MyTVOnline

PLAZA URL weer online, maar ik heb nog niet getest of er ook weer beeld is.

Kan iemand dat bevestigen?
 
Ook voor mij is weer alles offline, laatste tijd heel vaak zo.

Al mijn vragen aan mijn reseller worden compleet genegeerd. Voel mijn een beetje opgelicht aangezien hij mij wel vrolijk 3 jaarabonnementen verkocht voordat al dit begon.

Zou het in ieder geval niet meer aanraden.
 
Ook voor mij is weer alles offline, laatste tijd heel vaak zo.

Al mijn vragen aan mijn reseller worden compleet genegeerd. Voel mijn een beetje opgelicht aangezien hij mij wel vrolijk 3 jaarabonnementen verkocht voordat al dit begon.

Zou het in ieder geval niet meer aanraden.
Maar er zijn zoveel mogelijkheden om in contact te komen met andere wel vertrouwde resellers?
Geef de naam eens van de reseller zal mijn broer eens vragen of hij wat kan doen?
 
Heeft iemand problemen met EPG van PLaza? Ik krijg het niet werkende op Mijn LG , via SMART IPTV, heeft iemand een tip?
 
Goedendag ik ben Marten nieuw op deze forum echter kijk ik al jaren iptv en dat wel sinds Apple TV 2 met Kodi maar toen hete het niet eens Kodi maar XMBC.
Welke provider gebruik je op je Apple tv en welke app gebruik je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naar gedegen onderzoek blijkt iptv L .... een aanbieder te zijn die dit forum misbruikt voor eigen gewin.
Daar zij wij niet van gediend, dus de boel verwijderd.
 
  • Like
Reacties: jovo1963
Ik heb mij gek gezocht naar de mytvonline provider.
Kan iemand pm sturen als dit mag op dit forum.

Nee,dit mag niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat dat hier op het forum nou net niet de bedoeling zijn. 🤨
 
Ik heb mij gek gezocht naar de mytvonline provider.
Kan iemand pm sturen als dit mag op dit forum.
Bestaat niet meer, services was de laatste weken/maanden van hun bestaan uitermate belabberd.
Mocht je voorkeur uitgaan naar een Nederlands pakket ga dan op zoek naar Holland IPTV de opvolger van HDUnlimited
 
Bestaat niet meer, services was de laatste weken/maanden van hun bestaan uitermate belabberd.
Mocht je voorkeur uitgaan naar een Nederlands pakket ga dan op zoek naar Holland IPTV de opvolger van HDUnlimited
Denk dat je abuis bent en niet goed op de hoogte helaas.
Want hij bestaat nog wel degelijk.
En wat service betreft klopt wel is lang niet meer wat het geweest is in het begin.
Heb deze onlangs namelijk nog getest maar beslist niet aan te raden.
En wat jij aanraad zijn ook wel redelijk wat klachten over heb ik dus ook getest mooi beeldkwaliteit Maar bij meerder groepen en zenders vaak uitval.
 
En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er enkele mensen van de staff zijn overgestapt naar tnci (iptvmulti hier te vinden in iptv reviews )
En daar nu goed hun zaakjes goed op orde hebben !
 
  • Like
Reacties: BenBem en jakobk