is de beste add onn op het ogenblik ,,geweldige documentaires . en waar je gestopt ben makkelijk terug te vindenBen ik weer even, ik had hier gelezen dat iemand bij q continuum goeie docu's kon bekijken.. Dus dacht ga ook even kijken maar wil er 1 aanzetten en dan krijg ik de melding " 1 of meer items konden niet worden afgespeeld. Controleer het log voor meer informatie over dit bericht" geen idee waar ik het log kan vinden want kan niets verder openen ofzo kan alleen stoppen en terug naar menu.
hoe krijg ik ze afgespeeld?
Updaten van 18 naar Kodi 19 werkt niet, starten met frise installatie van kodi 19.3Goedenmiddag, ik heb mijn Android smart tv geupdate naar kodi matrix 19.3 omdat 18.6 kuren begon te krijgen. Alleen het maakt niet uit welke addon ik ook wil installeren de afhankelijkheden (script en modules) zijn bij geen van allen beschikbaar waardoor hij niet installeert. Mijn unknown resources staan aan. Heb geprobeerd : venom, asgard, seren en m-e-t-v. Repo's kan ik installeren, maar de addon dus niet.
Kan iemand tips geven?
ik heb inderdaad nu kodi geheel verwijderd dus dat nog eens proberen. bedankt. want ook installeren vanaf de kodi website en dan 19.1 doet mijn tv helaas niet (gebruik puffin webbrowser)Updaten van 18 naar Kodi 19 werkt niet, starten met frise installatie van kodi 19.3
Niet te installeren via google play storeik heb inderdaad nu kodi geheel verwijderd dus dat nog eens proberen. bedankt. want ook installeren vanaf de kodi website en dan 19.1 doet mijn tv helaas niet (gebruik puffin webbrowser)
Waarschijnlijk niet aanwezig op uw android tvNiet te installeren via google play store
Met de 'kodi android installer' addon kan je binnen kodi de nieuwste kodi apk downloaden. Geen playstore of browser nodig.Goedenmiddag, ik heb mijn Android smart tv geupdate naar kodi matrix 19.3 omdat 18.6 kuren begon te krijgen. Alleen het maakt niet uit welke addon ik ook wil installeren de afhankelijkheden (script en modules) zijn bij geen van allen beschikbaar waardoor hij niet installeert. Mijn unknown resources staan aan. Heb geprobeerd : venom, asgard, seren en m-e-t-v. Repo's kan ik installeren, maar de addon dus niet.
Kan iemand tips geven?

Inderdaad heb ik een clean installatie gedaan met alleen Venom en opensubtitles erop en dat werkt perfect. Bedankt voor jullie hulp @DoOrKnOb en @Dominique DBMet de 'kodi android installer' addon kan je binnen kodi de nieuwste kodi apk downloaden. Geen playstore of browser nodig.
Bekijk bijlage 8142
Ook ik raad je aan om geen update, maar een volledig nieuwe installatie uit te voeren.
Dit gezegd hebbende, ik gok dat je problemen ondervindt omdat je nu oude repositories installeert (of al voor de update geïnstalleerd had) die dus enkel oude addons die niet geschikt zijn voor kodi 19 bevatten.
Probeer een een nieuwe link voor de venom en seren repo te vinden. Nog enkele interessante addons zijn; the crew en the oath.
Deze info is ook elders in dit topic te vinden, maar steeds moeilijker te vinden, aangezien dit topic ondertussen erg lang geworden is.
Balen, ik heb grotendeels van de dag kodi gekeken en nu ineens geeft hij bij elke aflevering aan dat geen stream available is. Normaal komt dit door mijn real-debrid account maar die is nu nog geldig tot mei 2022. Heb kodi uitgezet, tv opnieuw opgestart (android tv) cache verwijderd en heb volgens kodi gewoon internet verbinding. Weet iemand waar het aan kan liggen? Alvast bedankt voor de hulp. Groetjes SonjaBekijk bijlage 8146

bedankt @LexVoor je eigen veiligheid persoonlijke gegevens verwijderd.
Kodi-Forum.nl
Dit krijg je eigenlijk alleen als je ergens een typefout hebt gemaakt in de link naar de repository. Of een niet meer bestaande repository wilt downloaden. Welke repo wilde je hier installeren?Bekijk bijlage 8147
Zou het dan toch aan mijn internet verbinding liggen?
Dit krijg je eigenlijk alleen als je ergens een typefout hebt gemaakt in de link naar de repository. Of een niet meer bestaande repository wilt downloaden. Welke repo wilde je hier installeren?
Goedemorgen, mijn tv heeft gewoon verbinding, ik heb twee wifi verbindingen en heb beide geprobeerd (2.4 en 5.0) Televisie van stroom gaat niet zo makkelijk helaas hij hangt aan de muur en kan dus niet bij de stroom kabel. en de stekker is weggewerkt.Wat zegt de TV bij Netwerk?
Anders TV eens even van de stroom.
Goedemorgen,En dan nu je probleem, heb je de laatste keer toen je dinsdag Venom aan real debrid hebt gekoppeld de instelling ook opgeslagen? Anders is ie waarschijnlijk de koppeling met real debrid kwijt, je zou dit kunnen proberen door real Debrid opnieuw te koppelen aan je venom
[automerge]1639167400[/automerge]
bedankt @Lex![]()
@Lex bedankt wist niet dat het kwaad konEn dan nu je probleem, heb je de laatste keer toen je dinsdag Venom aan real debrid hebt gekoppeld de instelling ook opgeslagen? Anders is ie waarschijnlijk de koppeling met real debrid kwijt, je zou dit kunnen proberen door real Debrid opnieuw te koppelen aan je venom
[automerge]1639167400[/automerge]
bedankt @Lex![]()
ik durf niet te beweren dat het zal werken, maar kwaad kan het ook nietGoedemorgen,
Ik heb mijn real debrid opgeslagen, want heb gisteren de hele dag kodi gekeken. Maar zal mijn account verwijderen en opnieuw koppelen? Zou dat werken?
Even voor jouw informatie, weet niet of je op de hoogte bent van de huisregels, maar links naar illegale content is niet toegestaan op dit forum.voor Seren. Venom is nu de enige die ik erop heb staan.
Ik wist niet hoe ik de vraag anders moest beantwoordenik durf niet te beweren dat het zal werken, maar kwaad kan het ook niet
je hoeft trouwens niet je hele real rebrid te verwijderen, alleen de authorisatie los te koppelen, en opnieuw koppelen.
Even voor jouw informatie, weet niet of je op de hoogte bent van de huisregels, maar links naar illegale content is niet toegestaan op dit forum.
nu is het zo dat Seren in principe een loze addon is, totdat er een scraperpakket wordt toegevoegd, dus kan het voor nu geen kwaad, maar plaats je dit soort links naar addons die de scrapers wel aan boord hebben, dan mag het niet, en kan je daarmee het bestaan van dit forum in gevaar brengen, en riskeer je een ban wees je daar alsjeblieft van bewust.
wellicht heb je de huisregels al wel gelezen, en wist je dat dit wel mocht, maar liever een keer te veel gezegd als dat er door onbewust zijn problemen ontstaan![]()