ateam278
Staff
- 25 jan 2017
- 2.045
- 1.349
- 216
- 47
Er breken weer gouden tijden aan voor dit forum Let maar op..Even wachten dan maar tot Areswizard weer werkt dan, die wil ik toch echt niet kwijt![]()
Overgang naar 19...
Er breken weer gouden tijden aan voor dit forum Let maar op..Even wachten dan maar tot Areswizard weer werkt dan, die wil ik toch echt niet kwijt![]()
Zag op aresproject uk wel een topic over een 2019 release, maar om hem te kunnen lezen moet je jezelf eerst registreren, bevestigen, en dan het topic openen, geen zin in dus niet gelezenEr breken weer gouden tijden aan voor dit forum Let maar op..
Overgang naar 19...![]()
Kan niet wachten.Er breken weer gouden tijden aan voor dit forum Let maar op..
Overgang naar 19...![]()

Waar kan ik me ziek melden?Met onmiddellijke ingang worden alle verloven van onze VIPS ingetrokken![]()
Euhm bij mij zit het probleem aan de binnenkant, met als gevolg als er een “ongelukje” plaats vind, dat het voor jullie een stuk minder prettig wordt@Arjan E. al liep je op krukken met je kop in het gips, 2 ogen dichtgeslagen en 2 armen in een mitella, ziek melden is er voorlopig niet bij.![]()
Rap uitzetten voor diegene die nog niet willen en/of kunnen updatenHij wordt nu officieel aangeboden in de playstore ook op de shield als update...
Dus mensen die auto updates aan hebben staan en nog niet compatibele addons gebruiken gaan dit nu heel snel merken...

Je zult zeker niet de laatste wezen die dit gebeurt... Ik zit veel op telegram groepen... En ik lees niet anders...Das lekker zeg, 19.0 er op gezet via de sw update en kan weer helemaal van voren af aan beginnen, alles opnieuw scannen, alle links weer opnieuw maken, kortom, iets te doen op zaterdagavond.
-
![]()
Niet nodig, kopier even de .kodi folder naar een andere map, verwijder kodi en installeer de versie die jij wilt, en plaats dan de .kodi map terug.
Op mijn telefoon staat ie nog niet in de playstore, dus gok ik dat op de boxen dit tablet android draaien 19 ook nog niet in de playstore staat. Maandag of dinsdag zal het wel zover zijn.Hij wordt nu officieel aangeboden in de playstore ook op de shield als update...
Dus mensen die auto updates aan hebben staan en nog niet compatibele addons gebruiken gaan dit nu heel snel merken...