IPTV-totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al een jaar of 2 IPTVTotaal zonder echte grote problemen eigenlijk, weinig last van klantenservice en vaak wel snel een (nette) reactie gehad. Ik gebruik het voornamelijk voor de extra betaalde zenders als ESPN en voor films en series zodat ik niet een lidmaatschap hoef aan te gaan voor NetFlix, Disney, Videoland, PrimeVideo, etc. om alles te kunnen zien wat ik wil zien. Wel heb ik zo nu en dan haperende/bufferende beelden en het lijkt steeds meer voor te komen. Alles werkt verder prima qua internet en devices en ik heb niet het idee dat het aan mijn hardware config ligt. Het lijkt ook echt alleen bij IPTV op te treden, andere streams vanaf internet gaan gewoon goed. De kids gebruiken nu ook IPTV op hun kamer en beginnen steeds vaker te piepen, dus tijd voor verdere aktie. :)

Ook heb ik nu soms best een aardige delay met bijv. live voetbal kijken, dan krijg ik al appies terwijl er bij mij nog niet is gescoord. :)
Ik heb voornamelijk Android devices (ShieldTV) en gebruik de app TiviMate voor IPTV, misschien dat die app ook nog het probleem kan zijn... Nogmaals, ik heb vooralsnog niet het idee dat het aan mijn hardware ligt en wil wel eens een andere aanbieder gaan proberen om het 1 en ander uit te sluiten. Nu zie ik SmooTV voorbijkomen als tip en ik ga dat maar eens proberen. Lijkt in ieder geval een stuk goedkoper ook, ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

Maar als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
heb je Shield bedraad met je router?
Hoe is je internet snelheid, ik lees dat je kinderen ook iptv kijken op hun kamer doen ze dat tegelijk kijken?

Bij iptv loopt altijd 1 a 2 minuten achter, omdat er een tussen schakel tussen zit.

smootv is een reseller van 4K-ott, als je bij ali kijk zijn die 4K-ott abbo veel goedkoper. Als je beetje de forum door leest kom je meer info hierover tegen.

Ikzelf maak gebruik van de app die iptv totaal er zelf bij regeld.
Die app gebruik ik bij mijn nvidia shield, smartphone en nog een andere mediaplayer.
Onze zoon gebruikt iptv totaal de gehele dag(heeft geen ziggo oid)en als hem hoe het gaat dan antwoord toppie.
Ook hij maakt alleen gebruik van de iptv totaal app.
Misschien om dit ook eens proberen.

Yes, de shield apparaten zijn bedraad. Internetsnelheid is op dit moment rond de 600/60, daar kan t niet aan liggen lijkt me. Volgende maand als t goed is glasvezel…. Heb Unifi spul erachter hangen. Word (nog) niet echt tegelijkertijd naar iptv gekeken.

Ik heb voorheen wel eens habbiebabbie iptv geprobeerd, maar daar was de kwaliteit echt crap. Zoek iets wat wel goed draait zonder haperen en met een goede kwaliteit zenders ook. De kwaliteit van de zenders bij IPTVTotaal is verder wel prima.

Ik ga die IPTVTotaal app ook wel ff proberen nog. Thx 👍🏻

Yes, de shield apparaten zijn bedraad. Internetsnelheid is op dit moment rond de 600/60, daar kan t niet aan liggen lijkt me. Volgende maand als t goed is glasvezel…. Heb Unifi spul erachter hangen. Word (nog) niet echt tegelijkertijd naar iptv gekeken.

Ik heb voorheen wel eens habbiebabbie iptv geprobeerd, maar daar was de kwaliteit echt crap. Zoek iets wat wel goed draait zonder haperen en met een goede kwaliteit zenders ook. De kwaliteit van de zenders bij IPTVTotaal is verder wel prima.

Ik lees, de kids hebben ook iptv op hun kamer, hoeveel streams neem je dan af bij Totaal?

Op dit moment nog maar 1 stream. Heb pas recent bij hun op de kamer iptv draaien om te kijken hoe t daar werkt, omdat ik zelf recent wat meer buffer problemen ervaar. Maar bij hun is dit dus ook op een oudere Shield (bedraad) en een Android 4K box (wireless), beide met TiviMate. Ik gebruik t zelf wat minder de laatste tijd, dus we zitten mekaar ook niet in de weg en heb daarom de oudste gevraagd om wat meer iptv te gaan gebruiken en zijn ervaring te delen en die klaagt nu dus ook. De ziggo app draait wel zonder problemen daar. Heb t dus op meerdere apparaten, maar er is er maar 1 steeds actief. Als t overal goed werkt wil ik meer streams gaan afnemen.

welke ethernet kabel ( welke categorie ) gebruikt je ?, ik gebruikt zelf cat8

Ik heb een shield pro, IPTV Totaal, Tivimate en een CAT 6 kabel en geen problemen bij live tv en VOD, enkel bij replay tv heb ik wel eens hiccups. Cat 7 en 8 worden gebruikt in datacenters en zijn helemaal niet nodig.

Yep , Ik gebruik een Shield pro . + Tivimate + cat8 + Ethernet switch 8 Poort . Met ziggo internet only. Gaat prima hier.

Ik heb al een jaar of 2 IPTVTotaal zonder echte grote problemen eigenlijk, weinig last van klantenservice en vaak wel snel een (nette) reactie gehad. Ik gebruik het voornamelijk voor de extra betaalde zenders als ESPN en voor films en series zodat ik niet een lidmaatschap hoef aan te gaan voor NetFlix, Disney, Videoland, PrimeVideo, etc. om alles te kunnen zien wat ik wil zien. Wel heb ik zo nu en dan haperende/bufferende beelden en het lijkt steeds meer voor te komen. Alles werkt verder prima qua internet en devices en ik heb niet het idee dat het aan mijn hardware config ligt. Het lijkt ook echt alleen bij IPTV op te treden, andere streams vanaf internet gaan gewoon goed. De kids gebruiken nu ook IPTV op hun kamer en beginnen steeds vaker te piepen, dus tijd voor verdere aktie. :)

Ook heb ik nu soms best een aardige delay met bijv. live voetbal kijken, dan krijg ik al appies terwijl er bij mij nog niet is gescoord. :)
Ik heb voornamelijk Android devices (ShieldTV) en gebruik de app TiviMate voor IPTV, misschien dat die app ook nog het probleem kan zijn... Nogmaals, ik heb vooralsnog niet het idee dat het aan mijn hardware ligt en wil wel eens een andere aanbieder gaan proberen om het 1 en ander uit te sluiten. Nu zie ik SmooTV voorbijkomen als tip en ik ga dat maar eens proberen. Lijkt in ieder geval een stuk goedkoper ook, ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

Maar als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
Kwaliteit is net zo goed qua beeld maar wel iets meer last van buffers. Minder stabiel maar wel gewoon goed. Ik heb zowel totaal als 4kOTT. Kan dus schakelen bij problemen

Iptv totaal en iptv plus schijnen het zelfde te zijn waarschijnlijk resellers.
Ze reageren bijna niet op een klacht en je moet een rot progamma gebruiken discord en ze zeggen telegram . Een advies neem een ander kijk goed rond er zijn wel goede iptv abo's.
Daarom vind ik SmooTV leuker dan andere aanbieder. De ondersteunende dienst TOP!

Ik heb een Iptv totaal abbonement afgesloten en betaald.
Weet iemand hoelang het duurt voordat ze de gegevens mailen om er gebruik van te kunnen maken?

Weet iemand hoelang het duurt voordat ze de gegevens mailen om er gebruik van te kunnen maken?
Normaal niet langer dan 30 min , maar aangezien het weekend is kan het wel langer duren. Als je abonnement wilt afsluiten doe dat dan doordeweeks. Heb je Ook meer test ruimte.

• Like
Reacties: Pumagirl
Hoe heb je betaald? Als je via ideal betaald is je abonnement meteen actief. Als je in de portaal kijkt, is dit ook zichtbaar.

Anders zou je misschien een support ticket aan kunnen maken.

• Like
Reacties: Pumagirl
Ideal bieden ze niet meer aan als optie.. Het gaat tegenwoordig weer via overboeking..

Ik mocht graag de formule 1 bekijken via Sky sport, maar ik zie dat Sky verdwenen is uit het pakket.......weet iemand de reden hiervan.?

Ik mocht graag de formule 1 bekijken via Sky sport, maar ik zie dat Sky verdwenen is uit het pakket.......weet iemand de reden hiervan.?
Ik weet de reden niet zeker.
Maar soms worden zenders uit een lijst gehaald en ergens anders onder gebracht.

Misschien staat sky sport nu onder een andere groep??

Ik heb bijvoorbeeld sport apart of dan wel F1 apart (geen iptv totaal trouwens andere aanbieder)

In die hoek zoeken denk ik.. Of contact opnemen met iptv totaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.