Nieuwe streambox

Van Put

Gevorderd
4 mrt 2017
68
22
6
67
Vrienden,
Heb op het ogenblik een goedkoop streambox voor kodi. Regelmatig problemen. Kan iemand een goede tip geven voor een nieuwe top streamer?

Het hangt ook een beetje van je budget af. De Google TV Streamer is een goede keuze en krijgt ook updates naar nieuwe Android TV versies. Kost momenteel €94,90 bij Bol of Amazon.

Heb je minder te besteden dan kun je bijvoorbeeld eens kijken naar een Strong LEAP-S3 €37,62.

Zie voor andere tips ook (Klik op Thread voor het hele topic):

• Like
Reacties: mrmiyagi
Vrienden,
Heb op het ogenblik een goedkoop streambox voor kodi. Regelmatig problemen. Kan iemand een goede tip geven voor een nieuwe top streamer?

Misschien een Sony Android TV kopen, daar werkt het al jaren perfect op 💡

Vrienden,
Ik heb nog een shield liggen waar ik niets meer mee doe. Je mag hem hebben
als ik je daar blij mee kan maken!

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Espero
Ik heb nog een shield liggen waar ik niets meer mee doe. Je mag hem hebben
als ik je daar blij mee kan maken!
Nou @Van Put , @komagahaar speelt of verlaat voor kerstman, of extreem vroeg, maar deze kans zou ik met 2 handen aangrijpen, dat is toch wel 1 van de betere streamboxen😉

@komagahaar , jij had volgens mij ook een Dolby Atmos opstelling, doe je daar toevallig ook niks meer mee?😜🤣

• Grappig
Reacties: komagahaar
Bedankt al. Dacht dat dit van NVIDIA was.
Kan deze de laatste versie van kodi aan?
Wat is je prijsje aub?
Met vriendelijke groeten

Bedankt al. Dacht dat dit van NVIDIA was.
Kan deze de laatste versie van kodi aan?
Waarom zou je een beta versie van Kodi 22 er op willen hebben? (22P is op het moment de laatste versie)

Ik zou gewoon naar de store gaan en vanuit daar de laatste versie proberen (21.3) en de release van de volledige Kodi 22 even afwachten.

Of dat je shield dat aan kan is even afwachten, ik gebruik op het moment eigenlijk alleen mijn 2019 versie, maar het lijkt me dat het 2017 model dit ook kan🤷🏼‍♂️

• Like
Reacties: Van Put
Even voor je nagevraagd, maar ook op de 2017 versie kan gewoon Kodi 21.3.

Nu is er ook nog een 2015 model, maar ik ken geen mensen die hem actief gebruiken, maar waarschijnlijk gaat het zelfs daar nog op lukken.

De Nvidia Shield is relatief duur in de aanschaf, maar heeft wel lang ondersteuning. Ik heb halverwege vorig jaar nog een update gekregen.

Dat krijg je met een X96 of dergelijke boxen vaak niet.

Ook heb ik met mijn shield geen rare problemen zoals jij die ervaart ervaren, dus hopelijk lost dit gulle gebaar van @komagahaar je problemen voorgoed op.😉

Als je me je adres geeft stuur ik hem op.
Nah, ik ben blij met m’n eigen opstelling, ben je nog wel altijd dankbaar voor de “losse Atmos speakers” tip.

Het buldert er aardig overheen.

Nadeel: inmiddels al 6 keer m’n buurvrouw van 74 aan de deur gehad🙈

Heb hem pas geleden opnieuw afgesteld, en nu blijft het rustig met de deurbel.

Heb haar ook uitgelegd dat ik er niet ben om haar leven zuur te maken, maar dat ik ook mijn hobby niet opgeef 😉

Nah, ik ben blij met m’n eigen opstelling, ben je nog wel altijd dankbaar voor de “losse Atmos speakers” tip.

Het buldert er aardig overheen.

Nadeel: inmiddels al 6 keer m’n buurvrouw van 74 aan de deur gehad🙈

Heb hem pas geleden opnieuw afgesteld, en nu blijft het rustig met de deurbel.

Heb haar ook uitgelegd dat ik er niet ben om haar leven zuur te maken, maar dat ik ook mijn hobby niet opgeef 😉
fijn om te horen Arjan

• Like
Reacties: Arjan E.