Kodi 20

Xtream codes staat in hetzelfde rijtje waar je de lijn nu hebt in gesteld gewoon in tivimate.
Alleen nu vul je bij server http://voorbeeld.com
Bij gebruikersnaam het stukje achter username zonder het = teken
Bij wachtwoord het stukje achter password zonder het = teken
dank je, dat installeren is gelukt. helaas blijven alle zenders heel lang laden en verschijnt er geen beeld. Ook nog geen EPG, vrees dat ik toch iets niet goed heb gedaan.

dank je, dat installeren is gelukt. helaas blijven alle zenders heel lang laden en verschijnt er geen beeld. Ook nog geen EPG, vrees dat ik toch iets niet goed heb gedaan.
Als het niet goed is ingetypt zou je direct al een melding krijgen dat de gegevens fout zijn.
Heb je bij instellingen playlists de andere uit gezet want anders probeer je twee keer dezelfde line te laden en dat kan dan mis gaan.

De titel van deze toppic is Kodi 20 en dit is voor mij aanleiding om hier verder te gaan met mijn ervaring van Kodi 19.3 en Kodi 20.0
Mijn zoon heeft de oude Nvidia shield TV uit 2017 en die draaide op Kodi 19.3 totdat er een update kwam van Kodi 20.0
Gevolg is dat bijna niets meer goed functioneerde.
Heb de shield met fabrieksinstellingen helemaal terug gebracht naar de basis en helemaal weer opnieuw alles ingebracht.
Dus de normale streamings , iptv totaal , stremio en uiteraard Kodi 20.0 , R.D en als laatste NordVPN.
Ben helemaal verbaast dat nu zelf er in kodi 20.0 diverse films blijven hangen en dan gebruik ik bestanden tot max 10-12 Gb maar de mmesten zijn 4-8 Gb.
Dank zij dit forum kwam ik te weten over Stremio(kende het niet) en zelfs in stremio met hierbij ook R.D geinstalleerd blijven films hangen.
Wat ik niet begrijp is waarom er in deze nieuwe versie tot nog diverse films blijven hangen,lig die alleen aan de Nvidia Shield of kan het aan bepaalde servers liggen of lig het aan bepaalde addons, wie weet het mag het zeggen.?????
De wifi verbinding is goed en behoorlijk snel.
Want ik lees dat er klachten zijn over hangende kodi 20.0 maar ook dat er mensen zijn die geen last hebben.

Je hebt het over een vpn. Ik neem aan dat je ook films/series geprobeerd hebt met je vpn uitgeschakeld??

... want kodi 20, RD en NordVPN zijn vooralsnog geen goede combinatie.
Zowiezo een vpn met internet is geen hele fijne combi.

Waarom het duurste van het duurste pakket nemen bij je internet boer en dan een vpn er tussen zetten om je snelheid te "knijpen".

Ja dan ben je veilig... 🤣 ja vanzelf...

Ik heb dit al vaker gezegd zolang de pleuris niet uitbreekt is er nog steeds niets aan de hand. Zo ja dan lees je dit snel genoeg op het grote www

Ik heb dit nog nooit begrepen. Maar goed das ieder zijn eigen natuurlijk. 🤷‍♂️

9 vd 10 keer is de vpn de boosdoener met bepaalde problemen.

Zie iptv en zie vaak kodi problemen.

Ik snap de reactie op NordVPN.
Maar op zowel de Nvidia Shield van mij en mijn zoon en onze andere mediaplayer draaien al minsten een jaar met NordVPN zonder ook maar enige problemen.
Nu is Kodi 20.0 er en constant hangende films bij de shield van de zoon,kom er niet eens aan toe om die van mij te checken ,wel dat dit nog kodi 19.3 is
Ik ga nu lekker op bed na alle acties met kodi enz en zal morgen de vpn uitschakelen en kijken wat er dan gebeurt.

Ik snap de reactie op NordVPN.
Maar op zowel de Nvidia Shield van mij en mijn zoon en onze andere mediaplayer draaien al minsten een jaar met NordVPN zonder ook maar enige problemen.
Nu is Kodi 20.0 er en constant hangende films bij de shield van de zoon,kom er niet eens aan toe om die van mij te checken ,wel dat dit nog kodi 19.3 is
Ik ga nu lekker op bed na alle acties met kodi enz en zal morgen de vpn uitschakelen en kijken wat er dan gebeurt.
Ik zit me ineens te bedenken. Ben je ook al met de hardware versnelling aan het knooien geweest? Heb je berichten terug gelezen maar zag het zo 1.2.3, niet staan namelijk.

Kodi
Instellingen
Speler instellingen
Toestaan hardware versnelling media codec (surface) aan/uit
Toestaan hardware versnelling media codec aan/uit

Als ik deze niet aan heb staan kan ik geen 4k film kijken dan stottert hij erover.

Ik heb niets tegen NordVPN, alleen dat ik las dat er een bug in zit die er voor zorgt dat Kodi niet goed werkt.

Ik zit me ineens te bedenken. Ben je ook al met de hardware versnelling aan het knooien geweest? Heb je berichten terug gelezen maar zag het zo 1.2.3, niet staan namelijk.

Kodi
Instellingen
Speler instellingen
Toestaan hardware versnelling media codec (surface) aan/uit
Toestaan hardware versnelling media codec aan/uit

Als ik deze niet aan heb staan kan ik geen 4k film kijken dan stottert hij erover.
Daar is niets mee gedaan. Heb nu bij de shield van mijn zoon nordvpn uitgezet en ben benieuwd hoelang deze film blijft draaien

Ik heb niets tegen NordVPN, alleen dat ik las dat er een bug in zit die er voor zorgt dat Kodi niet goed

Ik heb niets tegen NordVPN, alleen dat ik las dat er een bug in zit die er voor zorgt dat Kodi niet goed werkt.
Ik vind het altijd weer makkelijk gezegd dat het weer aan dit geval aan NordVPN ligt . Heb zelf ook NordVPN en ipvanish . Dus als er een bug is dan had ik er ook wel last van toch? Het probleem is dat veel mensen geen geduld meer hebben. En dat alles net zo snel moet als een Klik op een muis. Geduld is een schone zaak.

Hierbij wil ik wel even kwijt dat zowel ik als de zoon bij kodi 19.3 gebruik maakten van nordvpn en nooit ook maar enig probleem hebben ondervonden.
Dit probleem is ontstaan bij gebruik kodi 20.0 en nordvpn .
Tevens ben ik het weleens met MRmister dat als je real debrid gebruikt bij kodi en stremio geen vpn hoeft te gebruiken omdat real debrid je al beschermd.
Maar als je ook gebruik maakt van IPTV Totaal het mij wel wenselijk lijk om een vpn te gebruiken , de zoon heeft geen verdere tv aansluiting en kijkt tv of sport via iptv totaal.
Mocht er iemand zijn dat je ook bij iptv totaal geen vpn hoeft te gebruiken dan wil ik dat graag weten..
De Nvidia Shield van mijn zoon draait kodi 20.0 en stremio als een zonnetje uiteraard gebruik makend van real debrid bij beide,geen enkele hapering.
Maar heb nordvpn uitgeschakeld en de gratis protonvpn geinstalleerd en totaal geen probleem,is dit toeval of niet.

Zijn er nog problemen met deze versie?

Zit zelf v.w vele problemen al enige tijd weer noodgedwongen op v19.5, dus is het mss tijd om maar weer een gok te doen naar deze update, ofniet...

Mijn zoon heeft op zijn nvidia shield tv en op zijn ematic AGt419 kodi V20.0 draaien en is zeer tevreden,lekker snel zegt hij en er is proton vpn op geïnstalleerd.
Zelf heb ik nvidia shield tv pro en ook de AGT419 samen met proton vpn en alles draait als een zonnetje.
Zelf mijn antieke mediaplayer met android V 7 werkt perfect met kodi 20 , iptv totaal en stremio, over deze mediaplayer ben ik echt verbaasd
Dus je zult mij niet horen over Kodi V20.0

• Like
Reacties: Espero
Door terugkerende de problemen met de bibliotheek mogelijkheden met deze versie en 20.1 wederom terug naar 19.5, met deze versie blijkt alles weer goed te werken en zal daarom de overstap naar de laatste Kodi 20 maar weer gauw weer vergeten...