MyTVOnline

Mogelijkheid macadres koppelen aan je m3u is mogelijk maar niet meerdere boxen met een macadres helaas.
En het Xtream panel bezit helaas niet de mogelijkheid tot het leveren van een "client portal" zoals Rapid of GEN b.v heeft.
Kan ik dan het macadress van b.v. de Formuler opgeven voor het MAGPortal, en toch nog een m3u krijgen voor mijn shield. Zodat ik op beide boxen kan kijken (uiteraard niet tegelijkertijd; (1 box beneden en 1 box op slaapkamer, vandaar..))
 
Kan ik dan het macadress van b.v. de Formuler opgeven voor het MAGPortal, en toch nog een m3u krijgen voor mijn shield. Zodat ik op beide boxen kan kijken (uiteraard niet tegelijkertijd; (1 box beneden en 1 box op slaapkamer, vandaar..))
En wel met deze tool:

Download tool here:




Link orginele post:
 
En wel met deze tool:

Download tool here:




Link orginele post:
Zoals ik het lees heeft hij nu een m3u en dan kan die tool niet gebruikt worden.
Hij moet even op ons forum contact leggen met zijn reseller die kan het macadres koppelen aan zijn m3u.
 
  • Like
Reacties: jovo1963
Sinds vandaag is er een Addon beschikbaar gemaakt voor Mytvonline onder KODI.
Suggesties over toevoegingen aanpassingen zien we dan ook graag tegemoet.

Ik kan hem helaas niet toevoegen hier omdat het een zip bestand is.



We danken de maker voor het beschikbaar stellen.
 
Heb nu 1 week mytvonline. Voorheen had ik hiptv en daarna rapid via een van de resellers.
Ben perfect geholpen door zap2. Tot nu toe geen noemenswaardige probemen.
Weekend moest ik werken, dus kon niet testen hoe de streams van fox en ziggo sport waren tijdens live uitzendingen.
Zelf gebruik ik IPTV meer voor sport. Voetbal, NBA basketbal, F1, UFC. Dus fox en ziggo en de UK en USA kanalen zijn beleangrijk voor me.
Nieuwe prijzen op het forum zijn zeer scherp.
 
Ik kan echt nergens vinden waar je een abbo kan nemen van myonlinetv? PB?
Jammer voor je,maar onze reglementen zijn daar duidelijk over.
Vragen daarnaar voor pm kan je zelf een ban opleveren.
 
We dwalen natuurlijk weer af :)
Ik wil niet lullig doen, maar ik zou vragen naar links (en reacties op die vragen, inclusief de mijne) gewoon verwijderen. Na waarschuwing.
Gelukkig ben ik geen mod hier.
Met een simpele zoek opdracht (zelfs met de verkeerde naam) levert op de 1e pagina al resultaat op. Dus zo moeilijk is het niet.
Als je in staat bent om dit kodi forum te vinden en iptv werkend te krijgen..........................?
 
Testlijntje gisteren ontvangen van expats, portal is van mytv, prima beeld, 1 hapering op 4K+ zender gehad, beeld stond stil tijdens voetbal, voor langere periode. Even switchen van de FHD zender weer terug naar de 4K+ zender en geen haperingen meer gehad. Vind alleen wel de gids wat rommelig maar dat zal een kwestie van wennen zijn. VOD is erg goed gevuld met behoorlijk wat recent materiaal. Kijk momenteel zonder VPN, gaat prima. Vanavond Unlimited proberen. Ik kom van HIPtv af en ga overstappen dus mooi moment om flink te testen.
 
Testlijntje gisteren ontvangen van expats, portal is van mytv, prima beeld, 1 hapering op 4K+ zender gehad, beeld stond stil tijdens voetbal, voor langere periode. Even switchen van de FHD zender weer terug naar de 4K+ zender en geen haperingen meer gehad. Vind alleen wel de gids wat rommelig maar dat zal een kwestie van wennen zijn. VOD is erg goed gevuld met behoorlijk wat recent materiaal. Kijk momenteel zonder VPN, gaat prima. Vanavond Unlimited proberen. Ik kom van HIPtv af en ga overstappen dus mooi moment om flink te testen.
Die happering zou mischien ook even aan je eigen verbinding gelegen kunnen hebben. En een tv gids kan toch niet rommelig zijn? Ik weet niet via welke app of box je kijkt?
 
Die hapering zou misschien ook even aan je eigen verbinding gelegen kunnen hebben. En een tv gids kan toch niet rommelig zijn? Ik weet niet via welke app of box je kijkt?

Dat zou inderdaad kunnen hoor, heb verder ook geen hapering meer gehad dus prima. Indeling van de gids voelt nog niet helemaal logisch, kan uiteraard aan mij liggen. Ben de gids van HIPtv gewend, zenders die dezelfde naam hebben maar verschillende kwaliteit stonden bij elkaar, vond ik makkelijk. Kwestie van wennen lijkt mij!
 
Dat zou inderdaad kunnen hoor, heb verder ook geen hapering meer gehad dus prima. Indeling van de gids voelt nog niet helemaal logisch, kan uiteraard aan mij liggen. Ben de gids van HIPtv gewend, zenders die dezelfde naam hebben maar verschillende kwaliteit stonden bij elkaar, vond ik makkelijk. Kwestie van wennen lijkt mij!
A oké op zo manier heeft waarschijnlijk met de zender in deling te maken want volgens mij bij hiptv had je ze zelfde zenders achter elkaar dat vindt ik persoonlijk niks. En zo lang de hoofd kanalen draaien kom je ook amper achter in je lijst want dan heb je de back-up kanalen niet nodig. En dat zou idd kunnen ik gebruik de epg echt amper alleen voor catch up tv.
 
  • Like
Reacties: Jan-Willem ten Dam
A oké op zo manier heeft waarschijnlijk met de zender in deling te maken want volgens mij bij hiptv had je ze zelfde zenders achter elkaar dat vindt ik persoonlijk niks. En zo lang de hoofd kanalen draaien kom je ook amper achter in je lijst want dan heb je de back-up kanalen niet nodig. En dat zou idd kunnen ik gebruik de epg echt amper alleen voor catch up tv.

Mee eens, hiptv had nog wel eens een hapering her en der, kon dan (redelijk) snel naar de zender met iets mindere resolutie zappen. hapering ben ik bij Mytv niet meer tegen gekomen dus dan blijf je inderdaad gewoon op de hoofdzender hangen.
 
Voor mijn ouders een maandabo aangevraagd en het werkt super. De communicatie verloopt ook zeer vlot in tegenstelling tot bij een eerdere aanbieder.
 
  • Like
Reacties: Rudolf
per hun forum komt in de loop van de dag wel antwoord van plaza op u bericht

Plaza doet niks meer, geeft geen antwoord , al bijna een week niet meer. Heb geen beeld. Zeer teleurstellend.

Ik zou hier niet mee in zee gaan. Zonde van je geld.

???
 
Plaza doet niks meer, geeft geen antwoord , al bijna een week niet meer. Heb geen beeld. Zeer teleurstellend.

Ik zou hier niet mee in zee gaan. Zonde van je geld.

???
Als je hun forum leest weet je precies waar ze mee bezig zijn op dit moment zijn ze dit aan het doen: We gaan nu over naar nieuw panel we hopen met een uur weer online te zijn.
En ze zijn de afgelopen week super druk bezig geweest om de problemen op te lossen. En sowieso alle hoofd nl en sport zenders hebben tijdens de problemen nog steeds gedraaid.
En alle leveranciers hebben deze week problemen en zijn dingen aan het oplossen.