Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook een testlijntje van iptvmulti gehad. Nu IPTVtotaal die ik altijd het beste vond. Maar nadat ze problemen hebben gehad in oktober is het een stuk minder geworden. Alleen NL is goed met volledige epg. Buitenland is zo slecht geworden. Kanalen die niet kloppen/werken amper epg. Maar als alleen NL je interesse heeft is het wel goed en stabiel. Catchup 5 dgn. maar minder kanalen dan uptvmulti. Ik schreef in eerdere berichten dat iptvtotaal voor kwaliteit stond ipv kwantiteit. Die uitspraak is heden niet meer geldig. Ik heb met ze contact gehad maar ze konden niets verbeteren.
Terug naar iptvmulti. Bevalt me beter. Catchup 3 dgn. Maar veel kanalen. NL kanalen van hetzelfde kwaliteit als IPTVtotaal. Buitenlandse zenders beter met een veel betere epg maar niet volledig. Ik kijk geen zenders zonder epg.

Ik moet mijn abonnement uitzitten en dan ben ik weg bij iptvtotaal.
 
Ik kijk geen zenders zonder epg.

Ik moet mijn abonnement uitzitten.

Dat is ook de reden dat ik bij mijn huidige provider weg wil, de epg wordt met de dag slechter, net als het beeld.
Maar bij iptvmulti kan ik niet eens een normale vraag stellen, moet me eerst aanmelden voor een abotje
 
Overgestapt van SAT naar IPTV, dus een newb. Nat wat studie de formuler Z8 pro aangeschaft. Prima, maar dan? Via dit forum iptvmulti recensies opgepikt.
Binnen een 1 uur een maand abbo afgesloten. Toppie ondersteuning, ook buiten normale werktijden.
Voor mijn behoeften een prima pakket, geen nonsens. Tot nu toe geen hickups behoudens niet altijd EPG en heel af en toe in de UK kanalen onderbroken stream.
Ik ga verlengen...
 
Doe maar rustig aan met verlengen. In deze wereld kunnen de dingen snel veranderen. Wat vandaag goed is is geen garantie dat dit zo blijft.
 
Doe maar rustig aan met verlengen. In deze wereld kunnen de dingen snel veranderen. Wat vandaag goed is is geen garantie dat dit zo blijft.
Ik heb dus verlengd met 6 maand ik heb er alle vertrouwen in deze provider.
Heb veel onderzoek gedaan en deze komt op meerdere fronten goed uit de bus ??
En wat betreft wat vandaag goed is is geen garantie dat het zo blijft je krijgt ook geen garantie dat je morgen nog leeft??
 
Heb veel onderzoek gedaan en deze komt op meerdere fronten goed uit de bus
Ik ben benieuwd naar je onderzoek.

je krijgt ook geen garantie dat je morgen nog leeft
Zo kan je alles wel weg praten. Wat een simpelheid.

Ik hoop voor jou dat je de juiste keuze hebt gemaakt maar schrijf geen onzin over onderzoek. Iedereen weet dat dit soort providers morgen weg kunnen zijn. Uit eigen belang of dat ze gepakt worden. Deze providers kopen zelf ook hun lijntjes. Dus als de bron aangepakt wordt zijn dit soort aanbieders ook vaak weg al dan niet tijdelijk en dan komen ze misschien weer terug onder een andere naam. Maar als abonnementhouder ben je wel alles kwijt. Of denk je dat je garanties hebt gekregen. Maar mijn schrijven gaat niet over deze aanbieder. Zo werkt deze business. Maar jij hebt natuurlijk onderzoek gedaan..
 
  • Like
Reacties: raymie
Vanochtend een maand abotje genomen, voor een joet zit je goed.Eerste indruk is prima, alle kanalen die ik bij die ander had heb ik nu ook, wel betere beeldkwaliteit.Even afwachten of het zo blijft.
 
Hmm daar heb je wel een punt ja...

Ik heb ook op de site gekeken en je kunt niet normaal een vraag stellen..

Eerst de verplichte velden invullen waaronder welk abbo je wilt en dan kun je iets toevoegen als extra om te vragen dus.. Dat is wel vreemd ja..

Zelfs bij de "zeer slechte" alie abbos kun je gewoon klakkeloos een vraag stellen zonder een verplicht abonnement aan te gaan.. ?
zat net even op z'n site te kijken , maar zie rechtsboven gewoon tab "contact" staan... waar je vragen kan stellen zonder bestelling ? lol
 

Bijlagen

  • 2021-02-07_15-31-05.jpg
    2021-02-07_15-31-05.jpg
    24,2 KB · Weergaven: 27
Zat even dit topic door te lezen , maar geloof dat er een heel keurings station hier los gelaten is hahah
Zodoende ook mijn opmerking. Bovendien onze leden weten dondersgoed dat een al te enthousiaste review met een korreltje strooizout moet worden genomen.
 
Zodoende ook mijn opmerking. Bovendien onze leden weten dondersgoed dat een al te enthousiaste review met een korreltje strooizout moet worden genomen.
Een korrel zout zo groot als een rotsblok...

9 vd 10 zeer positieve reviews zijn van de reseller zelf of een fake account..

Dan wel een aanhanger vd de clan... Staar je hier dus niet blind op..

Je kunt wel nagaan dat de leverancier of reseller hier mee kijkt...

Want er waren klachten over dat je geen contact op kon nemen maar meteen een abbo moest nemen...

En poef ineens op de site een hele grote groene knop met "klik hier" voor vragen ?

En ja het is een bekend fenomeen hier op het forum aanbieders resellers die hun eigen waar aanbevelen... "wij van wc eend"

Maar goed als je er tevreden over bent en het doet wat jij ervan verwacht.. Tsja ?‍♂️
 
  • Grappig
Reacties: raymie
Tot nu toe tevreden over hun, hopelijk wordt ik niet bij de 9 van de 10 beschouwd. TNCI waren de mensen ook altijd tevreden over, dit is gewoon een reseller daarvan. Ik heb niet echt ervaring met de klantenservice omdat die nog nodig is geweest voor echte problemen. De meeste klachten gaan daarover, dat zouden ze wat beter moeten oppakken.
 
Nou ja 9 vd 10 is ook wel een beetje....

Maar goed mijn punt is eigenlijk...

Er komen leden voorbij daar hoor of zie je nooit wat van.. En zo ineens prijzen ze een iptv leverancier helemaal tot in de hemel... Of een account wat net is aangemaakt... Dan denk ik hmmm ok... ?

Als ik een review voorbij zie komen van een lid die hier regelmatig aanwezig is... (jij bijvoorbeeld @Ipdva) dan heb ik daar wel vertrouwen in dat dat oprecht is...

Er is ook bij de staf bekend dat er door de jaren heen accounts aan zijn gemaakt nooit worden gebruikt en dan bij iptv reviews worden ingezet..

Waar dan bijstaat lid sinds bijvoorbeeld 2018 dan denken anderen weer ah ok die is al een poosje lid dus is wel vertrouwd..
 
Er is ook bij de staf bekend dat er door de jaren heen accounts aan zijn gemaakt nooit worden gebruikt en dan bij iptv reviews worden ingezet..
Helaas kan ik dit alleen maar bevestigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.