IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn maand zit er bijna op. Mijn ervaring is dat ik weinig buffer gezien heb. Heb een tijd geleden ook een maand genomen en toen was er wel veel buffer.

Wat betreft de zenderlijst. De volgorde kan idd beter. Ben via XC ingelogd en helaas kan je alleen de lijst aanpassen als je bv tivimate gebruikt. Als je MOL2 (formuler) gebruikt is dit niet mogelijk. Maar het wend snel. Ik heb ook TNCI, maar de streams van IPTV Totaal zijn veel scherper en veel hogere bitrate.

En mijn ervaring met de klantenservice is dat deze wel heel vriendelijk en ook snel reageerd. Mijn maatje en ik zijn het erover eens dat dit onze nieuwe aanbieder gaat worden. Ben dik tevreden.
Mooie review. Waardevolle toevoeging voor ons hier.

Bevindingen zijn relatief. Alles is afhankelijk van context. Hoe is de internetverbinding, welk systeem is er gebruikt, etc. Daarnaast, zijn de juiste mogelijkheden toegepast die worden aangeboden door de aanbieder. Het is dus niet zonder meer te zeggen dat iets wel of niet goed is.

Wat als het wel lukt.. 😉
 
Heb ook goede ervaring met iptv totaal, alleen UK/US geen Epg en rare zender volgorde. Maar de NL zenders zijn nergens anders zo goed.
Nu een tijdje TNCI.

Hier een handleiding om zenders te groeperen in MyTVOnline2.


Daarnaast kan je ook simpel groepen uitzetten, kan ik zo vlug niet op internet vinden.
 
  • Like
Reacties: raymie
Dankjewel. Groepen uitzetten kun je onder verbindingen doen. Maar hier ga ik straks mee aan de slag. 😁

Edit: Ik herinner me net dat ik bij de vorige test een andere provider had. Toen was mijn ervaring niet zo best.😇
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook goede ervaring met iptv totaal, alleen UK/US geen Epg en rare zender volgorde. Maar de NL zenders zijn nergens anders zo goed.
Nu een tijdje TNCI.

Hier een handleiding om zenders te groeperen in MyTVOnline2.


Daarnaast kan je ook simpel groepen uitzetten, kan ik zo vlug niet op internet vinden.
Zoals ik al had aangegeven bij grote evenementen zoals F1 toch echt wel buffer problemen wat ik niet tegen kom bij tnci.
Daarnaast uk/us zo je aangeeft geen epg en zendervolgorde vind ik niet prettig ik login met xstream.
Mijn ervaring is hoe hoger de bitrate van de stream wat meer kans op problemen .
 
Nu ben ik geen sportman, dus dat stoort mij niet zo veel, maar wanneer je dat wel bent kant ik mij voorstellen dat het vervelend is. Zal wel komen dat iedereen die bepaalde wedstrijd wil zien.
 
Nu ben ik geen sportman, dus dat stoort mij niet zo veel, maar wanneer je dat wel bent kant ik mij voorstellen dat het vervelend is. Zal wel komen dat iedereen die bepaalde wedstrijd wil zien.
Ja precies zo jij aangeeft als iedereen dat wil zien maar dan mag er natuurlijk normaal gesproken geen buffer zijn want dan heb je echt de boel niet goed op orde want er zijn heel veel die dat evenement op dat moment willen zien .
Zo ik al aangaf heb dat bij knip nog niet meegemaakt maar daar zijn de streams ook met wat minder bitrate maar daar in tegen de beeldkwaliteit is nog prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Lex
blaffende honden bijten niet gelukkig.
Ik ga jou even PM doen Dan mag je het nader verklaren.
Over mijn toko!
 
Ik ga jou even PM doen Dan mag je het nader verklaren.
Ik word op het matje geroepen door een aanbieder die ik hier al diverse malen verwijderd heb?
Ik dacht het niet!!
 
Ja precies zo jij aangeeft als iedereen dat wil zien maar dan mag er natuurlijk normaal gesproken geen buffer zijn want dan heb je echt de boel niet goed op orde want er zijn heel veel die dat evenement op dat moment willen zien .
Zo ik al aangaf heb dat bij knip nog niet meegemaakt maar daar zijn de streams ook met wat minder bitrate maar daar in tegen de beeldkwaliteit is nog prima.
Het is heel mooi dat je zulke hoge Bitrates kunt aanbieden maar de praktijk leert je uiteindelijk wel dat dit alleen voor een heel klein selectief groepje mensen werkt.Ik kan me dat nog goed herinneren van MTO als je ging kijken wie nu naar die RAW kanalen keek dan was het nog geen 10% van de klanten.
Als een Belg die hoge Bitrates wil bekijken dan is binnen een week zijn data package op..Een overwinteraar in Spanje krijgt met zijn max 8Mbit al helemaal geen beeld.Het is echt weggelegd voor de Nederlander die een dikke glasaansluiting bezit en dat hebben we in NL ook nog niet overal helaas.
Belangrijkste is gewoon stabiel blijven en een goede aftersales aanbieden.Maar voor een eindgebruiker zou ik zeker toch nog steeds een "backup" erbij gaan adviseren.
 
Het is heel mooi dat je zulke hoge Bitrates kunt aanbieden maar de praktijk leert je uiteindelijk wel dat dit alleen voor een heel klein selectief groepje mensen werkt.Ik kan me dat nog goed herinneren van MTO als je ging kijken wie nu naar die RAW kanalen keek dan was het nog geen 10% van de klanten.
Als een Belg die hoge Bitrates wil bekijken dan is binnen een week zijn data package op..Een overwinteraar in Spanje krijgt met zijn max 8Mbit al helemaal geen beeld.Het is echt weggelegd voor de Nederlander die een dikke glasaansluiting bezit en dat hebben we in NL ook nog niet overal helaas.
Belangrijkste is gewoon stabiel blijven en een goede aftersales aanbieden.Maar voor een eindgebruiker zou ik zeker toch nog steeds een "backup" erbij gaan adviseren

Zo achtergesteld is het hier ook niet in België. Telenet nu 3 TB limiet en dit was 750 GB. Snelheid 300 down en 20 up. 1000 mogelijk. In Spanje begint glasvezel ook te lopen. Kennis 600 up en 600 down in Spanje. Hoge bitrates zijn dus zeker wel nuttig. Uitval bij deze aanbieder is heel beperkt tov andere die ik al getest heb.
 
Zo achtergesteld is het hier ook niet in België. Telenet nu 3 TB limiet en dit was 750 GB. Snelheid 300 down en 20 up. 1000 mogelijk. In Spanje begint glasvezel ook te lopen. Kennis 600 up en 600 down in Spanje. Hoge bitrates zijn dus zeker wel nuttig. Uitval bij deze aanbieder is heel beperkt tov andere die ik al getest heb.

Het is net zoals hier in NL nog steeds heeft de grootste groep geen glasvezel mensen willen geen 70 of 80 euro p/mnd voor hun abo neertellen meeste mensen hebben 30 of max 50Mbit snelheid als je gezin uit 4 personen bestaat en iedereen is online dan heb je echt niet genoeg over om fijn die RAW te kunnen bekijken.

En dat BE nu dan naar 3TB is opgeschroefd is ook nog steeds niet bij iedereen.

Spanje Lloret heeft 1Gbps maar de dorpen erom heen nog steeds 8Mbit max veel pensionadas die afgelegen worden hebben geen glas en zullen dit ook echt niet gaan krijgen zeer binnenkort.

Dus er is nog steeds meer vraag naar SD kanalen als naar die FHD RAW kanalen.

Zoals al eerder geschreven een selectief groepje gebruikers menig geen is gewoon blij met beeld van hun thuisland.

Maar wees blij dat jij 1 van de gelukkigen bent die bij dat selectieve groepje hoort en jouw "kennissen" er zijn zoveel nog steeds niet zo gelukkig.
Monitoren van gebruikers gaf ook gewoon aan bij voetbal wedstrijden of F1 nog geen 10% naar de kanalen keek met Hoge Bitrates.
 
  • Grappig
Reacties: robbert1987
Heb deze provider sinds een week of twee.
prima provider. Glashelder beeld, geen haperingen.

Alleen tijdens het WK snookeren was er 'even' geen geluid tijdens een sessie.

Dit is mijn eerste provider, dus ik heb geen vergelijkkingsmateriaal.
De app is StbEMU PRO op een nvidia shield tv PRO.
 
  • Geweldig
Reacties: raymie
Sinds vrijdag werkt mijn IPTV-Totaal abbo niet meer. De link naar de server blijkt down. Andere mensen met het zelfde probleem? Thanks
 
Sinds vrijdag werkt mijn IPTV-Totaal abbo niet meer. De link naar de server blijkt down. Andere mensen met het zelfde probleem? Thanks
Hoi Anarck, ik had precies dit probleem.

Gelukkig is er een oplossing. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat ze zijn gewisseld van server. Via klantenportaal kun je de juiste instellingen vinden. Dit is de beste work-around.

Ik kan helaas geen link delen, maar het is dus simpel op te lossen.

Hopelijk lukt het je.
 
Hoi Anarck, ik had precies dit probleem.

Gelukkig is er een oplossing. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat ze zijn gewisseld van server. Via klantenportaal kun je de juiste instellingen vinden. Dit is de beste work-around.

Ik kan helaas geen link delen, maar het is dus simpel op te lossen.

Hopelijk lukt het je
Ik heb de klantenpoortaal onderzocht maar de info niet gevonden. Kan je me aanduiden waar de info juist is? In de "Ondersteuning" info of "Diensten". Thanks
Post automatically merged:

Hoi Anarck, ik had precies dit probleem.

Gelukkig is er een oplossing. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat ze zijn gewisseld van server. Via klantenportaal kun je de juiste instellingen vinden. Dit is de beste work-around.

Ik kan helaas geen link delen, maar het is dus simpel op te lossen.

Hopelijk lukt het je.
Ik heb een nieuwe testlijn pakket aangevraagd en zo de nieuwe link gekregen. Het is in orden. Bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de klantenpoortaal onderzocht maar de info niet gevonden. Kan je me aanduiden waar de info juist is? In de "Ondersteuning" info of "Diensten". Thanks
Post automatically merged:


Ik heb een nieuwe testlijn pakket aangevraagd en zo de nieuwe link gekregen. Het is in orden. Bedankt voor de hulp.
Hoi Anarck,

Fijn om te lezen dat het is gelukt. Mocht je in de toekomst toch nog opzoek moeten naar de info. Deze kun je vinden door de volgende stappen te doorlopen.

Inloggen》actieve diensten klikken》klik op je actieve pakket 》dan scroll naar de groene button "iptv inloggegevens", klik daarop》hier kun je alle benodigde gegevens lezen en eventueel zaken wijzigen, zoals wachtwoorden..

Hopelijk helpt dit je voor de toekomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.