MyTVOnline

mja, het is toch vreemd dat het bij ulimited wel goed draait terwijl het bij mytvonline niet goed draait. Dus MTO doet niks meer voor mytvonline, maar blijkbaar wel voor unlimited
 
mja, het is toch vreemd dat het bij ulimited wel goed draait terwijl het bij mytvonline niet goed draait. Dus MTO doet niks meer voor mytvonline, maar blijkbaar wel voor unlimited
mmmm....unlimited heeft helemaal niets te maken met MTO of Mytvonline en dat het daar wel draait heeft te maken met de juiste poppetjes op de juiste plek en met de juiste kennis en de juiste communicatie
 
zap2 is ermee bezig dus ff afwachten en die man ff de tijd geven om alles in orde te krijgen, geeft de mensen correcte informatie op tijd en stond !

Zap2 heeft niet zoveel te zeggen ben ik bang.. Als je kijkt naar het verleden, want alles word gewoon er door heen gepushed het enige wat hij doet is iedereen op de hoogte houden en iedereen informeren. Niks te nadelen van Zap2 want kan alleen maar lovend zijn over alles wat die doet. Maar het is nu wel duidelijk dat hij niet zoveel te zeggen heeft en dat de "Owner" lekker doet wat die zelf wilt. Ik hoop dat ze het allemaal weer snel op een rijtje hebben daar bij MTO maar hier ga je niet zo snel meer uit komen denk ik. Want een reputatie op bouwen is moeilijker dan het afbreken.
 
  • Like
Reacties: lola94
ja het gelijkt er idd op dat hij niks te zeggen heeft. Daarom dat ik het ook beter zou vinden dat hij daar gewoon mee ophoudt, wordt alleen maar erger
 
MTO heeft toch andere afnemers als Unlimited bij MTO zijn wel degelijk de 4K+ kanalen eigen omzet hele hoge bitrates door RAW gebruik.
Maar teveel mensen hebben hier toch problemen mee ja dan rijst de vraag is het terecht om altijd maar te wijzen naar MTO als het thuis niet goed draait?
Vooral Belgen schijnen nog wel eens te vergeten dat hun onbeperkt internet bezitten...testen b.v die gedaan zijn tijdens problemen waren op vaste lijn bufferen en via de mobiel geen enkel probleem dus ja waar gaat het dan mis.
Dan hebben sommige bouqetten een veel te lage kwaliteit volgens mensen is dat ook zo?En waarom?Dat komt dus door dat MTO de restreamers op het zelfde panel heeft zitten als eindgebruikers beter hadden ze dit kunnen scheiden in mijn ogen dit is ook altijd een doorn in de ogen geweest van mijn broer 13000 kanalen zijn niet bij te houden..
Veel afnemers van MTO hebben nog ouderwetse ADSL lijntjes waardoor veel gevraagde pakketten dus als mogelijk SD kwaliteit moet wezen..maar ja wij hebben ons zelf verwent wij willen dikke bitrates dus gaan weer lopen klagen..

Mijn advies zou wezen evenals die van mijn broer MTO doe je "zakelijk" van "privé" scheiden geef je oude Staff gewoon een panel met beperkte pakketten dan zul je zien dat het heel anders aangeboden gaat worden...of trek meer mensen aan minimaal 1 man per land want OMG het is toch een dagtaak al die offline streams herstellen iedere dag weer..

Bij de 4K+ kanalen die ik zelf liever FHD+ noem krijg ik regelmatig stream error, die unlimited heb ik dat probleem niet.
Voor mij maakt het overigens niet uit een stapje terug te doen in de kwaliteit, ben al blij dat ik meer dan 10.000 km verwijderd van Nederland de Nederlandse tv kan bekijken, heb daarvoor ook met de editor van ernst de NL kanalen samen gevoegd. Ook beperk ik me wat landen betreft tot NL en BR de rest vd groepen verwijder ik. Rapid is volgens mij de enige aanbieder die deze optie in het pannel van de gebruikers aanbied, voorheen konden de wederverkopers van MTO dat ook voor de gebruiker doen, zag dat er een aantal van hem daar over klaagde had het idee dat de recente upgrade bedoeld was om dat weer mogelijk te maken. De grote van het aantal kanalen zal zeker voor een aantal type hardware invloed hebben mbt het vrije geheugen zeker als je naar smarttv app´s kijkt. Daarnaast vraag ik me af of men ten opzichte van de hoeveelheid kanalen wel veel meer servers heeft of gewoon 2 a 3 keer zo veel kanalen op een server heeft draaien dan bij een ander. Op welke markt richt MTO zich? Zijn de servers van MTO wel alleen voor MTO of draaien er onder andere namen en landen aanbieders op? Kan het mes niet worden gezet in het aantal landen en de VOD´s van deze landen.
Uiteraard liggen niet alle problemen bij MTO zelf, ook bij gebruikers kan het liggen, wel schuift MTO zich wat makkelijk problemen op gebruikers en hardware af. Waar MTO de ene hardware als ongeschikt betitelde werd de zelfde hardware door een ander compleet met abonnement verkocht.

Een groter probleem bij MTO is dat men te vaak helemaal niet bereikbaar zijn en dat de down tijd vaak erg lang is ook ging een aantal keer de DNS omzetting niet lekker. Bij Unlimited een omzetting bijna live meegemaakt, via Telegram werd steeds gecommuniceerd welke server er aan de beurt was en welke pakketten er down gingen verliep allemaal keurig zonder langdurige onderbrekingen. Naast unlimited heb ik ook nog een Braziliaanse aanbieder en daar ook nauwelijks problemen cq onderbrekingen ondervonden.

De meeste wederverkopers bij MTO valt niets te verwijten, probleem zit volgens mij in onvoldoende hard en softwarekennis van het team wat over de servers gaat.
 
ja het gelijkt er idd op dat hij niks te zeggen heeft. Daarom dat ik het ook beter zou vinden dat hij daar gewoon mee ophoudt, wordt alleen maar erger
Klopt helemaal tot aan de Takedown waren de rollen goed verdeelt founder deed zijn ding en mijn broer (Zap2) deed de rest samen met de Staff....hij is echt wel nummer 2 geweest tot aan November ongeveer toen liep alles stuk...vanaf dat moment was hij inderdaad helemaal niets meer...maar net wat scoozy zegt geef hem even de tijd om dingen te regelen...
En wat dat Unlimited betreft mijn broer is voor de MTO benadeelden opzoek gegaan naar een oplossing hij heeft daarvoor accounts ingekocht bij Unlimited en Cobra.
Maar Unlimited heeft echt NIETS met MTO te maken of vice versa...
En hij kan niet zomaar ineens stoppen de founder wil hem graag weer terug maar helaas staan de neuzen niet de juiste kant meer op dus heeft hij ervoor gepast hij doet nog wel het 1 en ander voor MTO maar wil dus geen Admin meer wezen...
 
dat dacht ik al. Unlimited is stukken beter dan MTO, hebben betere kwaliteit en bufferen bijna nooit. En grote problemen zoals bij MTO ervaren die gasten ook niet
 
dat dacht ik al. Unlimited is stukken beter dan MTO, hebben betere kwaliteit en bufferen bijna nooit. En grote problemen zoals bij MTO ervaren die gasten ook niet
Robbert ben je nu klaar met dat af zeiken?
Van mij mag je gewoon kritiek leveren op mto hoor alleen bij jou is het een beetje papagaaien gedrag. Als morgen iemand tegen je zegt die is de beste leverancier neem je dat meteen aan en daar heb ik je al vaker op betrapt. En kom nu niet af dat ik dingen voor mytvonline doet dat is verleden tijd voor mij. Er is een andere leverancier die zijn zaakjes netjes op orde heeft.
 
domol heb ik u iets misdaan mss. Ik heb je niet aangevallen ofzo, maar jij doet nu plots of ik iets tegen mto heb. Ik zeg alleen dingen wat anderen kunnen helpen. Dus ik waarscuw anderen ook om niet in zee te gaan met MTO. Geef nu toe dat MTO niet meer is zoals het geweest is.
En zou ik willen dat je nu wel met je eigen moei en niet met hetgeen ik hier op het forum plaats. Dank u!!
 
we weten allemaal dat het slecht ging met mto heb ik ook last van gehad maar de mannen achter mto hebben alles gedaan om het weer op de rails te krijgen alle respect daarvoor en ik moet zeggen de laatste weken gaat het weer een heel stuk beter ik vind het jammer dat ze er mee ophouden maar wel begrijpelijk na al die (vaak ten onrechte) kritiek en dat het nu over gaat naar een andere reseller moet we maar afwachten hoe dat gaat geef hem een kans want mto was en is veruit de beste en dus sluiten we hopelijk deze discussie
 
we weten allemaal dat het slecht ging met mto heb ik ook last van gehad maar de mannen achter mto hebben alles gedaan om het weer op de rails te krijgen alle respect daarvoor en ik moet zeggen de laatste weken gaat het weer een heel stuk beter ik vind het jammer dat ze er mee ophouden maar wel begrijpelijk na al die (vaak ten onrechte) kritiek en dat het nu over gaat naar een andere reseller moet we maar afwachten hoe dat gaat geef hem een kans want mto was en is veruit de beste en dus sluiten we hopelijk deze discussie
Nou, als ik je reactie zo lees dan heb ik de indruk dat je niet 100% op de hoogte bent. Overgaat naar andere reseller? Dat ze er mee ophouden? Weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar dit klopt niet.
 
  • Like
Reacties: Scoozy
ja idd, maar diegene die boven zap2 staat, werken jammergenoeg niet meer mee en moet zap2 alles alleen doen. Maar ja, blijkbaar mag ik geen kritiek hebben op die mannen die boven zap2 staan. Ik denk dus dat ik al weet wie die mannen zijn en dat is jammer dat deze geen kritiek kunnen verdragen
 
ja idd, maar diegene die boven zap2 staat, werken jammergenoeg niet meer mee en moet zap2 alles alleen doen. Maar ja, blijkbaar mag ik geen kritiek hebben op die mannen die boven zap2 staan. Ik denk dus dat ik al weet wie die mannen zijn en dat is jammer dat deze geen kritiek kunnen verdragen
Robbert de persoon die erboven staat zal je nooit treffen op een forum...maar ik heb dus geen idee wie jij nu verdenkt?
Ik kan je uit betrouwbare bron zeggen dat het in ieder geval niemand van hun Staff was of is...
Het is vervelend dat het allemaal zo loopt ze zijn bij MTO echt bezig om de zaak weer onder controle te krijgen..maar ja waar werk is voor 10 man dan kom je als je maar met z'n 3en bent handjes tekort...
 
  • Like
Reacties: jovo1963
Robbert de persoon die erboven staat zal je nooit treffen op een forum...maar ik heb dus geen idee wie jij nu verdenkt?
Ik kan je uit betrouwbare bron zeggen dat het in ieder geval niemand van hun Staff was of is...
Het is vervelend dat het allemaal zo loopt ze zijn bij MTO echt bezig om de zaak weer onder controle te krijgen..maar ja waar werk is voor 10 man dan kom je als je maar met z'n 3en bent handjes tekort...
hoe komt het dat zap2 er dan alleen voor staat. Ik lees overal (zelfs op dit forum in dit topic) dat zap2 geen hulp krijgt van bovenaf?
 
Ik denk dat je het meer moet zien als iedereen binnen de staff heeft zijn eigen taak. En dat Zap2 de problemen oplost, ook hij wil een goed product verkopen, denk dat dat 1 van zijn taken is. Dat hij er alleen voorstaat/geen hulp van bovenaf krijgt moet je volgens mij meer lezen als de gene die over de zenders gaat (is niet iemand van de staff)geeft Zap2 niet de bevoegdheid meer dat hij de bronnen kan switchen in geval van problemen maar dat die persoon ook niet snel reageert in geval van klachten die Zap2 bij hem meldt. Zou zelf niet kunnen zeggen dat het echt aan de staff ligt, voor zover je mee krijgt doen die hun ding wel, vod aanbod Ed wordt veel aan gewerkt bijvb. Maar waar ze van 'van hogerhand' niet bij mogen kunnen ze helaas niks meer aan verbeteren.

Stel er wordt bijvb besloten dat morgen geen enkel vervoersmiddel mag worden gebruikt en jij kan daardoor niet op jouw werk komen, dan is dat niet jouw schuld, dit is buiten jou om bepaald. Maar de gene die van jouw diensten gebruik maakt heeft wel een probleem
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: robbert1987
Robbert, je vraagt zelf dat Domol je niet meer moet aanvallen op het forum maar je daagt al 2x uit op 2 dagen.
Deze speculaties gaan echt nergens over. Dat iedereen zijn eigen conclusies trekt.
Ik ben zelf ook wel beetje klaar met mytvonline maar er zijn nog opties genoeg. Dit heeft vooral met de manier van handelen te maken van de founder.
En dit is niet Domol Robbert.

Graag ontopic terug over mytv.