MyTVOnline

Ja niet echt handig...ik heb het in ieder geval niet gedaan of laten doen.
En wat een enthousiaste gebruiker post heb ik helaas geen invloed op.
Al heeft die verder geen linken of wat dan ook mee gepost:unsure:
Dus misschien dat Lex even bericht kan aanpassen?
 
En voor de leken onder ons, met welke app kun je deze IPTV het beste kijken?
Smarters Pro IPTV, Perfect Player.......
Post automatically merged:

Of misschien de smart IPTV app via dat mac-adress.....
 
En voor de leken onder ons, met welke app kun je deze IPTV het beste kijken?
Smarters Pro IPTV, Perfect Player.......
Post automatically merged:

Of misschien de smart IPTV app via dat mac-adress.....
Dat is echt geheel afhankelijk van de door jouw gebruikte hardware.
Dit zou je gewoon even moeten testen wat voor jou het beste plaatje neer gaat zetten.
Post automatically merged:

Laden bij jullie de zenders nu ook lang?
Dat kan ik helaas niet bevestigen bij mij zapt het gewoon snel op alle zenders...
 
Dat is echt geheel afhankelijk van de door jouw gebruikte hardware.
Dit zou je gewoon even moeten testen wat voor jou het beste plaatje neer gaat zetten.
Post automatically merged:


Dat kan ik helaas niet bevestigen bij mij zapt het gewoon snel op alle zenders...

hmm oke. Dan bij mij eens wat resetten.
 
ja af en toe vallen sommige zenders wel uit. terwijl de andere zenders dan wel werken. En gelukkig kunnen we bij deze aanbieder wel belgisch voetbal zien, wel met franse commentaar, maar het is beter dan niks
 
ja af en toe vallen sommige zenders wel uit. terwijl de andere zenders dan wel werken. En gelukkig kunnen we bij deze aanbieder wel belgisch voetbal zien, wel met franse commentaar, maar het is beter dan niks
Via wat kijk je als ik vragen mag ik heb bijna nooit dat ze weg vallen.
 
via progtv, en nu liggen die zenders alweer uit. Afgelopen weken waren veel mensen lovend over deze aanbieder en ik dacht, ik ga ook een account kopen. Maar ik heb niks anders dan problemen, en ik hoor nu ook mensen klagen ervan. Hopelijk zal ik er geen spijt van hebben
 
via progtv, en nu liggen die zenders alweer uit. Afgelopen weken waren veel mensen lovend over deze aanbieder en ik dacht, ik ga ook een account kopen. Maar ik heb niks anders dan problemen, en ik hoor nu ook mensen klagen ervan. Hopelijk zal ik er geen spijt van hebben
Zenders zijn weer online zie ik zal een hikje zijn geweest en wat heb je via Mac of m3u link?
 
ja, maar het gebeurt regelmatig vandaag dat ze eruit liggen. Ik heb nog maar van vandaag mytvonline, dus hopelijk heb ik er geen spijt van.
Ik heb iptv via m3u link
 
Heb ook al de gehele dag problemen. Zowel op een formuler Prime als raspberry. Modem opnieuw opgestart. Al een paar keer gehad, maar nog niet zo lang.
 
gebeurt het regelmatig dat er problemen zijn? Want ik hoorde iedereen vol lof spreken over deze aanbieder, maar net nu ik een account heb, zijn er zoveel problemen
 
Zijn vaak bepaalde zenders, fox sport Nederland was vanmiddag prima. Het USA pakket slecht te ontvangen vandaag. Duits slecht. Als het aan mijn apparatuur zou liggen, dan zou er volgens mij niks werken.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
ja, maar het gebeurt regelmatig vandaag dat ze eruit liggen. Ik heb nog maar van vandaag mytvonline, dus hopelijk heb ik er geen spijt van.
Ik heb iptv via m3u link
A oké bij mij staat hij via Mac geregistreerd.en ik heb niet heel veel problemen verder en het blijft iptv natuurlijk. Bij mij draait hij echt stabiel en heb je het bij de back-up kanalen ook?
Post automatically merged:

Zijn vaak bepaalde zenders, fox sport Nederland was vanmiddag prima. Het USA pakket slecht te ontvangen vandaag. Duits slecht. Als het aan mijn apparatuur zou liggen, dan zou er volgens mij niks werken.
Het usa pakket heb ik idd ook dat niet alles draait ze hebben het een paar maanden gelden opnieuw opgepakt en toen werkte alles weer. Dan is idd het probleem weer terug merk ook dat er zenders zijn waar geen geluid bij zit.