Kodi master
Senior
- 2 dec 2017
- 344
- 125
- 216
- 38
Zal het gewoon even aangeven bij hun op het forum dan zullen ze het vast proberen te fixen.nee, ik heb het niet bij alle kanalen, maar bij enkelen wel, en dan nog van verschillende landen
Zal het gewoon even aangeven bij hun op het forum dan zullen ze het vast proberen te fixen.nee, ik heb het niet bij alle kanalen, maar bij enkelen wel, en dan nog van verschillende landen
helemaal met je eens @LeX ik denk dat mensen er gewoon te veel van verwachten en daarom blijven we bovenstaand maar herhalen?Wij blijven het maar herhalen:
Zo'n IPTV abo is GEEN vervanging van je reguliere tv abonnement om ONGESTOORD van je favoriete programma's te genieten!
Het kan toevallig zijn dat er net nu je een abbonement heb wat problemen optreden hopen dat ze de buitenlandse groepen snel fixen bij mij draaien alle nl/be groepen super goed.ja dat snap ik, maar moet wel zeggen dat er bij GENIPTV nooit zoveel problemen geweest zijn, dus ik was wel een goedwerkende iptv gewoon. En als ik de meeste hier hoorde, was mytvonline echt een topaanbieder. Niemand had klachten...
Hier draait het prima, in elk geval stukken beter dan HIPTV .ja dat snap ik, maar moet wel zeggen dat er bij GENIPTV nooit zoveel problemen geweest zijn, dus ik was wel een goedwerkende iptv gewoon. En als ik de meeste hier hoorde, was mytvonline echt een topaanbieder. Niemand had klachten...
Idd is maar net wat je wilt want voor mij is VOD en series belangrijk en als de nl/be zenders goed draaien en dan om de 2 weken de f1kan kijken en de rest van de buitenlandse zenders kijk ik persoonlijk amper.Voor NL VOD en Series is MytvOnline een van de betere.
als je verwachtingen hebt voor Voo en het totale Franse pakket dan behoort Mytv tot de slechste.
Het is maar waar je verwachtingen liggen.
Ja bij stack zijn de buitenlandse zenders weer super idd alleen het nl/be aanbod is daar magerder en het vod aanbod met nl subs is ook minder. En ik hoop idd dat ze zorgen dat het usa aanbod stabiel blijft want een paar weken terug hebben ze heel de usa en uk groep aangepast en toen draaide alles weer super alleen denk dat ze moeten kijken voor een betrouwbare bron. Want heel vaak zit daar de fout.Alle zenders werken bij mij nog niet, mis nog veel USA zenders.
Ik snap ook wel dat je IPTV niet met een gewoon abonnement moet vergelijken, maar als je de ene IPTV aanbieder vergelijkt met de andere dan zie ik nog wel verschillen. Ook is het erg afhankelijk van waar je naar kijkt.
De Belgische sportzenders bekijk ik nooit, dus ik zie daar ook geen storing bijvoorbeeld.
Ik verwacht wel dat als Mytvonline zich blijft ontwikkelen over een half jaar best een goede concurrent kan zijn.
Ze hebben op dit moment wel een leuke aanbieding van 2 jaarabonnementen voor de prijs van 1.
Aan het eind van de maand ga ik weer terug naar Stack, maar het kan best zijn dat ik ze over een half jaar weer een kans geef als ik veel positieve dingen over hun lees op dit forum.
Maar als voor jou f1 het belangrijkste is waarom heb je dan nu een abbonement afgesloten als ik vragen mag? terwijl het seizoen voor bij is.voor mij zijn de f1 kanalen het belangrijkste en dan pas voo. Je leest hier veel positieve commentaren , maar als je het dan zelf test is het tegenovergestelde. Ik geef het nog 3 maanden de tijd, en dan loopt mijn mytvonline en GEN gelijktijdig af, en zal ik dan beslissen bij welke aanbieder ik een jaarabbo neem. Maar voorlopig neig ik toch terug naar GEN, maar hoop dat ik kan doorgaan met mytvonline.
En ja, je kan het idd niet vergelijken met een gewone tv abbo, maar als voor iets betaald, verwacht je dan toch dat het wel werkt
A oké op zo manier maar eigenlijk kan je pas het beste testen met live event dan weet je pas echt hoe stabiel de zenders zijn want op dit moment zullen er niet veel mensen naar kijken ?omdat ik nu juist wil testen tegen het seizoen begint. En ook nu wordt er op verschillende f1 kanalen afleveringen getoond met recente nieuwsberichten. En op sommige kanalen tonen ze ook de formule E. Snap je![]()
Zelf ben ik al enige tijd "klant" daar zo. Heb CD opgezegd en kijk eigenlijk alleen nog maar via mytvonline en heb NLziet als backup. Voetbal interesseert mij zeer weinig dus daar kan ik niet over oordelen. Wel laatste paar wedstrijden F1 gekeken en bij alle wedstrijden geen buffer/happering gezien.Gisterenavond 2x 1 minuutje ff geen beeld gehad (oei oei de wereld vergaat bijna bij sommige mensen). Als ik altijd beeld wil hebben kan ik beter CD/ziggo weer gaan aanschaffen en eventueel een extra abbotje op ziggo sport nemen. Maar goed "Bassie" is zuinig op zn centjes en weet dat er af en toe een keer iets niet werkt als je bij bv mytvonline of GEN tv of een andere aanbieder kijkt. Ik merk in ieder geval al wel bij sommige mensen dat als er ff iets niet werkt of dat er een happering is dat ze dit meteen aan de grote klok moeten gaan hangen. Als je je gaat storen dat het beeld een keer hapert of een uurtje niet kan kijken dan denk ik niet dat iptv een goeie keuze is want zover is de technologie blijkbaar nog niet. Ook bij GEN gaat er wel eens iets mis en bij stack en bij noem ze maar op....
Ik ben in ieder geval wel tevreden, lekker scherp beeld & lekkere korte lijntjes met de reseller/staf en waar mogelijk wordt er een oplossing gezocht. Ook de terug kijk functie samen met de VOD/Series vindt ik een plus punt en denk dat het alleen maar beter gaat worden bij deze jongens.....
Je moet goed begrijpen dat IPTV over heel veel kanalen gaat voor het bij een einduser komt...er gaat idd wel eens iets fout bij GEN, maar je moet toch zelf ook toegeven dat het bij mytvonline veel gebeurd is gisteren. En ik ben nog maar net klant bij hen omdat ik hoorde dat alles goed was, maar dan merk ik, telkens dat ik wil kijken, dat er bepaalde zenders niet werken of gewoon uitvallen. Dan is het toch wel normaal dat ik daarover iets zeg zeker? Hoe zou jij zijn, moest je iets aangekocht hebben, en het werkt gewoon niet? snap je wat ik bedoel(wil geen steen gooien naar u of iemand anders, maar wou gewoon weten of dit meerdere keren voorvalt)