Iptvmulti

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kodi master

Senior
2 dec 2017
398
144
216
36
Naam IPTV aanbieder
Iptvmulti
Deze kwam ik via Google tegen meer mensen ervaring mee?

Ben nu zelf voor een maand aan het testen en ziet er op het eerste gezicht stabiel uit is wel erg op Europa gericht.
 
  • Like
Reacties: Renemans
Deze kwam ik via Google tegen meer mensen ervaring mee?

Ben nu zelf voor een maand aan het testen en ziet er op het eerste gezicht stabiel uit is wel erg op Europa gericht.
Heb deze aanbieder een maand genomen om te proberen, Nederlandse zenders Inc Fox sports en Ziggo sport 50 FPS.
Zeer goed beeld en stabiel, vod en series in overvloed.
Tot nu de beste IPTV provider die ik in de jaren heb gehad,staat op 1 samen met wijlen unlimitedhd
 
Ja ook voor een maand genomen, lijkt goed, netjes de live kanalen en serie en vod.
 
Na hiptv - UnlimitedHD - wesopro , heb ik sinds enkele dagen iptvmulti en wie UnlimitedHD voordien had kan ik deze voorlopig zeker aanraden.
Goede en snelle service , met mooi en stabiel beeld
Play Sports 1 tot 5
Eleven pro leagues 1 tot 3 en voo sport world voor belgisch voetbal.
 
Zou bij wijze van test maandje willen afnemen maar moet keuze maken tussen RegoTv en CoTex? Verschil?

Many thnx
Docker
 
Ik heb nu ook een weekje iptvmulti. Werkt top. Mooi beeld. Duidelijke groepen. Met name voor Nederland + EU landen ideaal.
Vervangt voor mij Ziggo op den duur denk ik.
 
  • Like
Reacties: raymie en Ipdva
Ik heb nu ook een weekje iptvmulti. Werkt top. Mooi beeld. Duidelijke groepen. Met name voor Nederland + EU landen ideaal.
Vervangt voor mij Ziggo op den duur denk ik.
Post automatically merged:

Ik heb nu ook enkele dagen iptvmulti ziet er inderdaad goed uit, duidelijke indeling en snelle reactie en goede ondersteuning . voor de prijs echt een aanrader goede en duidelijke VOD is ook niet verkeerd hou vol
 
Bij deze ook een maand genomen. Ziet er idd goed uit. Waar kan ik ergens EPG vinden?

Docker
 
Ja ook de login en wachtwoord ingegeven in Tivimate. Werkt direct, EPG en de series movies mooi ingedeeld. Op mijn Z8 Formuler Mytvonline werkt het ook prima. Kanaal groepen uitgezet in Tivimate en Mytvonline die ik niet niet hoef.
 
maand genomen maar goed een mooi beeld 50 FPS kijkt mooier rustiger
als je een vraag hebt word hij ook goed beantwoord service ook heel belangrijk
ook de vod is prima voor ieder wat in de aanbieding
ook de terug kijk vind ik handig
ik kijk met tivimate mooie app
kort om zeer tevreden
 
  • Like
Reacties: raymie
Krijg EPG niet aan de praat. Bij EPGbronnen url ingegeven(verkort via bit.do of tiny) maar geen resultaat. Standaardbron staat aangevinkt.
@Ipdva : je spreekt van login en ww ingegeven in Tivimate maar hoe doe je dit?
 
Krijg EPG niet aan de praat. Bij EPGbronnen url ingegeven(verkort via bit.do of tiny) maar geen resultaat. Standaardbron staat aangevinkt.
@Ipdva : je spreekt van login en ww ingegeven in Tivimate maar hoe doe je dit?
Xtreamcode gebruiken, zie filmpje

You must be registered for see medias
 
Status
Niet open voor verdere reacties.