MyTVOnline

Alleen contact opnemen als je portal problemen heeft zal niet mogelijk zijn dan. Forum weg, telegram komt niet. Postduif misschien ?
Misschien heb je niet alles gevolgd maar sommige hebben toch echt een Telegram en of een ander mogelijkheid tot communiceren.
De mensen die niet bij de Staff een account hebben afgesloten moeten gewoon hun reseller nu benaderen en als die nu ineens niet meer bestaat?Of reageert is niet het probleem van de Forum staff.
 
Alleen contact opnemen als je portal problemen heeft zal niet mogelijk zijn dan. Forum weg, telegram komt niet. Postduif misschien ?
Op discord kun je ze nog bereiken :) je reseller zou dit moeten gecommuniceerd hebben normaal.
 
Misschien heb je niet alles gevolgd maar sommige hebben toch echt een Telegram en of een ander mogelijkheid tot communiceren.
De mensen die niet bij de Staff een account hebben afgesloten moeten gewoon hun reseller nu benaderen en als die nu ineens niet meer bestaat?Of reageert is niet het probleem van de Forum staff.
en als je geen account hebt, hoe kan je ze dan wel bereiken?
 
ja idd, maar die moest normaal eergisteren gesloten zijn....
Ja dan hebben ze toch meer als tijd genoeg gehad om de nodige info te verkrijgen nee ? En ik denk niet dat MTO nog verder zal abo's opnemen dus ben je beter bij TNCI en daar kan je ook nog terecht voor MTO hulp eventueel dus 2 vliegen in 1 klap ;)
 
Ja dan hebben ze toch meer als tijd genoeg gehad om de nodige info te verkrijgen nee ? En ik denk niet dat MTO nog verder zal abo's opnemen dus ben je beter bij TNCI en daar kan je ook nog terecht voor MTO hulp eventueel dus 2 vliegen in 1 klap ;)
ja idd, dat denk ik ook. Momenteel is BALES/TNCI de beste aanbieder.
Maar ja, dat heeft MTO aan zichzelf te danken
 
Misschien heb je niet alles gevolgd maar sommige hebben toch echt een Telegram en of een ander mogelijkheid tot communiceren.
De mensen die niet bij de Staff een account hebben afgesloten moeten gewoon hun reseller nu benaderen en als die nu ineens niet meer bestaat?Of reageert is niet het probleem van de Forum staff.
Bij iptv plaza, heb hem ookal 3x gevraagd hoe of wat en wanneer telegram zou komen. Volgens hem was het er niet en zou het op het forum geplaatst worden. Ookal 1.5 maand geen vod/tv series meer. Reageert hij ook niet op
 
zou er nog iemand een abbo aangaan bij MTO? Nu is het eenvoudiger om te communiceren bij BALES dan bij MTO nu je een telegram moet hebben
 
Bij iptv plaza, heb hem ookal 3x gevraagd hoe of wat en wanneer telegram zou komen. Volgens hem was het er niet en zou het op het forum geplaatst worden. Ookal 1.5 maand geen vod/tv series meer. Reageert hij ook niet op

VOD/Series zijn nu anders geregeld maar werkt als het goed is weer wel.
Hoe het nu werkt? Geen idee.
Ga even naar de Discord van TNCI en vraag daar voor support misschien dat hun je meer kunnen vertellen.
 
MTO doet bij mij op het ogenblik helemaal niets. Meer mensen hier last van?
 
Ik heb al de hele dag geen beeld van PLAZA, zijn er andere mensen die dit ook ervaren?
 
Probeer eerste stuk van je MTO url eens te wijzigen naar:
 
Bij iptv plaza, heb hem ookal 3x gevraagd hoe of wat en wanneer telegram zou komen. Volgens hem was het er niet en zou het op het forum geplaatst worden. Ookal 1.5 maand geen vod/tv series meer. Reageert hij ook niet op
MTO heeft een ander panel voor VOD en Series apart kwam ik achter toevallig.
Misschien even een ander lid pakken en die een bericht sturen?