heb je Shield bedraad met je router?Ik heb al een jaar of 2 IPTVTotaal zonder echte grote problemen eigenlijk, weinig last van klantenservice en vaak wel snel een (nette) reactie gehad. Ik gebruik het voornamelijk voor de extra betaalde zenders als ESPN en voor films en series zodat ik niet een lidmaatschap hoef aan te gaan voor NetFlix, Disney, Videoland, PrimeVideo, etc. om alles te kunnen zien wat ik wil zien. Wel heb ik zo nu en dan haperende/bufferende beelden en het lijkt steeds meer voor te komen. Alles werkt verder prima qua internet en devices en ik heb niet het idee dat het aan mijn hardware config ligt. Het lijkt ook echt alleen bij IPTV op te treden, andere streams vanaf internet gaan gewoon goed. De kids gebruiken nu ook IPTV op hun kamer en beginnen steeds vaker te piepen, dus tijd voor verdere aktie.
Ook heb ik nu soms best een aardige delay met bijv. live voetbal kijken, dan krijg ik al appies terwijl er bij mij nog niet is gescoord.
Ik heb voornamelijk Android devices (ShieldTV) en gebruik de app TiviMate voor IPTV, misschien dat die app ook nog het probleem kan zijn... Nogmaals, ik heb vooralsnog niet het idee dat het aan mijn hardware ligt en wil wel eens een andere aanbieder gaan proberen om het 1 en ander uit te sluiten. Nu zie ik SmooTV voorbijkomen als tip en ik ga dat maar eens proberen. Lijkt in ieder geval een stuk goedkoper ook, ik ben benieuwd naar de kwaliteit.
Maar als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
Hoe is je internet snelheid, ik lees dat je kinderen ook iptv kijken op hun kamer doen ze dat tegelijk kijken?
Bij iptv loopt altijd 1 a 2 minuten achter, omdat er een tussen schakel tussen zit.
smootv is een reseller van 4K-ott, als je bij ali kijk zijn die 4K-ott abbo veel goedkoper. Als je beetje de forum door leest kom je meer info hierover tegen.