reacties: raymie
Mijn maand zit er bijna op. Mijn ervaring is dat ik weinig buffer gezien heb. Heb een tijd geleden ook een maand genomen en toen was er wel veel buffer.

Wat betreft de zenderlijst. De volgorde kan idd beter. Ben via XC ingelogd en helaas kan je alleen de lijst aanpassen als je bv tivimate gebruikt. Als je MOL2 (formuler) gebruikt is dit niet mogelijk. Maar het wend snel. Ik heb ook TNCI, maar de streams van IPTV Totaal zijn veel scherper en veel hogere bitrate.

En mijn ervaring met de klantenservice is dat deze wel heel vriendelijk en ook snel reageerd. Mijn maatje en ik zijn het erover eens dat dit onze nieuwe aanbieder gaat worden. Ben dik tevreden.
 
  • Geweldig
Reacties: raymie
Status
Niet open voor verdere reacties.