Kodi Matrix 19.0 en alle vragen hierover

Playstore aps gesloten en verschillende keren de shield opnieu opgestart. Zelfs een keer helemaal van de stroom afgehaald maar geen nieuwe kodi.
Schiet mij maar in een kerstboom😀
Dan "ouderwets" sideloaden met een usb stick... Of via "send files to".. Maar wel vreemd dat je officiële playstore hem (nog) niet aanbied...

Playstore aps gesloten en verschillende keren de shield opnieu opgestart. Zelfs een keer helemaal van de stroom afgehaald maar geen nieuwe kodi.
Misschien dat er meerdere servers gebruikt worden, en is de server die jouw shield gebruikt nog niet zo ver. Zal waarschijnlijk niet lang duren, eerder dag(en) dan weken😉

...en altijd via de Playstore geïnstalleerd?? Of ooit als losse APK?

• Like
Reacties: Arjan E.
Nemesis AIO uit de streamarmy repo werkt ook op kodi 19 maar gaat via een pincode systeem..
pinsystem.co.uk

Niet ideaal dus en heeft ook zeker mijn voorkeur iig niet... Maar het kan.... 😉
had ik er al opgezet maar werkt zeker niet prettig iedere keer code invoeren ,maar bedankt voor de tip

Shield in de woonkamer.. Update beschikbaar voor kodi 19.. Slaapkamer idem... Keuken idem..

Shield op de slaapkamer van mn dochter geen update beschikbaar... 🤔 🤷‍♂️

Niet dat ik wil updaten hoor.. Maar hoe vreemd is dit? Ene apparaat wel maar de andere niet...? 🤷‍♂️

En ja ik weet het.. Ik heb veel shields.. In totaal 5..

Dit is puur omdat ik niet overal ziggo ontvangers wil hebben met coax... Elke kamer ligt netjes een ethernet kabel.. Dus iptv erop (alie) of de ziggo go app.. En ook kodi met alle toeters en bellen... 😉

Zal best, maar 18.9 loopt hier ook als een zonnetje, dus wacht wel even met updaten totdat de kinderziektes eruit zijn 😉
Ik vind de (minimale) voordelen ook zeker (nog) niet opwegen tegen de nadelen... Addons die niet werken.. Bijvoorbeeld... En waarom iets updaten wat gewoon nog perfect werkt..? 🤷‍♂️

Ik kijk ook nog even rustig de kat uit de boom...

Is de tijd rijp dan ga ik ook gewoon mee...

Nu eigenlijk ook nog helemaal geen zin om kodi opnieuw in te gaan richten... (lui 🤣) Ik wacht gewoon dat mijn gebruikte addons kodi 19 rijp zijn.. Dan ram ik de update er gewoon overheen..

• Like
Ik kijk ook nog even rustig de kat uit de boom...

Is de tijd rijp dan ga ik ook gewoon mee...
Hier hetzelfde. Heb m'n telefoon bijgewerkt naar versie 19. Als dat helemaal naar het zin is, dan gaat de Shield over.

• Like
@ateam278 Precies daarom, als het goed werkt hoeft het van mij ook niet meteen, bij 19.1 werkt misschien wel alles 😁
Hier op mijn Sony TV zie ik de update wel staan, maar heb automatisch updaten uit staan.

• Like
Seren kodi 19 Real Debrid fix handmatig:

Fixed it by replacing the import line in real_debrid.py

from json.decoder import JSONDecodeError

with

from simplejson.errors import JSONDecodeE

Hallo draai kodi 19 sinds kort op een intel nuc via Windows 10.
Ik heb als addons de netflix addon Prime addon en Discovery+ addon.
De ziggo addon daarintegen werkt niet(wel in kodi 18.9) krijg een of andere foutmelding en moet het log bekijken.
Het is de anon iptv plugin,videoland wat er ook in zit werkt dan weer wel erg vreemd.

Kodie v19.0 matrix is door een automatische update ontstaan. Ik heb de kodi app op mijn smart tv (samsung) en gebruik kodi normaliter om via elememtum en vrt programmas te kijken. Nu zijn deze addons niet meer geschikt. Iemand een idee welke andere addons vergelijkbaar zijn en welke locatie ik hiervoor kan invullen bij de file manager? Op internet vind ik niet de juiste browsers om op de smarttv in te vullen bij filemanager (dit moet een werkende url zijn)

OF iemand een idee hoe ik de vorige versie van kodi terugkrijg? Ik kan nu geen andere versies meer van inzien en ik kom er ook niet aan uit hoe ik de kodi app eventueel verwijder vd smart tv zodat ik mogelijk een andere versie volledig opnieuw kan installeren

Alvadt bedankt voor het meedenken
[automerge]1614023992[/automerge]
Kodie v19.0 matrix is door een automatische update ontstaan. Ik heb de kodi app op mijn smart tv (samsung) en gebruik kodi normaliter om via elememtum en vrt programmas te kijken. Nu zijn deze addons niet meer geschikt. Iemand een idee welke andere addons vergelijkbaar zijn en welke locatie ik hiervoor kan invullen bij de file manager? Op internet vind ik niet de juiste browsers om op de smarttv in te vullen bij filemanager (dit moet een werkende url zijn)

OF iemand een idee hoe ik de vorige versie van kodi terugkrijg? Ik kan nu geen andere versies meer van inzien en ik kom er ook niet aan uit hoe ik de kodi app eventueel verwijder vd smart tv zodat ik mogelijk een andere versie volledig opnieuw kan installeren

Alvadt bedankt voor het meedenken

Laatst bewerkt door een moderator: