MyTVOnline

let op van domol2 ;)
Waarom zou hij op mij moeten letten als hij klaar en ontevreden is over mytvonline is dat zijn goed recht. Daar heb ik geen problemen mee het gaat mij er gewoon om dat jij nog steeds negatief loopt te toen. terwijl je al meer dan 1 JAAR geen klant meer bent en je van zap2 netjes je geld terug hebt gekregen en daar kan ik gewoon niet tegen.
 
Zit hier al een aantal dagen mee te lezen met de gedachte dat er meer met modder gegooid wordt dan er concreet wordt gediscussieerd over deze aanbieder.

Dus deze topic gaat voor enkele dagen op slot om iedereen de gelegenheid te geven om tot/bij zinnen te komen.
 
Omdat ik vanuit ga dat de gemoederen inmiddels bedaard zijn is vanaf vandaag deze topic heropend.
Dat neemt niet weg dat wij nu hier achterover leunen.

Mensen kunnen (zonder voorwaarschuwing ) een ban van 7 dagen verwachten die hier de sfeer bederven.
Ook iptv-aanbieders die deze topic misbruiken voor eigen gewin kunnen deze sanctie verwachten.
 
Ik weet niet of ik het hier mag vragen en of hier iemand zit die kan antwoorden, maar aangezien hun forum gesloten is...

Wordt er nog iets gedaan om de series die niet werken (server unavailable) terug werkende te krijgen? Kunnen er nog verzoekjes voor series/VOD gedaan worden?
 
Ik weet niet of ik het hier mag vragen en of hier iemand zit die kan antwoorden, maar aangezien hun forum gesloten is...

Wordt er nog iets gedaan om de series die niet werken (server unavailable) terug werkende te krijgen? Kunnen er nog verzoekjes voor series/VOD gedaan worden?
Denk dat je hier op de verkeerde plek zit, hier op het forum is niemand van MTO en zij hebben een Telegram groep nu.
 
Denk dat je hier op de verkeerde plek zit, hier op het forum is niemand van MTO en zij hebben een Telegram groep nu.
Nee een Discord groep waar je ook voor MTO terecht kan, stuur een PB naar hun forum dat werkt wel nog.
 
Er was nog niks zei iptv plaza van MTO. Moet nog een telegram komen
Ja maar begreep tijdens brunch dat er niemand deze groep wil gaan onderhouden niemand bezit meer de rechten om nog iets te kunnen betekenen als alleen voor hun eigen klanten en de resellers van hun.
 
Het gaat van kwaad naar erger volgens mij ! Ik heb gehoord dat de owner zelfs tegen de resellers al serieus knorrig begint te doen :( Zal zoals eerder al gezegd enkel draaien om restreams en verkoop de rest kan die kerel gewoon geen barst schelen dus uitkijken naar beter zou ik zeggen ! TNCI zijn aardig bezig moet ik wel zeggen doe zo verder......
 
zoals ik ook al zei, het is jammer van zap2. Hij moet zijn conclusies trekken en niet meer werken voor die gast. En anderen, niet meer een abbo afsluiten bij MTO.
 
zoals ik ook al zei, het is jammer van zap2. Hij moet zijn conclusies trekken en niet meer werken voor die gast. En anderen, niet meer een abbo afsluiten bij MTO.
Ik had mijn broer gevraagd om hier zelf even een account aan te gaan maken maar dat vond hij geen goed plan...even inhaken Robbert het zou een kwalijke zaak wezen als Zap2 ineens alle banden zou gaan verbreken met zijn klanten of klanten van andere resellers ook hij hoop iedere dag nog dat MTO zijn zaakjes weer op orde kan brengen...er zijn inderdaad zat resellers die dit wel hebben gedaan heel erg kwalijk...jammer is alleen dat hij geen admin rechten meer bezit en ook alleen nog maar de meldingen kan gaan doorsturen.
En ja ik lees ook sommige berichten van hem wat klanten hebben geforward in mijn ogen een hele kwalijke zaak mensen zo te berichten..hij zal best ook de nodige stress hebben maar dat mag je nooit op een klant gaan botvieren.Ga voor mijn part naar het bos en hak een paar bomen om totdat je weer rustig bent.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Ik had mijn broer gevraagd om hier zelf even een account aan te gaan maken maar dat vond hij geen goed plan...even inhaken Robbert het zou een kwalijke zaak wezen als Zap2 ineens alle banden zou gaan verbreken met zijn klanten of klanten van andere resellers ook hij hoop iedere dag nog dat MTO zijn zaakjes weer op orde kan brengen...er zijn inderdaad zat resellers die dit wel hebben gedaan heel erg kwalijk...jammer is alleen dat hij geen admin rechten meer bezit en ook alleen nog maar de meldingen kan gaan doorsturen.
En ja ik lees ook sommige berichten van hem wat klanten hebben geforward in mijn ogen een hele kwalijke zaak mensen zo te berichten..hij zal best ook de nodige stress hebben maar dat mag je nooit op een klant gaan botvieren.Ga voor mijn part naar het bos en hak een paar bomen om totdat je weer rustig bent.
Hehe @dreamshare ik weet niet hoe het in NL zit maar als je hier naar het bos trekt en een paar bomen omhakt dan denk ik dat je meer problemen gaat hebben dan wat op "illegale" manier content kijken ;) bomen zijn hier zo heilig als een koe in India ! :) zou mij een bokszak kopen in dit geval ;)
 
  • Grappig
Reacties: Reidinga
Hehe @dreamshare ik weet niet hoe het in NL zit maar als je hier naar het bos trekt en een paar bomen omhakt dan denk ik dat je meer problemen gaat hebben dan wat op "illegale" manier content kijken ;) bomen zijn hier zo heilig als een koe in India ! :) zou mij een bokszak kopen in dit geval ;)
Schijnbaar niet hier worden alle bomen omgehakt voor Bio brandstof het was natuurlijk spreekwoordelijk hij kan ook gewoon met zijn hoofd tegen de muur bonken maar als je zo'n service levert is de klant helaas wel Koning.
 
Het gaat van kwaad naar erger volgens mij ! Ik heb gehoord dat de owner zelfs tegen de resellers al serieus knorrig begint te doen :( Zal zoals eerder al gezegd enkel draaien om restreams en verkoop de rest kan die kerel gewoon geen barst schelen dus uitkijken naar beter zou ik zeggen ! TNCI zijn aardig bezig moet ik wel zeggen doe zo verder......
Laat maar lekker knorren toch. Die "owner" of wat hij dan ook is krijgt wel veel aandacht hier
 
weet iemand of de epg van mytvonline weer werkt of iemand die weet hoe ik een epg van andere provider kan toevoegen op tivimate pro
 
of iemand die weet hoe ik een epg van andere provider kan toevoegen op tivimate pro
Even de zoekfunctie van het forum gebruiken en zoeken naar iptvtotaal. Op Tivimate kun je 2 verschillende EPG providers toevoegen. Je zou deze er dus bij kunnen zetten.
 
weet iemand of de epg van mytvonline weer werkt of iemand die weet hoe ik een epg van andere provider kan toevoegen op tivimate pro

Neen die werkt hier niet, al weken of maanden zelfs denk ik. Ondertussen ligt ook het hele BE pakket eruit (nog maar eens) en support is er gewoon niet meer. Als je het doorgeeft aan de reseller, krijg je ook maar te horen dat ze niks kunnen en niks weten en dat er niets voor je gedaan kan worden..... Het lijkt er meer en meer op dat het niet lang meer gaat bestaan vrees ik. Jammer, want het was ooit wel een goede provider, maar nu moeten we ook eerlijk zijn, dat is verleden tijd.