Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik nu kijk dan draait hij gewoon weer.
Ik weet niet hoe dat zit bij tivimate ik gebruik die app niet maar bij de meeste films moet ik in het menu de subs zelf aanzetten. Hopen dat je er met hem uitkomt.
Ik zal eens kijken in Tivimate of ik ergens een instelling kan vinden maar op deze manier bij deze gast blijven zie ik niet zitten, er zijn meer tnci resellers daar is hij de enige niet in. De zoektocht gaat rustig verder.
 
Laatst bewerkt:
Ja in Tivimate kan je ook kiezen voor een taal, meestal hebben vods tig talen. Bij live tv ook, maar alleen US geeft dan zo nu en dan Engelse ondertiteling bij de meeste aanbieders. Zit natuurlijk niet in de stream zoals via satelliet tv.
 
Ja in Tivimate kan je ook kiezen voor een taal, meestal hebben vods tig talen. Bij live tv ook, maar alleen US geeft dan zo nu en dan Engelse ondertiteling bij de meeste aanbieders. Zit natuurlijk niet in de stream zoals via satelliet tv.
Dank je, was niet op de hoogte hiervan. Stond ook niet in de standaard menustructuur maar via de onderbalk cc knop kwam ik in de default instelling hiervoor. Heb nu dus wel ondertiteling in de vod van iptvmulti.??
 
Tot zover iptvmulti, hij heeft me er zojuist afgegooid en een mail gestuurd maar nog geen geld retour. Als volgt:

"Goedemorgen ,
Ik heb aangeboden om jou te helpen op alle fronten maar blijkbaar moeten we naar jou pijpen dansen wat echt niet mogelijk is helaas.
Er zit voor jou denk ik Maar 1 optie in en dat is bij de gewoone legale provider een abonnement afsluiten maar denk dat ze daar helaas ook niet naar jou pijpen zullen dansen.
Het geld word met alle liefde weer retour gedaan geen énkel probleem van onse kant
Dus ik wens u veel succes met de zoektocht."

Fijne club, nu kijken of het geld daadwerkelijk terugkomt. Zoals je begrijpt is mijn advies over deze aanbieder zwaar negatief. Beter direct bij tnci een abbo nemen ipv deze reseller.
 
  • Like
Reacties: Ramba
Tot zover iptvmulti, hij heeft me er zojuist afgegooid en een mail gestuurd maar nog geen geld retour. Als volgt:

"Goedemorgen ,
Ik heb aangeboden om jou te helpen op alle fronten maar blijkbaar moeten we naar jou pijpen dansen wat echt niet mogelijk is helaas.
Er zit voor jou denk ik Maar 1 optie in en dat is bij de gewoone legale provider een abonnement afsluiten maar denk dat ze daar helaas ook niet naar jou pijpen zullen dansen.
Het geld word met alle liefde weer retour gedaan geen énkel probleem van onse kant
Dus ik wens u veel succes met de zoektocht."

Fijne club, nu kijken of het geld daadwerkelijk terugkomt. Zoals je begrijpt is mijn advies over deze aanbieder zwaar negatief. Beter direct bij tnci een abbo nemen ipv deze reseller.
Ik snap je punt. Alleen vraag ik mij sterk af of dit aan iptvmulti te verwijten is. Bij meerdere IPTV aanbieders moet ik zelf bij VOD de (Multi subs) ondertiteling aanzetten. Enige inspanning mag m.i. natuurlijk ook wel van de gebruiker verwacht worden, maar dat is mijn mening. Verder heb ik ook voor een maandje iptvmulti genomen en moet zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben met het aanbod en geboden service.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik snap je punt. Alleen vraag ik mij sterk af of dit aan iptvmulti te verwijten is. Bij meerdere IPTV aanbieders moet ik zelf bij VOD de (Multi subs) ondertiteling aanzetten. Enige inspanning mag m.i. natuurlijk ook wel van de gebruiker verwacht worden, maar dat is mijn mening. Verder heb ik ook voor een maandje iptvmulti genomen en moet zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben met het aanbod en geboden service.
Dus je vind dat ik mijn tel. Nummer moet delen omdat hij via mail geen support wil geven? Kom op, ik meld dat een zender niet werkt en hij doets niets omdat ik dit per mail doe ipv mijn tel. te gebruiken. Vind dat nogal ver gaan en niet echt een geweldige service dat ze dat "naar de pijpen dansen" van een klant vinden. Maar goed, geld is terug en ik weet weer waar je niet moet zijn voor service. Afsluiten en snel vergeten, er is meer leuks op de markt ?
 
  • Like
Reacties: Ramba en Lusa
Tot zover iptvmulti, hij heeft me er zojuist afgegooid en een mail gestuurd maar nog geen geld retour. Als volgt:

"Goedemorgen ,
Ik heb aangeboden om jou te helpen op alle fronten maar blijkbaar moeten we naar jou pijpen dansen wat echt niet mogelijk is helaas.
Er zit voor jou denk ik Maar 1 optie in en dat is bij de gewoone legale provider een abonnement afsluiten maar denk dat ze daar helaas ook niet naar jou pijpen zullen dansen.
Het geld word met alle liefde weer retour gedaan geen énkel probleem van onse kant
Dus ik wens u veel succes met de zoektocht."

Fijne club, nu kijken of het geld daadwerkelijk terugkomt. Zoals je begrijpt is mijn advies over deze aanbieder zwaar negatief. Beter direct bij tnci een abbo nemen ipv

Dus je vind dat ik mijn tel. Nummer moet delen omdat hij via mail geen support wil geven? Kom op, ik meld dat een zender niet werkt en hij doets niets omdat ik dit per mail doe ipv mijn tel. te gebruiken. Vind dat nogal ver gaan en niet echt een geweldige service dat ze dat "naar de pijpen dansen" van een klant vinden. Maar goed, geld is terug en ik weet weer waar je niet moet zijn voor service. Afsluiten en snel vergeten, er is meer leuks op de markt ?
Dat zegt die persoon toch ook helemaal niet. Het zegt alleen dat jij klaagde dat het er geen ondertiteling bij zit terwijl die er wel bij zaten. En aan dat probleem kan de leverancier niks doen. En waarschijnlijk heb jij ook gewoon te hoge verwachtingen van iptv. Persoonlijk vindt ik de service die je bij iptv leveranciers krijgt beter dan je gewone ISP leverancier waar je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
 
  • Like
Reacties: raymie
Dat zegt die persoon toch ook helemaal niet. Het zegt alleen dat jij klaagde dat het er geen ondertiteling bij zit terwijl die er wel bij zaten. En aan dat probleem kan de leverancier niks doen. En waarschijnlijk heb jij ook gewoon te hoge verwachtingen van iptv. Persoonlijk vindt ik de service die je bij iptv leveranciers krijgt beter dan je gewone ISP leverancier waar je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Dit gaat niet over ondertiteling maar over een melding van niet werkende zenders gisteravond waar ik een melding van deed per email. Lees maar even terug.
 
Eens, ben er al vanaf dus weer geheel tevreden ?
ik heb hier een maand genomen en moet tot nu toe zeggen zeer tevreden
ook wat de service betreft maar dat is mijn mening ieder de zijne
ook geen problemen met subs of wat dan ook
gewoon even zoeken en instellen klaar
werkt top hier
 
  • Like
Reacties: raymie
In mijn zoektocht naar IPTV kwam ik ook deze tegen ,had een test lopen bij gofast en ook bij IPTV multi
kan je voor 4,95 een maand testen heb ze vergeleken maar moet eerlijk zeggen dat IPTV multi het wint.
Goeie streams tot nu toe, veel Nederlandse series echt goed gericht op nederland

wat mij als noob ook erg goed beviel is dat het email contact en geboden hulp ook subliem is
werkelijk elke (domme) vraag werd gewoon snel en goed beantwoord dit was voor mij erg prettig.
Moet ook eerlijk zeggen dat go fast ook goed en snel met hun e-mails zijn,

Het aanbod van IPTV multi is voor mij voldoende mooie kwaliteit 50 Fps op een hoop kanalen
tegenover 25 Fps van gofast.

ik heb voor de Rego versie gekozen ze bieden ook nog een andere versie aan deze heb ik niet getest
daar zou wat meer aanbod moeten zitten qua landen volgens de mail

Voor 4K Content en een heleboel xxx moet je bij gofast zijn maar qua kwaliteit tv streams win IPTV multi het
met vlag en wimpel wat mij betreft.

Ga ook zeker een jaarabonnent nemen als de testmaand is afgelopen.

Hoop dat jullie wat aan de info hebben, fijne feestdagen voor iedereen
 
  • Like
Reacties: raymie en Ramba
In mijn zoektocht naar IPTV kwam ik ook deze tegen ,had een test lopen bij gofast en ook bij IPTV multi
kan je voor 4,95 een maand testen heb ze vergeleken maar moet eerlijk zeggen dat IPTV multi het wint.
Goeie streams tot nu toe, veel Nederlandse series echt goed gericht op nederland

wat mij als noob ook erg goed beviel is dat het email contact en geboden hulp ook subliem is
werkelijk elke (domme) vraag werd gewoon snel en goed beantwoord dit was voor mij erg prettig.
Moet ook eerlijk zeggen dat go fast ook goed en snel met hun e-mails zijn,

Het aanbod van IPTV multi is voor mij voldoende mooie kwaliteit 50 Fps op een hoop kanalen
tegenover 25 Fps van gofast.

ik heb voor de Rego versie gekozen ze bieden ook nog een andere versie aan deze heb ik niet getest
daar zou wat meer aanbod moeten zitten qua landen volgens de mail

Voor 4K Content en een heleboel xxx moet je bij gofast zijn maar qua kwaliteit tv streams win IPTV multi het
met vlag en wimpel wat mij betreft.

Ga ook zeker een jaarabonnent nemen als de testmaand is afgelopen.

Hoop dat jullie wat aan de info hebben, fijne feestdagen voor iedereen
Nu je over die 4k films begint had ik een paar dagen terug aan hem gevraagd waarom die amper online staan. Toen gaf hij aan als reden dat ze voor 1 4k film 2 a 3 full hd films online kunnen brengen.
 
  • Like
Reacties: raymie
Nu je over die 4k films begint had ik een paar dagen terug aan hem gevraagd waarom die amper online staan. Toen gaf hij aan als reden dat ze voor 1 4k film 2 a 3 full hd films online kunnen brengen.
Dat klinkt mij wel logisch in de oren denk ik heb er niet veel verstand van maar geloof meteen dat een stream van 4k meer ruimte inneemt
 
Heb het nu een week ben er zeer tevreden mee ook met het aanbod van de vod films werkt goed en direct met Nederlandse ondertiteling
prettige kerstdagen

Groet bas
 
  • Like
Reacties: MarcoV112
Ik heb een Cotex abbo genomen om dat eens te proberen. Voor wie graag een internationaal pakket wil is dit een prima keuze, o.a. een compleet UK en US pakket waarvan veel 50fps. EPG werkt prima op iets van 75% schat ik en dat heb ik ook wel eens anders gezien. Weinig hangers/buffers tot nu toe dus prijs/kwaliteit is prima imho :)
 
Gaan de NBA Leaguepass kanaal(en) bij jullie open? Gisterenavond geen resultaat hier
 
Ik maak sinds een tijdje gebruik van GoFast en WesoPro (zelfde bron volgens mij) maar die HEVC codering bevalt mij niet zo.

Vooral bij voetbal loopt het bij mij niet lekker. Kodi, Formuler, het maakt geen verschil. Sinds een paar dagen ook eens een maandje via Multi genomen en dat bevalt tot op heden goed. De streams zijn van hoge kwaliteit met een hogere bitrate TOV mijn huidige aanbieders. Gewoon in h264 plus het geluid is op de belangrijkste NL kanalen DD5.1. Voor mij zijn dat pluspunten. Nu even afwachten hoe de stabiliteit is. Ik gebruik het voornamelijk voor NL, Bundesliga en UK F1 kanalen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: raymie
Status
Niet open voor verdere reacties.