Kan kodi openen maar kan geen films of zenders bekijken

Stieven

Forumlid
18 jun 2017
10
0
1
41
Hallo heb sind vrijdag een smart box gekocht de x92, ik kan de kodi app openen maar kan geen films of zenders bekijken. Ik weet echt niet wat doen want ze hadden mij verteld dat het plug en play ging zijn dat ik niets meer moest doen. Kan er mij iemand helpen?
 
Er staat een nieuwe build van ons op stapel die deze dagen uitkomt en waar alle nieuwe veranderingen in zijn verwerkt.
Dus misschien wel een idee om daar dan even op te wachten als er geen spoed bij is :)
 
  • Like
Reacties: mike.r en karavaan
probeer eens een film te zoeken. Doet hij dit, ik bedoel in het zoekvenster. Als dit zo zou zijn wordt hij dus wel upgedate alleen denk ik dat je de real debrid links kwijt bent
 
Laatst bewerkt:
Exodus werkt dat weet ik maar hier werd over Phoenix gepraat en als deze in een build staat is die niet up-to-date. Als de build een tijd geleden is erop gezet ok dan zullen bepaalde addons werken en bepaalde niet omdat sommige repo s niet meer juist staan . Als je een build nu erop zet en deze is aangepast ga je alle addons hebben die werken . Zet je een build erop die niet is aangepast gaat deze in oude repo s zoeken en dan heb je problemen .
Dus dat zou ik ook even uitzoeken als de build up-to-date is
Weet er hier soms iemand hoe ik kodi17nl kan verwijderen?
 
Nieuwe exodus updatelink

Hoop dat deze beter werkt
Heb niets met de vraagsteller ze vraag te maken, je vervuild dit topic ermee.
probeer eens een film te zoeken. Doet hij dit, ik bedoel in het zoekvenster. Als dit zo zou zijn wordt hij dus wel upgedate alleen denk ik dat je de real debrid links kwijt bent
Idem
Dat werk inderdaad niet.
en actie vraagt reactie, overzicht is totaal weg.
 
met deze link van exodus heb je de nieuwste versie
Na deze geinstalleerd te hebben naar de url resolver gaan en kijken of deze op 90 staat. Even opnieuw inloggen bij real debrid account. Dan exodus openen, gereedschappen en clear profider en cache. Daarna kodi afsluiten en weer openen. gr.
 
Hallo heb sind vrijdag een smart box gekocht de x92, ik kan de kodi app openen maar kan geen films of zenders bekijken. Ik weet echt niet wat doen want ze hadden mij verteld dat het plug en play ging zijn dat ik niets meer moest doen. Kan er mij iemand helpen?

Dit is de vraag, de antwoorden van jou slaan nergens op.
@Stieven beste kan je de fabriek instellingen terug zetten, daarna weer vers beginnen.
Indien de handleidingen hier niet echt duidelijk voor je zijn. Wat onlogisch zou zijn hoor.
Probeer deze dan eens :

Hoop wel dat je internet nu stabiel is.

Indien dit je lukt, dan gaan we later verder met de nieuwe build van het Kodi-Forum.