Vrienden,
Heb op het ogenblik een goedkoop streambox voor kodi. Regelmatig problemen. Kan iemand een goede tip geven voor een nieuwe top streamer?
Ik heb nog een shield liggen waar ik niets meer mee doe. Je mag hem hebbenVrienden,
Heb op het ogenblik een goedkoop streambox voor kodi. Regelmatig problemen. Kan iemand een goede tip geven voor een nieuwe top streamer?
Nou @Van Put , @komagahaar speelt of verlaat voor kerstman, of extreem vroeg, maar deze kans zou ik met 2 handen aangrijpen, dat is toch wel 1 van de betere streamboxenIk heb nog een shield liggen waar ik niets meer mee doe. Je mag hem hebben
als ik je daar blij mee kan maken!
Ik heb nog een shield liggen waar ik niets meer mee doe. Je mag hem hebben
als ik je daar blij mee kan maken.
Hahaha, altijd lachen met die Van Put.Dacht dat dit van NVIDIA was.
Kan deze de laatste versie van kodi aan?
Waarom zou je een beta versie van Kodi 22 er op willen hebben? (22P is op het moment de laatste versie)Bedankt al. Dacht dat dit van NVIDIA was.
Kan deze de laatste versie van kodi aan?
Als je me je adres geeft stuur ik hem op.Nou @Van Put , @komagahaar speelt of verlaat voor kerstman, of extreem vroeg, maar deze kans zou ik met 2 handen aangrijpen, dat is toch wel 1 van de betere streamboxen
@komagahaar , jij had volgens mij ook een Dolby Atmos opstelling, doe je daar toevallig ook niks meer mee?![]()
het was voor van put bedoeld. sorryAls je me je adres geeft stuur ik hem op.
Nah, ik ben blij met m’n eigen opstelling, ben je nog wel altijd dankbaar voor de “losse Atmos speakers” tip.Als je me je adres geeft stuur ik hem op.
Bij deze neem ik mijn “kerstman” opmerking terughet was voor van put bedoeld. sorry
fijn om te horen ArjanNah, ik ben blij met m’n eigen opstelling, ben je nog wel altijd dankbaar voor de “losse Atmos speakers” tip.
Het buldert er aardig overheen.
Nadeel: inmiddels al 6 keer m’n buurvrouw van 74 aan de deur gehad
Heb hem pas geleden opnieuw afgesteld, en nu blijft het rustig met de deurbel.
Heb haar ook uitgelegd dat ik er niet ben om haar leven zuur te maken, maar dat ik ook mijn hobby niet opgeef![]()
Bij mij staat hij niets te doen dat vind ik zonde. Fijn als ik er iemand blij mee kan maken toch.
Waarom met mij lachen?Hahaha, altijd lachen met die Van Put.
Ik heb je prive gegevens weg gehaald zal die naar @komagahaar sturen.Als je me je adres geeft stuur ik hem op.