Iptvmulti

Lamjanus

Actief
23 dec 2016
46
15
6
40
Ik maak sinds een tijdje gebruik van GoFast en WesoPro (zelfde bron volgens mij) maar die HEVC codering bevalt mij niet zo.

Vooral bij voetbal loopt het bij mij niet lekker. Kodi, Formuler, het maakt geen verschil. Sinds een paar dagen ook eens een maandje via Multi genomen en dat bevalt tot op heden goed. De streams zijn van hoge kwaliteit met een hogere bitrate TOV mijn huidige aanbieders. Gewoon in h264 plus het geluid is op de belangrijkste NL kanalen DD5.1. Voor mij zijn dat pluspunten. Nu even afwachten hoe de stabiliteit is. Ik gebruik het voornamelijk voor NL, Bundesliga en UK F1 kanalen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: raymie

Gabriel2

Nieuwkomer
26 dec 2020
2
0
1
50
Beste wensen en een gezond 2021 aan iedereen!
Zoals velen van jullie, ik ben tevreden met de kwaliteit van deze provider.
Genoeg serie, vod’s en live tv op regotv.
In het begin wel zoeken en aanpassen op mijn satelliet receiver Vu+ stb.
Ik draai namelijk op OpenAtv software en het gaat wel soepeler dan verwacht.
Wel rekening mee houden dat veel providers willen dat je een iptv stb hebt met Kodi erop.
Anders moet jezelf sleutelen :) .
Via de mail, snelle reacties en waar mogelijk, krijg je ondersteuning.
Laatste keer ik had geen Epg’s ter beschikking en n.a.v. een mail de dag daarna kon ik ze wel downloden/ activeren.
Jammer dat op hun site is weinig vermeld.
Op mijn betreft een aanrader t.o.v. andere providers.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ipdva

Expert
5 nov 2017
268
105
16
46
Nee iptv totaal zit hoger, maar of je het ziet. IPTV totaal meer dan 12 mb, deze ongeveer 6 mb op zijn hoogst op Nederlandse zenders.
De Wespros etc ongeveer tussen de 2 en 3 mb, net als Canal plus satelliet.

wsvdmeer

Nieuwkomer
6 jan 2021
1
1
6
36
Na wat reviews gelezen te hebben op dit forum, heb ik ook iptvmulti een maandje op de proef draaien op mijn formuler z8 pro.
Tot nu toe snelle service en reactie en goede kwaliteit. Ik heb speciaal een account aangemaakt om zelf ook mijn ervaring te delen.
Bedankt voor jullie reviews en feedback.

• Like
Reacties: Gabriel2

Gabriel2

Nieuwkomer
26 dec 2020
2
0
1
50
Nee iptv totaal zit hoger, maar of je het ziet. IPTV totaal meer dan 12 mb, deze ongeveer 6 mb op zijn hoogst op Nederlandse zenders.
De Wespros etc ongeveer tussen de 2 en 3 mb, net als Canal plus satelliet.
Goedemiddag Ipdva,
ik neem aan dat je bij totaal een abonnement hebt, toch?
Is er een manier om achter te halen de bitrates van verschillende providers ?
Was benieuwd naar een vergelijking tussen advertentie en werkelijkheid :)

Ipdva

Expert
5 nov 2017
268
105
16
46
Op de formuler Z8 van mij met mytvonline kan je bij twee drukken op info de bitrate zien.
Heb het niet gevonden bij Tivimate.
Wannneer ik er zin in heb zal ik een een vergelijking maken van degene die ik nog heb,
wespro, iptvtoaal en RegoTV =TNCI
N.B. RegoTV had vanmorgen op Ned1 wat haperingen, wilde even Trump zijn opruiing kijken, nog twee weken en hij is weg.

• Like
Reacties: raymie en Gabriel2

Lamjanus

Actief
23 dec 2016
46
15
6
40
Ik heb dat mbt bitrate e.d. ook zitten bekijken maar dan via Tvheadend. IptvTotaal steekt er dan met kop en schouders bovenuit. Zoals eerder al aangeven door ipdva

• Like
Reacties: raymie en Ipdva

Audiojoris

Nieuwkomer
6 jan 2021
1
1
6
43
Sinds een week nu ook iptvmulti. Prima kwaliteit en aanbod, heb het op een formuler z8 pro met Bluetooth remote draaien en gaat als een tiet. Iptvmulti hielp met doorlopen van alle stappen voor installatie en op de paar vragen later kwamen direct antwoord. Tevens voor een vriend hetzelfde op gezet. Mocht ik later nog nieuwe bevindingen krijgen zal ik het hier melden. Voor nu dus prima provider, geen drop outs of black screens gehad.