==>>NLRazorSkinBuildV2<==

Ik zie door de bomen het bos niet meer denk ik.
Meerdere malen geprobeerd, soms beeld, soms geen real-debrid, soms openen streams niet. Snap niet goed wat ik verkeerd doe..
 
Denk dat je beter een apart topic kunt maken hiervoor. Dit staat los van de skinbuild en je zult meerde reacties krijgen. Als je een addon zoals placenta opend, dus niet via wraith krijg je dan wel rd links te zien?
 
  • Like
Reacties: Robin St
Bedankt voor je antwoord, ja klopt via Placenta krijg ik wel links.
Heeft inderdaad niks te maken met deze skinbuild dus zal een nieuw topic erover aanmaken.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Ik zou deze skin ook graag willen installeren op mijn nieuwe Xiaomi Mi TV Box.
Is er misschien een complete handleiding voor dummies om dit te installeren?
 
In deze post is een uitleg te vinden: https://kodi-forum.nl/threads/nlrazorskin.5569/

Alleen kies kun je ervoor kiezen niet Rebirth als Addon te gebruiken maar bv Placenta / Neptune Rising.
Hoe je deze Addons kunt installeren kun je het beste even Googlen..

Bedankt voor je antwoord.

Ik moet dus eerst mijn Xiaomi Mi TV Box terug zetten naar fabrieksinstelling, vervolgens deze downloaden op een laptop en deze plaatsen op een usb stick.
En daarna via de usb stick op de box installeren?
 
  • Like
Reacties: Robin St
Bedankt voor je antwoord.

Ik moet dus eerst mijn Xiaomi Mi TV Box terug zetten naar fabrieksinstelling, vervolgens deze downloaden op een laptop en deze plaatsen op een usb stick.
En daarna via de usb stick op de box installeren?
Nee je box niet terug zetten, alleen een schone Kodi erop.Verder het zipbestand kiezen wat in dit topic staat.Op pagina 1.
Post automatically merged:

Dan idd op een sticky zetten ;)
 
  • Like
Reacties: Robin St
Nee je box niet terug zetten, alleen een schone Kodi erop.Verder het zipbestand kiezen wat in dit topic staat.Op pagina 1.
Post automatically merged:

Dan idd op een sticky zetten ;)

Bedankt Slikt en Robin,

Ik ben echt nog een leek, sorry als ik domme vragen stel. Was al blij dat ik Kodi werkend had op mn nieuwe box haha:sneaky:
Schone Kodi = Kodi verwijderen en opnieuw erop zetten?
 
Is het niet mogelijk om er een update tool in te maken ? Zodat ik niet steeds bij een nieuwe versie compleet opnieuw moet beginnen ?
 
Als je de skin hebt ingeladen op een schone kodi,installeer je addons en ga vervolgens naar Chappa'ai. Kies hier configureren=>algemeen=>activeer alle spelers (als de vraag komt verwijder eerst spelers, nee kiezen).Vervolgens in ditzelfde configureerscherm ga je naar Films=>activeer filmspelers gevolgd door ja en dan kies je selector.Ditzelfde dien je ook te doen voor Tv-series en dan moet het werken.En als laatste kies je Ok om je instellingen op te slaan en het configuratie scherm te sluiten.
Evt nog in wraith clear cache en dan Oke. Meer zou niet nodig moeten zijn.
 
Dank voor jou reactie, maar hij werkt gewoon niet op mijn VU+. Als ik de build installeer krijg ik al gelijk skin shortcuts error, heb ik ook al eerder aangegeven zal de log file laten zien in de bijsluiter, ik hoop dat hier een oplossing voor gevonden wordt
 

Bijlagen

  • IMG_1135.JPG
    IMG_1135.JPG
    2,9 MB · Weergaven: 22
  • Like
Reacties: Slikt
Mbv de Pellucid skin heb ik een lay-out gemaakt welke een lichtgewicht kodi oplevert. Het enige wat men zelf hoeft te doen is addons welke je wilt zelf installeren en hierna activeren binnen de addon Metalliq. Uitleg hierover staat onderaan.
**Voordat je begint dien je een clean install kodi te doen**

Als eerste download je de zip:

Het startscherm ziet er iets anders uit na een update. Films&Series zijn samen gevoegd en power off is toegevoegd.
You must be registered for see images attach

Instellingen scherm:
You must be registered for see images attach

Film hoofdmenu scherm:
You must be registered for see images attach

Als je een film geselecteerd hebt krijg je alle info te zien,incl recommended en trailers alsmede de acteurs en nog veel meer.Deze zijn allemaal te "klikken" en zodoende kun je alle kanten op.
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

In het film hoofdmenu scherm zit aan de linker kant een balk waarmee je kunt navigeren door de submenus van de films. Hier is wederom heel veel mogelijk oa genres filmstudio acteurs en noem het maar op.Als voorbeeld:filmstudio=>marvel=>marvel studios.
You must be registered for see images attach

Dit zelfde geld natuurlijk ook voor Series.
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

Zoeken gaat ook super makkelijk,vaak hoef je maar de eerste 3-4 letters in te tikken en dan worden de suggesties al getoond.
You must be registered for see images attach

Youtube staat er ook op en deze werkt wederom geweldig makkelijk.
You must be registered for see images attach


Zoals al in begin topic is aangegeven dien je zelf addons te installeren. Zodra je je gewenste addon geïnstalleerd hebt (of meerdere) ga je naar:
Mijn addons=>video addons=>Metalliq.
Als je deze opent kies je :algemeen=>Activeer alle spelers. Nu even wachten tot ie klaar is.
You must be registered for see images attach

Als je nu een film/serie kiest zie je dat je addons in het beeld zijn verschenen (zie rood) in dit voorbeeld neptune en placenta.
You must be registered for see images attach

Als je nu afspelen kiest krijg je de volgende keuze: kies waarmee je de film/serie wilt afspelen en klaar!!
You must be registered for see images attach


Veel plezier met deze release en mochten er vragen,opmerkingen of iets anders zijn dan hoor ik dit wel.
beste,
hoe kijk ik bovenstaand werkend op mijn kodi
groet Peter
 
De detailpagina's van films en series werken niet meer, getest op android, pc en tv box. Ik vermoedt dat Chapaai het probleem is.