Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee iptv totaal zit hoger, maar of je het ziet. IPTV totaal meer dan 12 mb, deze ongeveer 6 mb op zijn hoogst op Nederlandse zenders.
De Wespros etc ongeveer tussen de 2 en 3 mb, net als Canal plus satelliet.
 
Na wat reviews gelezen te hebben op dit forum, heb ik ook iptvmulti een maandje op de proef draaien op mijn formuler z8 pro.
Tot nu toe snelle service en reactie en goede kwaliteit. Ik heb speciaal een account aangemaakt om zelf ook mijn ervaring te delen.
Bedankt voor jullie reviews en feedback.
 
  • Like
Reacties: daniiv en Ramba
Nee iptv totaal zit hoger, maar of je het ziet. IPTV totaal meer dan 12 mb, deze ongeveer 6 mb op zijn hoogst op Nederlandse zenders.
De Wespros etc ongeveer tussen de 2 en 3 mb, net als Canal plus satelliet.
Goedemiddag Ipdva,
ik neem aan dat je bij totaal een abonnement hebt, toch?
Is er een manier om achter te halen de bitrates van verschillende providers ?
Was benieuwd naar een vergelijking tussen advertentie en werkelijkheid :)
 
Op de formuler Z8 van mij met mytvonline kan je bij twee drukken op info de bitrate zien.
Heb het niet gevonden bij Tivimate.
Wannneer ik er zin in heb zal ik een een vergelijking maken van degene die ik nog heb,
wespro, iptvtoaal en RegoTV =TNCI
N.B. RegoTV had vanmorgen op Ned1 wat haperingen, wilde even Trump zijn opruiing kijken, nog twee weken en hij is weg.
 
  • Like
Reacties: raymie en Ramba
Ik heb dat mbt bitrate e.d. ook zitten bekijken maar dan via Tvheadend. IptvTotaal steekt er dan met kop en schouders bovenuit. Zoals eerder al aangeven door ipdva
 
  • Like
Reacties: raymie en Ipdva
Sinds een week nu ook iptvmulti. Prima kwaliteit en aanbod, heb het op een formuler z8 pro met Bluetooth remote draaien en gaat als een tiet. Iptvmulti hielp met doorlopen van alle stappen voor installatie en op de paar vragen later kwamen direct antwoord. Tevens voor een vriend hetzelfde op gezet. Mocht ik later nog nieuwe bevindingen krijgen zal ik het hier melden. Voor nu dus prima provider, geen drop outs of black screens gehad.
 
Ik ben van plan om me aan te melden bij IPTVMulti, kan iemand me vertellen of ze de muziekzender Dance Television (former Dance Trippin) in hun pakket (RegoTV / Cotex) hebben?
 
Ik ben van plan om me aan te melden bij IPTVMulti, kan iemand me vertellen of ze de muziekzender Dance Television (former Dance Trippin) in hun pakket (RegoTV / Cotex) hebben?

Volgens mij wel en anders vraag even een dag aan dat weet je het zeker.
 
Ik maak al een tijdje gebruik van Multi iptv. Ze hebben 2 abbo's.
  • RegoTV
  • CoTex
Ik heb beide geprobeerd. Mijn voorkeur gaat uit naar RegoTV omdat ik die beter van kwaliteit vind en NL gericht is. Een kwalitatief goed beeld en geluid.
Cotex is ook goed en dat pakket is groter, maar meer international gericht. Mijn voorkeur is RegoTV. Ook de service is goed. Ze reageren vrij snel.
 
Abbo voor een week afgesloten om te testen, gratis 24H was niet mogelijk.

Zo op het eerste gezicht ziet het er een stuk beter uit dan m'n huidige Ali abbo (TV BOX PRO Store), die was geregeld aan het bufferen.
Heb nog een oud kastje (MXIII-G), een Formuler Z8 Pro BT is onderweg, verwacht hiermee nog wel enige verbetering in beeldkwaliteit te krijgen, ook benieuwd naar de My TV Online App, IPTV Smarters Pro is toch wel een beetje behelpen....
 
Heb deze provider nu een week en ben erg tevreden. Reageert snel via whatsapp wat ook erg makkelijk is. Erg veel VOD en stabiel en strak beeld.
De beste tot nu toe wat mij betreft.
 
Ben er ook erg tevreden mee, met de Formuler is het beeld nu zelfs nog beter, de MyTV online app werkt mooi, binnenkort een langer abbo afsluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.