MyTVOnline

ik begin toch wel wat spijt te krijgen van mijn aankoop. Na gisteren zoveel problemen te hebben, werkt nu vandaag weer enkele zenders niet. Snap niet dat er zoveel zo lovend waren over deze aanbieder, had bij GEN nog niet zoveel problemen in een week tijd, als nu in 2 dagen tijd...
Vind het wel jammer, want het beeldkwaliteit is stukken beter dan bij GEN

Wij blijven het maar herhalen:

Zo'n IPTV abo is GEEN vervanging van je reguliere tv abonnement om ONGESTOORD van je favoriete programma's te genieten!

Wij blijven het maar herhalen:

Zo'n IPTV abo is GEEN vervanging van je reguliere tv abonnement om ONGESTOORD van je favoriete programma's te genieten!
helemaal met je eens @LeX ik denk dat mensen er gewoon te veel van verwachten en daarom blijven we bovenstaand maar herhalen?

• Like
Reacties: Lex en Rudolf
ja dat snap ik, maar moet wel zeggen dat er bij GENIPTV nooit zoveel problemen geweest zijn, dus ik was wel een goedwerkende iptv gewoon. En als ik de meeste hier hoorde, was mytvonline echt een topaanbieder. Niemand had klachten...

ja dat snap ik, maar moet wel zeggen dat er bij GENIPTV nooit zoveel problemen geweest zijn, dus ik was wel een goedwerkende iptv gewoon. En als ik de meeste hier hoorde, was mytvonline echt een topaanbieder. Niemand had klachten...
Het kan toevallig zijn dat er net nu je een abbonement heb wat problemen optreden hopen dat ze de buitenlandse groepen snel fixen bij mij draaien alle nl/be groepen super goed.

ja, dat kan inderdaad zijn. Hopelijk worden deze snel opgelost. Maar ik geef ze 3 maanden, en dan zal ik zien of ik een jaarabonnement aanga of niet. Maar zoals het er nu uit ziet, ben ik niet geneigd om klant te blijven. Maar dit kan veranderen...

Hier draait het prima, in elk geval stukken beter dan HIPTV .

Voor NL VOD en Series is MytvOnline een van de betere.
als je verwachtingen hebt voor Voo en het totale Franse pakket dan behoort Mytv tot de slechste.
Van een franse VOO en een frans pakket liggen ze absoluut niet wakker. Ik spreek van ondervinding de laatste maand.
Het is maar waar je verwachtingen liggen.

Voor NL VOD en Series is MytvOnline een van de betere.
als je verwachtingen hebt voor Voo en het totale Franse pakket dan behoort Mytv tot de slechste.
Het is maar waar je verwachtingen liggen.
Idd is maar net wat je wilt want voor mij is VOD en series belangrijk en als de nl/be zenders goed draaien en dan om de 2 weken de f1kan kijken en de rest van de buitenlandse zenders kijk ik persoonlijk amper.

Alle zenders werken bij mij nog niet, mis nog veel USA zenders.
Ik snap ook wel dat je IPTV niet met een gewoon abonnement moet vergelijken, maar als je de ene IPTV aanbieder vergelijkt met de andere dan zie ik nog wel verschillen. Ook is het erg afhankelijk van waar je naar kijkt.
De Belgische sportzenders bekijk ik nooit, dus ik zie daar ook geen storing bijvoorbeeld.
Ik verwacht wel dat als Mytvonline zich blijft ontwikkelen over een half jaar best een goede concurrent kan zijn.
Ze hebben op dit moment wel een leuke aanbieding van 2 jaarabonnementen voor de prijs van 1.
Aan het eind van de maand ga ik weer terug naar Stack, maar het kan best zijn dat ik ze over een half jaar weer een kans geef als ik veel positieve dingen over hun lees op dit forum.

Alle zenders werken bij mij nog niet, mis nog veel USA zenders.
Ik snap ook wel dat je IPTV niet met een gewoon abonnement moet vergelijken, maar als je de ene IPTV aanbieder vergelijkt met de andere dan zie ik nog wel verschillen. Ook is het erg afhankelijk van waar je naar kijkt.
De Belgische sportzenders bekijk ik nooit, dus ik zie daar ook geen storing bijvoorbeeld.
Ik verwacht wel dat als Mytvonline zich blijft ontwikkelen over een half jaar best een goede concurrent kan zijn.
Ze hebben op dit moment wel een leuke aanbieding van 2 jaarabonnementen voor de prijs van 1.
Aan het eind van de maand ga ik weer terug naar Stack, maar het kan best zijn dat ik ze over een half jaar weer een kans geef als ik veel positieve dingen over hun lees op dit forum.
Ja bij stack zijn de buitenlandse zenders weer super idd alleen het nl/be aanbod is daar magerder en het vod aanbod met nl subs is ook minder. En ik hoop idd dat ze zorgen dat het usa aanbod stabiel blijft want een paar weken terug hebben ze heel de usa en uk groep aangepast en toen draaide alles weer super alleen denk dat ze moeten kijken voor een betrouwbare bron. Want heel vaak zit daar de fout.

voor mij zijn de f1 kanalen het belangrijkste en dan pas voo. Je leest hier veel positieve commentaren , maar als je het dan zelf test is het tegenovergestelde. Ik geef het nog 3 maanden de tijd, en dan loopt mijn mytvonline en GEN gelijktijdig af, en zal ik dan beslissen bij welke aanbieder ik een jaarabbo neem. Maar voorlopig neig ik toch terug naar GEN, maar hoop dat ik kan doorgaan met mytvonline.
En ja, je kan het idd niet vergelijken met een gewone tv abbo, maar als voor iets betaald, verwacht je dan toch dat het wel werkt

voor mij zijn de f1 kanalen het belangrijkste en dan pas voo. Je leest hier veel positieve commentaren , maar als je het dan zelf test is het tegenovergestelde. Ik geef het nog 3 maanden de tijd, en dan loopt mijn mytvonline en GEN gelijktijdig af, en zal ik dan beslissen bij welke aanbieder ik een jaarabbo neem. Maar voorlopig neig ik toch terug naar GEN, maar hoop dat ik kan doorgaan met mytvonline.
En ja, je kan het idd niet vergelijken met een gewone tv abbo, maar als voor iets betaald, verwacht je dan toch dat het wel werkt
Maar als voor jou f1 het belangrijkste is waarom heb je dan nu een abbonement afgesloten als ik vragen mag? terwijl het seizoen voor bij is.

omdat ik nu juist wil testen tegen het seizoen begint. En ook nu wordt er op verschillende f1 kanalen afleveringen getoond met recente nieuwsberichten. En op sommige kanalen tonen ze ook de formule E. Snap je ;)

Zelf ben ik al enige tijd "klant" daar zo. Heb CD opgezegd en kijk eigenlijk alleen nog maar via mytvonline en heb NLziet als backup. Voetbal interesseert mij zeer weinig dus daar kan ik niet over oordelen. Wel laatste paar wedstrijden F1 gekeken en bij alle wedstrijden geen buffer/happering gezien.Gisterenavond 2x 1 minuutje ff geen beeld gehad (oei oei de wereld vergaat bijna bij sommige mensen). Als ik altijd beeld wil hebben kan ik beter CD/ziggo weer gaan aanschaffen en eventueel een extra abbotje op ziggo sport nemen. Maar goed "Bassie" is zuinig op zn centjes en weet dat er af en toe een keer iets niet werkt als je bij bv mytvonline of GEN tv of een andere aanbieder kijkt. Ik merk in ieder geval al wel bij sommige mensen dat als er ff iets niet werkt of dat er een happering is dat ze dit meteen aan de grote klok moeten gaan hangen. Als je je gaat storen dat het beeld een keer hapert of een uurtje niet kan kijken dan denk ik niet dat iptv een goeie keuze is want zover is de technologie blijkbaar nog niet. Ook bij GEN gaat er wel eens iets mis en bij stack en bij noem ze maar op....

Ik ben in ieder geval wel tevreden, lekker scherp beeld & lekkere korte lijntjes met de reseller/staf en waar mogelijk wordt er een oplossing gezocht. Ook de terug kijk functie samen met de VOD/Series vindt ik een plus punt en denk dat het alleen maar beter gaat worden bij deze jongens.....

• Like
Reacties: Rudolf
omdat ik nu juist wil testen tegen het seizoen begint. En ook nu wordt er op verschillende f1 kanalen afleveringen getoond met recente nieuwsberichten. En op sommige kanalen tonen ze ook de formule E. Snap je ;)
A oké op zo manier maar eigenlijk kan je pas het beste testen met live event dan weet je pas echt hoe stabiel de zenders zijn want op dit moment zullen er niet veel mensen naar kijken ?

Zelf ben ik al enige tijd "klant" daar zo. Heb CD opgezegd en kijk eigenlijk alleen nog maar via mytvonline en heb NLziet als backup. Voetbal interesseert mij zeer weinig dus daar kan ik niet over oordelen. Wel laatste paar wedstrijden F1 gekeken en bij alle wedstrijden geen buffer/happering gezien.Gisterenavond 2x 1 minuutje ff geen beeld gehad (oei oei de wereld vergaat bijna bij sommige mensen). Als ik altijd beeld wil hebben kan ik beter CD/ziggo weer gaan aanschaffen en eventueel een extra abbotje op ziggo sport nemen. Maar goed "Bassie" is zuinig op zn centjes en weet dat er af en toe een keer iets niet werkt als je bij bv mytvonline of GEN tv of een andere aanbieder kijkt. Ik merk in ieder geval al wel bij sommige mensen dat als er ff iets niet werkt of dat er een happering is dat ze dit meteen aan de grote klok moeten gaan hangen. Als je je gaat storen dat het beeld een keer hapert of een uurtje niet kan kijken dan denk ik niet dat iptv een goeie keuze is want zover is de technologie blijkbaar nog niet. Ook bij GEN gaat er wel eens iets mis en bij stack en bij noem ze maar op....

Ik ben in ieder geval wel tevreden, lekker scherp beeld & lekkere korte lijntjes met de reseller/staf en waar mogelijk wordt er een oplossing gezocht. Ook de terug kijk functie samen met de VOD/Series vindt ik een plus punt en denk dat het alleen maar beter gaat worden bij deze jongens.....

er gaat idd wel eens iets fout bij GEN, maar je moet toch zelf ook toegeven dat het bij mytvonline veel gebeurd is gisteren. En ik ben nog maar net klant bij hen omdat ik hoorde dat alles goed was, maar dan merk ik, telkens dat ik wil kijken, dat er bepaalde zenders niet werken of gewoon uitvallen. Dan is het toch wel normaal dat ik daarover iets zeg zeker? Hoe zou jij zijn, moest je iets aangekocht hebben, en het werkt gewoon niet? snap je wat ik bedoel ;) (wil geen steen gooien naar u of iemand anders, maar wou gewoon weten of dit meerdere keren voorvalt)

Jullie en nog een paar anderen hebben klachten ervaren over wel beeld geen beeld enz....
Helaas hebben meer mensen totaal geen klachten gehad die jullie hebben beschreven..we hebben daarom ook geen radicale dingen gedaan door b.v een complete server te gaan herstarten waardoor er dan niet een tiental maar honderden de klachten ineens gingen ervaren.

Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen dat we dingen moeten gaan afwegen.

Verder de klachten van de afgelopen weken misschien hadden we het moeten vermelden?Maar goed dat hebben we dus niet gedaan excuses.
Wij hebben de afgelopen weken andere servers getest bij data centrums verdeeld over Europa om problemen te voorkomen en meer backup's te kunnen draaien....hierdoor moest inderdaad vaak het portal worden herstart om de connecties weer allemaal draaiend te krijgen.
In principe zou dit niet hoeven maar het main portal stikt de moord van de bugs..

Wat we nu gaan doen is hetzelfde NL-BE pakket op een andere backup server mee laten draaien en kijken als er weer van dit soort klachten zijn we een herstart kunnen gaan doen zonder alle honderden klanten daarmee lastig te gaan vallen.

Wij van Mytvonline investeren dagelijks om de klanten het beste te kunnen geven maar er zijn gewoon dingen die wij niet in eigen hand hebben..en ook niet kunnen oplossen al zouden we dit wel graag willen..
En we zullen ook gewoon eerlijk toegeven dat als het probleem bij ons lag.

Maar kijk vooral eens op www.allestoringen.nl welke internet providers er dagelijks problemen hebben en let dan vooral eens op de tijden.
[automerge]1545042379[/automerge]
er gaat idd wel eens iets fout bij GEN, maar je moet toch zelf ook toegeven dat het bij mytvonline veel gebeurd is gisteren. En ik ben nog maar net klant bij hen omdat ik hoorde dat alles goed was, maar dan merk ik, telkens dat ik wil kijken, dat er bepaalde zenders niet werken of gewoon uitvallen. Dan is het toch wel normaal dat ik daarover iets zeg zeker? Hoe zou jij zijn, moest je iets aangekocht hebben, en het werkt gewoon niet? snap je wat ik bedoel ;) (wil geen steen gooien naar u of iemand anders, maar wou gewoon weten of dit meerdere keren voorvalt)
Je moet goed begrijpen dat IPTV over heel veel kanalen gaat voor het bij een einduser komt...
Alle streams b.v die komen van heel veel leveranciers over heel veel verschillende internet lijntjes.
Dan is er nog jouw internet lijntje en onze internet lijntjes....er hoeft maar 1 kink in een kabel te zitten en dat kan een simpel DNS probleempje wezen en jij hebt met jouw internet aanbieder geen beeld ....maar je buurman met een andere internetaanbieder wel.....bij wie zit dan het probleem??

Stack heeft nu inmiddels al 14 dagen problemen met hun MAG connecties en krijgen dit niet opgelost daar lees ik hier niets over?
IPTV is geen 100% vervanger voor b.v een officiele IPTV aanbieder dit moet je ook echt gaan begrijpen.Daarbij heb ik bij Xs4all ook wel eens 3 dagen geen tv kunnen kijken maar op mijn eigen IPTV wel:) hoe moet ik dit nu naar Xs4all gaan verklaren dan??

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Rudolf en SenRav